• 31 561 online
  • 1 133 991 medlemmar
  • 58 793 613 inlägg
  • 1
  • 2
2010-05-17, 15:49
Medlem
Korsans avatar
Jag har sökt men jag hittade ingenting om tak.
Jag skulle vilja ha tips på roliga tak att klättra upp på, även hur man kommer upp på dessa ställen. Kanske lite roliga grejer att hitta på där uppe.
Citera
2010-05-17, 15:52
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
beror på vart du bor
Citera
2010-05-17, 15:57
Medlem
FettRandoms avatar
Om du befinner dig i hufvudstaden har jag 2 förslag,
1 Johanneskolans tak, rätt så högt och liten utmaning
2 ett tak nära kungsträdgården, vet inte exakt vilken byggnad men kollade på fotbollen i kungsan därfrån
man börjar med att klättra upp på gallerians tak iallafall

är inte så jätteinsatt på det här men dessa 2 har jag bestigit
Citera
2010-05-17, 15:57
Medlem
Korsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Hustler
beror på vart du bor
Jag menar mer platser som brukar finnas i alla städer, typ skolor. Men jag bor i Växjö.
Citera
2010-05-17, 16:17
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korsan
Jag menar mer platser som brukar finnas i alla städer, typ skolor. Men jag bor i Växjö.

jaha då vet jag ej, men en joint kan man alltid lighta när man är där uppe
eller flera
Citera
2010-05-17, 17:02
Medlem
Oppresseds avatar
Citat:
eller flera
Dummaste jag läst på länge. Valde att läsa igenom några inlägg du gjort på senaste tiden och har kommit fram till följande: Antingen är du prepubertal, snut eller bara jävla ensam och dum. Either way leave and never come back. Du får inte vara med längre.
Citera
2010-05-17, 20:21
Medlem
Korsans avatar
Jag har bara fått ett seriöst svar, tack FettRandom. Men jag bor inte i Stockholm.
Citera
2010-05-17, 20:23
Medlem
LågOchLångsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korsan

Finns ett par fina tak i Växjö, är tex. inga problem alls att sitta på taket ovanför entrén till Palladium och filosofera om man vill.
Citera
2010-05-17, 20:45
Medlem
-Mackan-s avatar
Tak i allmänhet är trevligt, låg på ett tak för några år sedan och såg 4 stjärnfall! Sjukt skönt att ligga där med en bra kompis och smutta på en cola, fick mig att bli ganska filosofisk!
Gillar dessutom höga höjder eftersom att jag har varit sjukt höjdrädd när man var liten(alltid en extra rush när man är riktigt högt upp)!
Ska nog ta ut kameran och ta lite bilder från höga höjder nu!
Tack för inspirationen!
Citera
2010-05-19, 17:51
Medlem
På senaste tiden har jag börjat klättra lite tak. Väldigt kul faktisk. Där jag bor finns det flera bra ställen, t.ex skoltak brukar vara bra och stora. Särkilt kul när man kan se hela staden där uppifrån. Tips att göra är att ta upp en boll o kicka med, ta en fika, parkour (beroende av interesse och tak) o.s.v. Var försiktig bara.
Citera
2010-05-22, 21:48
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Finns ett par fina tak i Växjö, är tex. inga problem alls att sitta på taket ovanför entrén till Palladium och filosofera om man vill.
Nice... måste testa takutforskning någon gång. Fattar inte varför jag väntar med det.

Jag känner till flera lättillgängliga tak som kan nås helt utan ninja-skills i Blekinge: gäller städerna
-i byarna finner man inte mycket i den här kategorin. Hör av er ifall ni vill ha mer information.
Citera
2010-05-24, 20:56
Medlem
Citat:
eller flera

Verkligen inte bra sagt.
Citera
  • 1
  • 2