Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-14, 13:27
  #1
Avstängd
Nisse2100s avatar
Som sagt har de gjort de stora misstaget att sluta sälja Hollywood XL? Isåfall har de något liknande istället? Eller kanske tom någon annan affär?
Citera
2010-05-14, 14:26
  #2
Moderator
rotadents avatar
Bostad ---> Inredning

//Mod
Citera
2010-05-15, 12:33
  #3
Medlem
FREDENNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse2100
Som sagt har de gjort de stora misstaget att sluta sälja Hollywood XL? Isåfall har de något liknande istället? Eller kanske tom någon annan affär?


Vad är Hollywood XL?
Citera
2010-05-15, 17:00
  #4
Medlem
dantisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FREDENN
Vad är Hollywood XL?


http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=86800
En soffa.

Duger det med begagnad finns det ett gäng på blocket.
http://www.blocket.se/kronoberg?q=ho...r=&ca=21&md=th
Citera
2010-05-16, 15:45
  #5
Medlem
Har den. Ingen vidare kvalité (MIO är väl iofs inte kända för detta). Slitet tyg och sprickor i träramen efter ca 2 år.


Välj annan soffa.
Citera
2010-07-21, 21:39
  #6
Medlem
Den finns inte kvar i butikerna men går fortfarande att beställa. Furninova heter tillverkaren. www.furninova.se
Citera
2014-12-10, 11:26
  #7
Medlem
Funderar på att köpa en sån här, men hittar dock inte måttet någon stans någon som kan hjälpa mig?

Mvh
Citera
2017-08-13, 18:24
  #8
Medlem
Rebelxs avatar
Passar på att bumpa denna tråden.

Äger en sådan här skönhet som efter.. 8-10år? fortfarande känns alldeles utmärkt att sitta / ligga / sova i.

Dock har ju klädseln självklart blivit rätt sliten, och är nu på jakt att ersätta kuddarna med nya överdrag.

Någon som vet ifall det har gått att köpa klädsel löst innan till denna soffa, och om någon kanske vet ifall det finns en modell som fortfarande tillverkas som kanske till och med råkar ha samma dimensioner på dynor / kuddar?

Eller är det helt kört tro..?
Tänkte att jag skulle sy upp en egen ny, men kom ihåg att jag inte klarade syslöjden ens eller äger en symaskin så det projektet tänker jag inte ge mig in på.. man skulle iofs då kunnat sy helt ny klädsel till stommen och nitat på den för att få en 100% ny (på ytan) soffa..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback