2010-05-13, 17:03
Bannlyst
Satt och tittade på klippet: grabbar slåss i Stockholm (eller på KebabHouse?). Det som jag reagerade på var att alla inblandade slagskämpar bar byxor som såg ut att vara på väg att spricka pga att de var för små samtidigt som de var låga i midjan. Så fort de rörde på överkroppen framåt blottades kalsongerna och byxorna såg så pass trånga ut över arslet att det var värt att fråga sig om det ens går att gå eller dansa i de här byxmodellerna?

Jag undrar om de här byxmodellerna ens har fickor? De ser väldigt opraktiska och obekväma ut.

Är det vissa typer av plagg som den här byxmodellen skall användas med, kanske en kavaj om man inte kan bära plånboken eller en mobiltelefon i byxfickan?

Är själva modellen inspirerad av dam-mode? Byxmodeller som framhäver string-trosan osv?
Senast redigerad av BlankningsMaja 2010-05-13 kl. 17:06.
Citera
2010-05-13, 17:26
Medlem
Namters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Satt och tittade på klippet: grabbar slåss i Stockholm (eller på KebabHouse?). Det som jag reagerade på var att alla inblandade slagskämpar bar byxor som såg ut att vara på väg att spricka pga att de var för små samtidigt som de var låga i midjan. Så fort de rörde på överkroppen framåt blottades kalsongerna och byxorna såg så pass trånga ut över arslet att det var värt att fråga sig om det ens går att gå eller dansa i de här byxmodellerna?

Jag undrar om de här byxmodellerna ens har fickor? De ser väldigt opraktiska och obekväma ut.

Är det vissa typer av plagg som den här byxmodellen skall användas med, kanske en kavaj om man inte kan bära plånboken eller en mobiltelefon i byxfickan?

Är själva modellen inspirerad av dam-mode? Byxmodeller som framhäver string-trosan osv?
länka videon?
Citera
2010-05-13, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Namter
länka videon?

Ligger i övrigt.

Men, men.. (Beklagar att jag går OT)

http://www.youtube.com/watch?v=H4rvuA6VE0Y

OnT:

Det ser ut som byxorna är som en liten kvadrat kring ändan. Varför?
Senast redigerad av BlankningsMaja 2010-05-13 kl. 17:35.
Citera
2010-05-13, 17:42
Bannlyst
Haha vilka jävla mesar
Citera
2010-05-13, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Haha vilka jävla mesar

Vet inte. Men jag tycker byxmodellen ser konstig ut, den ser ut att vara trång över bäckenet och lägger sig som en lapp över ändan. De flesta gäster där inne på kebabhuset ser ut att ha rena cykelbyxor (minus flexibiliteten) på sig?
Citera
2010-05-13, 17:57
Medlem
Namters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Haha vilka jävla mesar

hahah BACKA RÅ!
Citera
2010-05-13, 17:59
Medlem
Goatfuckers avatar
brats försöker alltid se så bögiga ut som de kan, skamligt.
Citera
2010-05-13, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goatfucker
brats försöker alltid se så bögiga ut som de kan, skamligt.

Hårfärgen, groomingen och unisex-"string"-modellen/"snittet" (? Kan inte något om mode) på midjan kanske påverkar?

Jag kan inget om mode men ser när något verkar obehagligt att bära.
Citera
2010-05-15, 13:07
Medlem
Heinkels avatar
Citat:
Hårfärgen, groomingen och unisex-"string"-modellen/"snittet" (? Kan inte något om mode) på midjan kanske påverkar?

Håller med om att det är högst obehagligt med byxor med låg midja. Tyvärr vanligt på chinos och liknande.

Din länk funkar inte längre men filmen finns att beskåda här:
http://www.megavideo.com/?v=ROY7IK4D
http://www.dailymotion.com/video/xda...-a-kebab-c_fun
http://www.megaupload.com/?d=R6Y8MHTN
Citera
2010-05-15, 13:54
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:

Groomingen? Hur fan kan du se någon "grooming" på den videon? Sen ser ju killen ut att vara blond alternativt råttfärgad från grunden.

Byxorna var för övrigt för låga i midjan men jackan var helt okej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in