Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-13, 20:13
  #1
Avstängd
Hur många här på FB har fortfarande inte kommit ut ur garderoben? Hur gamla är du? Har du fru och barn? Intressant att veta bara helt enkelt.
Citera
2010-05-13, 20:18
  #2
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derri
Hur många här på FB har fortfarande inte kommit ut ur garderoben? Hur gamla är du? Har du fru och barn? Intressant att veta bara helt enkelt.
Kanske lite OT:
Fru och barn? Är detta något vanligt, att ha en heterofamilj och vara smygbög? Förstår bara inte varför något homo skulle företa sig något sådant...

Jag är öppet heterosexuell, så jag tror inte jag har något att tillföra i frågan.
Citera
2010-05-13, 20:19
  #3
Medlem
korgossens avatar
Jo tyvärr, jag började fundera på det andra könet när jag var 15, tyckte det var rätt gött med gayporr. Men nu har jag trängt bort min homosexualitet, det hade påverkat mitt liv mycket om jag gått ut med det. Har ett barn och min fru har jag varit tillsammans med sedan gymnasiet och älskar henne mycket. Även karriären hade nog sett annorlunda ut om jag var homosexuell.
Citera
2010-05-13, 20:24
  #4
Medlem
Jensofswedens avatar
Nä jag är öppet gay

Det är skönast så.
Citera
2010-05-13, 20:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korgossen
Jo tyvärr, jag började fundera på det andra könet när jag var 15, tyckte det var rätt gött med gayporr. Men nu har jag trängt bort min homosexualitet, det hade påverkat mitt liv mycket om jag gått ut med det. Har ett barn och min fru har jag varit tillsammans med sedan gymnasiet och älskar henne mycket. Även karriären hade nog sett annorlunda ut om jag var homosexuell.

Är du bög? Eller hur gjorde du dig av med din läggning och skaffade en ny?
Citera
2010-05-13, 20:28
  #6
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korgossen
Jo tyvärr, jag började fundera på det andra könet när jag var 15, tyckte det var rätt gött med gayporr. Men nu har jag trängt bort min homosexualitet, det hade påverkat mitt liv mycket om jag gått ut med det. Har ett barn och min fru har jag varit tillsammans med sedan gymnasiet och älskar henne mycket. Även karriären hade nog sett annorlunda ut om jag var homosexuell.
Intressant. Så du har alltså valt att vara heterosexuell? Eller har du valt att leva ditt liv som en heterosexuell?
Citera
2010-05-13, 20:34
  #7
Avstängd
reyears avatar
nope
Citera
2010-05-13, 21:22
  #8
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Kul tråd, hoppas på många intressanta inlägg.

Ut med språket nu jävla smygbögar !
Citera
2010-05-13, 21:26
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Kul tråd, hoppas på många intressanta inlägg.

Ut med språket nu jävla smygbögar !
haha smygbögar, jo de vågar nog inte tror jag faktiskts.
Citera
2010-05-13, 21:30
  #10
Medlem
litenbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Nä jag är öppet gay

Det är skönast så.

Titta där, Ekorren exploderade....Ska vi knulla?

OnT:
Njae...
Citera
2010-05-13, 21:52
  #11
Avstängd
Getviskarns avatar
Jag gillar Fur.
Citera
2010-05-14, 14:49
  #12
Medlem
Sardinbruss avatar
TS, jag gillar att du förutsätter att alla på FB är av karlakött.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback