Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-15, 17:01
  #1
Medlem
Asphys avatar
En skitsnygg tjej har träffat mindre snygg kille. De träffas ett par gånger och hånglar. Killen vill sedan ha knull med tjejen men hon vägrar. Och berättar att hon spar sig till hon hittat en kille som verkligen älskar henne.

Killen blir besviken, men frågar hur hon ska kunna veta om hennes kille verkligen älskar henne.
Tjejen svarar att det är enkelt. Den kille som kan tänka sig tatuera hennes namn på ena skinka i rosa måste älska henne över allt annat.

Killen funderar några dagar och bestämmer sig sedan att tatuera dit tjejens namn i rosa färg. När han träffar henne en vecka senare så berättar han vad han gjort. Hennes kommentar blir då att hon inte kan vara tillsammans med en kille som är så dum att han har en rosa tatuering på ena skinkan.

Enligt skrönan så hade tjejen redan lurat åtta killar att tatuera sitt namn på skinkan. Hennes mål var att så många idioter som möjligt skulle tatuera dit det.

Nu vill jag veta om det verkligen har hänt, vad tror ni?
Citera
2010-05-15, 17:04
  #2
Medlem
Sanktuss avatar
hahaha, skrattade väldigt högt hur dumma vissa killar kan vara... o herregud
Citera
2010-05-15, 17:08
  #3
Medlem
FreeThinkers avatar
Tror ingen verkligen är så dum.
Citera
2010-05-15, 17:15
  #4
Medlem
Bean11s avatar
Hahaha först trodde jag det var något du hade gjort likt "min kompis tatuerade..." sen när jag fick läsa att det var en skröna så var det inte lika kul. Skulle mycket väl kunna vara sant.
Citera
2010-05-15, 19:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asphy
En skitsnygg tjej har träffat mindre snygg kille. De träffas ett par gånger och hånglar. Killen vill sedan ha knull med tjejen men hon vägrar. Och berättar att hon spar sig till hon hittat en kille som verkligen älskar henne.

Killen blir besviken, men frågar hur hon ska kunna veta om hennes kille verkligen älskar henne.
Tjejen svarar att det är enkelt. Den kille som kan tänka sig tatuera hennes namn på ena skinka i rosa måste älska henne över allt annat.

Killen funderar några dagar och bestämmer sig sedan att tatuera dit tjejens namn i rosa färg. När han träffar henne en vecka senare så berättar han vad han gjort. Hennes kommentar blir då att hon inte kan vara tillsammans med en kille som är så dum att han har en rosa tatuering på ena skinkan.

Enligt skrönan så hade tjejen redan lurat åtta killar att tatuera sitt namn på skinkan. Hennes mål var att så många idioter som möjligt skulle tatuera dit det.

Nu vill jag veta om det verkligen har hänt, vad tror ni?

Och det är precis så här jävliga diviga tjejer brukar vara. Lura in en, leka med ens känslor..
Citera
2010-05-15, 22:40
  #6
Medlem
Knarkgeniets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Tror ingen verkligen är så dum.
inte ? finns nog gott om white trash människor som gjort så.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback