Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-15, 16:34
  #1
Avstängd
Merewenas avatar
Så trött på att många tjejer är så jävla patetiska.
Som en gammal kompis till mig.
Har fått höra av gemensamma vänner att hon försöker göra allt för att få dom att vända sig emot mig.
Fanskapet är för fan 27 år gammal och håller på som värsta fjortisen.
Bara för att vi inte är vänner längre så ska hon bete sig som en liten *censur* och hoppas att hon kan få som hon vill genom att snacka en jävla massa skit.

Hon har helt allvarligt fastnat i utvecklingen, hon måste tro att hon fortfarande går i högstadiet då man kunde få folk att vända ryggen mot en person genom en massa skitsnack.

När brudar håller på så här så önskar jag att jag hade fötts med kuk istället.
Killar verkar fan inte lika komplicerade som oss tjejer.

Sen trodde jag helt allvarligt att när man är 20+ nära till 30 skulle ha slutat bete sig som en fjortis, tydligen hade jag jävligt fel.

Så till er flashbackare har ni någon bra förklaring till varför många tjejer håller på så här.
Vill helst att tjejer svarar också, vore intressant att höra från er mogna tjejer varför vi tjejer har sådant här beteende.
__________________
Senast redigerad av Merewena 2010-05-15 kl. 16:49.
Citera
2010-05-15, 16:38
  #2
Medlem
Sanktuss avatar
hon verkar ju vara en väldans fjortis, vad gör man egentligen.. det är helt enkelt från person till person, dock så tror jag även på att tjejer är mer komplicerade än killar. absolut gällande tjaffs/bråk m.m.

men har dock inget konkret svar på VARFÖR tjejer håller på såhär, drar inte alla tjejer över en kam men det brukar vara tjejer som gör såna saker som att vända alla vänner emot en osv..

vill gärna också höra varför det är så
Citera
2010-05-15, 16:42
  #3
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
När brudar håller på så här så önskar jag att jag hade fötts med kuk istället.
Killar verkar fan inte lika komplicerade som oss tjejer.

Hate to break it to ya, men det är överlag precis lika illa bland män. Det tar sig bara i uttryck på lite annorlunda sätt många gånger...
Citera
2010-05-15, 16:45
  #4
Avstängd
Merewenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanktus
hon verkar ju vara en väldans fjortis, vad gör man egentligen.. det är helt enkelt från person till person, dock så tror jag även på att tjejer är mer komplicerade än killar. absolut gällande tjaffs/bråk m.m.

men har dock inget konkret svar på VARFÖR tjejer håller på såhär, drar inte alla tjejer över en kam men det brukar vara tjejer som gör såna saker som att vända alla vänner emot en osv..

vill gärna också höra varför det är så


Ja vad gör man, jag har gjort allt för att hon ska släppa taget om mig men ändå fortsätter hon.
Min son är mer mogen än hon.

Nej jag drar inte alla tjejer över en kam, har ju mina girls som aldrig skulle göra en sådan sak.
Iaf inte i våran ålder, vi närmar oss alla 30 strecket och har vuxit upp.

Ja jag hoppas vi kanske får ett bra svar
Citera
2010-05-15, 16:46
  #5
Avstängd
Merewenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Hate to break it to ya, men det är överlag precis lika illa bland män. Det tar sig bara i uttryck på lite annorlunda sätt många gånger...


Jaså på vilket sätt då? Jag anser fortfarande att tjejer i allmänhet går mer bakom ryggen på varandra än killar.
Citera
2010-05-15, 16:48
  #6
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Hate to break it to ya, men det är överlag precis lika illa bland män. Det tar sig bara i uttryck på lite annorlunda sätt många gånger...

Har jag faktiskt aldrig märkt, killarna i min bekantskap snackar extremt sällan skit om andra, medans brudarna gör det relativt ofta.
Citera
2010-05-15, 16:50
  #7
Medlem
FreeThinkers avatar
Killar slåss och blir allmänt psycho ist. Detta går inte heller över med ålder.

Pest eller kolera.
Citera
2010-05-15, 16:54
  #8
Avstängd
Merewenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Killar slåss och blir allmänt psycho ist. Detta går inte heller över med ålder.

Pest eller kolera.

Hellre fysisk skada än psykisk Nej men helt allvarligt, alla killar slåss inte haha.
Citera
2010-05-15, 16:56
  #9
Medlem
Sanktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Killar slåss och blir allmänt psycho ist. Detta går inte heller över med ålder.

Pest eller kolera.



tex killkompisar osv, om vi blir sura på varandra eller någon har gjort fel, man slåss lite eller så skriker man lite med varandra.. 1 minuter efteråt så blir man vänner.. tjejer tar till psykiskt skada mycket mer..
Citera
2010-05-15, 17:02
  #10
Medlem
ekoapelsins avatar
Du ska inte fråga killar den här frågan, tjejer är och kommer att förbli ett mysterium för oss
Citera
2010-05-15, 17:05
  #11
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Har jag faktiskt aldrig märkt, killarna i min bekantskap snackar extremt sällan skit om andra, medans brudarna gör det relativt ofta.

Må så vara, och om så är fallet så: good for you! Det bevisar att du har lyckats hitta goda och rakryggade bekantskaper av manligt kön.

Men det säger ju sig själv att långt ifrån alla här i världen är rakryggade och ärliga på det sättet. I egenskap av att ha flyttat runt en del under min livstid och interagerat med många olika bekantskapskretsar så kan jag med gott samvete påstå att långt ifrån alla grabbar drar sig för att snacka skit bakom ryggen på folk och i allmänhet vara förrädiska och ryggradslösa.

Precis som med allt annat här i världen så finns det endast vissa som utmärker sig positivt från en sunkig och rutten grå sörja av korruption.
Citera
2010-05-15, 17:06
  #12
Avstängd
Merewenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekoapelsin
Du ska inte fråga killar den här frågan, tjejer är och kommer att förbli ett mysterium för oss


Var ju därför jag skrev att helst tjejer skulle svara
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback