Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-14, 00:14
  #1
Medlem
motherfucks avatar
Ja, usel rubrik, som vanligt.

Vad jag undrar är hur man går tillväga, när bruden i fråga har sagt att man är snygg osv., för att senare knulla henne? Föreslå middag osv? Känns lite mer som om nåt man gör vid 25år. Något annat? Vi är båda unga, och jag festar inte heller.
Citera
2010-05-14, 00:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Ja, usel rubrik, som vanligt.

Vad jag undrar är hur man går tillväga, när bruden i fråga har sagt att man är snygg osv., för att senare knulla henne? Föreslå middag osv? Känns lite mer som om nåt man gör vid 25år. Något annat? Vi är båda unga, och jag festar inte heller.
Fråga om hon vill se en film eller nåt.

Är det nya "vill du knulla hemma hos mig", låter lite finare i folkmun bara!
Citera
2010-05-14, 00:24
  #3
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Fråga om hon vill se en film eller nåt.

Är det nya "vill du knulla hemma hos mig", låter lite finare i folkmun bara!

Mitt problem är att om hon säger "nej, inte idag, nån annan dag" så pallar jag inte ens bry mig om denne mer. Känner mig som om jag fått dissen eller så, tror jag överdriver det. Därför vågar jag inte fråga såna frågor
Citera
2010-05-14, 00:26
  #4
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Mitt problem är att om hon säger "nej, inte idag, nån annan dag" så pallar jag inte ens bry mig om denne mer. Känner mig som om jag fått dissen eller så, tror jag överdriver det. Därför vågar jag inte fråga såna frågor
Om du inte vågar satsa kommer du aldrig vinna något.
Citera
2010-05-14, 00:54
  #5
Medlem
baron-brazils avatar
Hej du kära, gammeldags UNFare!

Det är bara fråga om ni ska dela tält på kommande UNF läger i Göteborg lr nå
Citera
2010-05-14, 16:26
  #6
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Mitt problem är att om hon säger "nej, inte idag, nån annan dag" så pallar jag inte ens bry mig om denne mer. Känner mig som om jag fått dissen eller så, tror jag överdriver det. Därför vågar jag inte fråga såna frågor

Men va´ fan, gå iväg på ett fik. Vill hon gå på fik med dig är hon intresserad, annars inte.
Citera
2010-05-14, 18:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Fråga om hon vill se en film eller nåt.

Är det nya "vill du knulla hemma hos mig", låter lite finare i folkmun bara!
Sist jag "såg på film" ledde det bara till månader av besvikelse och ånger, tyvärr. Inget säkert kort, med andra ord.
Citera
2010-05-15, 01:40
  #8
Avstängd
skarvoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Ja, usel rubrik, som vanligt.

Vad jag undrar är hur man går tillväga, när bruden i fråga har sagt att man är snygg osv., för att senare knulla henne? Föreslå middag osv? Känns lite mer som om nåt man gör vid 25år. Något annat? Vi är båda unga, och jag festar inte heller.

Bio, sen knullar du henne i bilen på enslig väg. t.ex.
sånt gillar tjejer
Citera
2010-05-15, 01:47
  #9
Medlem
Artygs avatar
Fråga om ni ska kolla på film och se till att hyra den sämsta gojan som finns så att båda tröttnar på den MAX efter en kvart.
Citera
2010-05-15, 04:30
  #10
Medlem
Flamezons avatar
Citat:
Sist jag "såg på film" ledde det bara till månader av besvikelse och ånger, tyvärr. Inget säkert kort, med andra ord.

Var det Avatar du såg?
__________________
Senast redigerad av Flamezon 2010-05-15 kl. 04:34.
Citera
2010-05-15, 11:41
  #11
Avstängd
skarvoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flamezon
Var det Avatar du såg?

Den stängde jag av direkt. Alldeles för barnslig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback