• 2
  • 3
2010-05-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squadrista
Haha, jag vet hur man printscreenar, men vad är det jag ska ta printscreen på?

Tyckte killen skrev att du skulle ta en screenshot, alltså kan du ta en printscreen. Vet inte riktigt vad han ville ha screenshot på så jag kan lika gärna bara snacka i nattmössan men jag antar att han menade nån screenshot från skärmen och då tar du som sagt en print och klipper ut det han hade efterfrågat i paint.
Citera
2010-05-16, 20:57
Medlem
diezens avatar
dubbelpost
Senast redigerad av diezen 2010-05-16 kl. 21:05.
Citera
2010-05-16, 21:03
Medlem
diezens avatar
[quote=diezen]
Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Sorry om jag lånar litegrann, men jag får upp den där popupen men kan inte dra i nånting? det är ''låst'' liksom. har ingen ratt på min labtecbas heller så jag har samma problem som Ts,
QUOTE]

Hmm..så ska det ju givetvis inte vara. Om du går via kontrollpanelen/ sound audio device (högtalaren) /Audio och här ändrar några av de förvalen som du finner. Då främst den i översta fältet där det står default.. fan, jag har den engelska utgåvan så du får försöka hitta det som bäst motsvarar. Men i det översta av de 3 fälten.. ändra till något annat alternativ om så finns och klicka sedan på tabben längst till vänster där det står volym/ avancerat. Detta öppnar nu samma popup som i mitt inlägg tidigare. Klicka på Avancerat och se ifall du denna gång kan justera bas respektive diskanten. Om inte, så gå tillbaks och återställ till det tidigare alternativet och försök igen. Funkar det inte denna gången heller så behöver du nog uppgradera din drivrutin till ljudkortet. Det kan vara någon fil eller reg sträng som du råkar städa bort med något rensningsprogram.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in