Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-01-21, 22:13
  #97
Medlem
Claweds avatar
1) Jag rökte på perrongen i väntan på tåget, när en kille började gapa om att det var rökförbud och att han inte kunde andas.

Mitt svar då blev något i stil med att är du så jävla livsoduglig så kan du hoppa framför tåget och helt sluta andas.

2) När jag simtränade så blev det ibland lite trångt vid passage av gruppen medelålders kvinnor som i lustempo mera flöt omkring än simmade.
Då fanns det alltid någon som helt omotiverat måste gnälla.

Efter att ha ignorerat detta tjafs ett antal hundra ggr under ett par års tid, så fick jag slutligen ett break.
Jag satte mig på bassängkanten i den grunda delen och väntade in offret innan jag hoppade i och hävde ur mig ord som grotesk smällfet stinkande jävla flodhäst, säg ett ord till så dränker jag dig.
Detta med en volym så att hela hallen ekade.
Citera
2018-02-09, 10:00
  #98
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Hade en hetsig diskussion med min bror för ett tag sedan om livet.
Iallfall så sa han att han vill ha ett riktigt liv, skaffa barn med sin nuvarande tjej osv. slå sig ner helt enkelt då han jobbar utomlands, reser mycket osv.
Han har redan barn med en tjej i ett annat land som han bara träffat nån enstaka gång.
Flera år sedan. Inget vi pratar om direkt. Känsligt ämne.
I stundens hetta säger jag då: Du har ju för fan barn!

Det skulle jag inte gjort, ögonen svartnade han blev vansinnig. Sen blev det slagsmål.
Vi blev vänner sen. Kände mig som en jävla kuk efteråt. Det bara slank ur mig.
Helt rätt sagt! Det är ju fanimig äckligt med människor som inte förstår skillnaden på sin egen avkomma och en "sommarkatt". Ens egna barn skall man ta ansvar för INNAN man skaffar nya. Du ger mig ideer till elaka reaktioner i liknande situationer.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback