Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-28, 18:47
  #5989
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boarde
Hur pålitlig är sidan thaicupid egentligen? Jag blev medlem där ca en vecka sen, ej uppgraderat än, har typ inget info om mig själv där men verkar ha fått ett dussin meddelanden från thai tjejer. Dessa kan jag dock ej läsa förrän jag betalat.
Sidan är pålitlig. Däremot bör du ta tjejerna med en nypa salt; finns rejält många scammers som direkt kontaktar varje ny medlem. Thaidamer pratar noll engelska och om dom gör det är de rimligen prostituerade. I dina skor skulle jag satsa på Filippinerna, där kan de hjälplig engelska, och ca tio ggr fler intresserade honor.
Citera
2018-08-28, 19:54
  #5990
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Sidan är pålitlig. Däremot bör du ta tjejerna med en nypa salt; finns rejält många scammers som direkt kontaktar varje ny medlem. Thaidamer pratar noll engelska och om dom gör det är de rimligen prostituerade. I dina skor skulle jag satsa på Filippinerna, där kan de hjälplig engelska, och ca tio ggr fler intresserade honor.


Tack!
Citera
2018-09-19, 16:41
  #5991
Medlem
Första gången jag ska till Thailand och Patong, någon som har några färska tips på hur jag hittar dom bästa och dom snyggaste tjejerna? Vill inte betala för att sätta på men betalar gärna för att bli påsatt.
Finns det afrikanska tjejer där också?
Citera
2018-09-20, 01:37
  #5992
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjanli
Första gången jag ska till Thailand och Patong, någon som har några färska tips på hur jag hittar dom bästa och dom snyggaste tjejerna? Vill inte betala för att sätta på men betalar gärna för att bli påsatt.
Finns det afrikanska tjejer där också?

Ja, du hittar Lb’s där också.
Begränsat med afrikanska tror jag. Mer i Bkk men afrikanska med Dick vete fan..
Citera
2018-09-20, 05:19
  #5993
Medlem
När man söker Pattaya på xnxx.com, ser man ofta videoklipp där "tjejen" egentligen är en biologisk kille som genomgått könskorrigering men kunden verkar ovetande om det och slickar fittan som om den vore äkta.
Citera
2018-09-20, 17:53
  #5994
Medlem
Jag menade inte att bli påsatt det viset utan jag menade att jag vill ha tjejer som knullar och inte bara ligger där och blir knullad som ett dött köttstycke.
Är det någon som testat en afrikan där och vet om dom är nått att ha och hur mycket dom kostar?
Citera
2018-09-20, 17:54
  #5995
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Har svårt för Thai
Citera
2018-09-20, 18:09
  #5996
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
När man söker Pattaya på xnxx.com, ser man ofta videoklipp där "tjejen" egentligen är en biologisk kille som genomgått könskorrigering men kunden verkar ovetande om det och slickar fittan som om den vore äkta.
Har du något exempel? Behöver undervisningsmaterial för att lära mig undvika den missen.
Citera
2018-09-20, 18:34
  #5997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymt.konto12
Har svårt för Thai
Jag känner också så men vill testa när jag ändå ska dit, men det är därför jag skulle vilja veta lite om dom afrikanska tjejerna.
Citera
2018-09-20, 18:57
  #5998
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjanli
Jag känner också så men vill testa när jag ändå ska dit, men det är därför jag skulle vilja veta lite om dom afrikanska tjejerna.

Glöm inte kååådis
Citera
2018-09-21, 10:49
  #5999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjanli
Jag känner också så men vill testa när jag ändå ska dit, men det är därför jag skulle vilja veta lite om dom afrikanska tjejerna.

Smaken är som baken men för mig är det lite som att vilja äta spagetti och köttfärssås eller köttbullar när man är i Thailand. Man kan hitta det men passa på att njuta av de lokala specialiteterna
Citera
2018-09-21, 12:40
  #6000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massagekund
Smaken är som baken men för mig är det lite som att vilja äta spagetti och köttfärssås eller köttbullar när man är i Thailand. Man kan hitta det men passa på att njuta av de lokala specialiteterna
Men thai brudarna man ser på diverse amatör filmer på nätet ser ju så jäkla tråkiga ut i sängen, eller har jag bara lyckats se just dom fantasilösa slynorna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback