Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-14, 21:50
  #1
Avstängd
Ifall denna Tråd skulle passa bättre i ett annat Ämne så lås den/Ta bort den...
Vill ha svar så fort som möjligt, Här kommer Frågan:

Heej! Idag har jag laddat upp Css på min dator, såg spelet i en fil och blev Glad Men....
När jag la in det på Steam så kom det typ upp (Produkt activation) och jag har ju ingen skiva till spelat (
Gammalt Crack) så jag hittade en keykod! men efter åt vill den ha skivan till spelet och jag har ingen skiva? så vad ska jag göra?? kolla på Daemon Tools men fattade inte så mycket...

/Tacksam för Bra svar !
Citera
2010-05-14, 21:54
  #2
Medlem
divajns avatar
Du måste köpa spelet för att kunna spela det online.
Citera
2010-05-14, 21:58
  #3
Avstängd
(Konstigt) För jag såg några Filmer på Youtube om Hur man fixade ett (ID) till Css...
men men Får leta efter en Tråd om css (Hur mycket får man css för idag?) vet att det billigaste priset
är 200+. (Förlslag) Förresten Har ju innan (css non Steam??)
Citera
2010-05-14, 23:44
  #4
Avstängd
MagiskaSvampenss avatar
Du kan köpa det över Steam för 193kr inte så jävla farligt ändå, och spelet är värt varenda öre
Citera
2010-05-15, 01:24
  #5
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Du kan köpa det över Steam för 193kr inte så jävla farligt ändå, och spelet är värt varenda öre
Om spelet är värt varenda öre så varför inte köpa det lite dyrare?

Håller med, spelet är VÄRT pengar.
Citera
2010-05-15, 02:27
  #6
Avstängd
MagiskaSvampenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Om spelet är värt varenda öre så varför inte köpa det lite dyrare?

Håller med, spelet är VÄRT pengar.

Jag menar att det är värt varenda öre av dom dära 193 kronorna och visst hade man kunnat betala 200+ men det finns en gräns
Citera
2010-05-15, 20:41
  #7
Avstängd
Såg det med Steam (Billigt) Ska kolla upp det med Steam, finns det någon Tråd om Css ?

/Om det finns det borde jag veta det (Japp det finns en??)
Citera
2010-05-16, 01:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Du kan köpa det över Steam för 193kr inte så jävla farligt ändå, och spelet är värt varenda öre

Har för mig att dom har olika erbjudande på helgerna så om du inte har jätte bråttom att få tag i det och gärna vill tjäna en krona eller två kan du ju vänta och hoppas att det kommer något bra erbjudande snart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback