Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-08, 03:21
  #5965
Medlem
Hörde en historia om en vän till en vän som dejtat/köpt någon tjej i Pattaya.

Nästa morgon när han vaknade upp så hade hon skrivit ”Welcome to HIV world!” med läppstift på spegeln.
__________________
Senast redigerad av krakelibrankel 2018-07-08 kl. 03:24.
Citera
2018-07-08, 21:56
  #5966
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Hörde en historia om en vän till en vän som dejtat/köpt någon tjej i Pattaya.

Nästa morgon när han vaknade upp så hade hon skrivit ”Welcome to HIV world!” med läppstift på spegeln.


Ha ha. 😁

1) Hiv smittar inte SÅ lätt
2) Man använder kondom som gör risken ännu mindre
3) Samma "Urban myth" förekommer i många olika sammanhang, även killen/tjejen som fick med sig ett ragg hem från krogen i Sverige.

// CC
Citera
2018-07-09, 17:44
  #5967
Medlem
Detta var rätt så roligt.

My Daling.

I love you and I miss you too much. My friend in bar say you old man look same same monkey but I know you very hansum man. I have many problem I write you before that buffalo me sick. Now it die Fall down and dead in middle rice field. Bad fortune when it fall it fall on papa and break he leg in many place. Now he not work. Brother me make stretcher bamboo he take from roof house. Roof come down and rain in house. He take papa to hospital motorcycle. Have big accident when he come home hit police car. Police say brother me blame. Police say he mudt pay big money. Not worry darling motorcycle you buy OK but Police car bad broken. Bad luck make Mama heart problem. Doctor say she must triple by-pass. I no understand but brother say you understand.

You know darling I only work in bar as cashier and not go with man I wait for you come back Bangkok but if you no help me I think I hab to go with man for pay bills.

Old people my village say you responsible. If you send money me before buy medicine sick buffalo then it no die, papa no break leg, house have roof, brother no ride into police car, Mama no have heart problem.

Please send me 200,000 baht for my bank. Papa fix 10,000 new roof 30,000, new police car 100,000, mama fix 50,000. I take off 2,000 baht for sell buffalo meat but me have to pay more hospital bill for 24 people have problem eat contaminated meat 12,000 baht. I not know money England but brother me say me it 71.2424 mid-market rate close of trading yesterday. This means you send me 10,000 your pound.
Citera
2018-07-09, 20:02
  #5968
Medlem
Hur är utbudet av icke-östasiatiska tjejer i Thailand? Vilka städer är bra? Hört det finns mycket ryskor och nigerianskor i Thailand.

Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Ha ha. 😁

1) Hiv smittar inte SÅ lätt
2) Man använder kondom som gör risken ännu mindre
3) Samma "Urban myth" förekommer i många olika sammanhang, även killen/tjejen som fick med sig ett ragg hem från krogen i Sverige.

// CC

3) tror det där kommer från musikalen Rent.
Citera
2018-07-09, 20:13
  #5969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Hur är utbudet av icke-östasiatiska tjejer i Thailand? Vilka städer är bra? Hört det finns mycket ryskor och nigerianskor i Thailand.



3) tror det där kommer från musikalen Rent.

Har hört att juntan rensat ut massor av icke Thai brudar senaste månaden.
Citera
2018-07-10, 05:31
  #5970
Avstängd
Milfotronics avatar
Varför är thaihoror så populära?

För en tid sedan blev jag bekant med en man i 40-årsåldern som rest till Thailand regelbundet sedan 1990-talet. Han har en son med en thaikvinna. De är separerade och delar vårdnaden om sonen. Hon jobbar nu i en massagesalong så klart. Han fortsätter att vara helt inne på thaihoror. Vid ett tillfälle så rekommenderade han en bordell i Thailand och länkade till hemsidan. Ärligt, inte en hora var snygg - alla såg ut som trash. Gräsliga frisyrer, dåliga tänder, fula "sexiga" kläder och skor o.s.v. Det finns ca en miljon bordeller i Europa med medelmåttiga horor som håller högre standard.

Jag har själv gått till thaihoror och kan säga att endast en har varit snygg, men hon hade å andra sidan plasttuttar. Överlag så är de ofta korta, många har små bröst, platta rövar och näsor, fula födelsemärken och ansikten. Det är också förekommande att de har ärr på kroppen, ibland efter kejsarsnitt. En annan aspekt är att thaikvinnor kan bete sig som barn, riktiga "airheads".

Ja, vad är det med thaihoror som lockar? Vad är det som gör att miljoner torskar flockas dit varje år. Även någon som betalar för sex borde ha bättre smak, tycker jag.
Citera
2018-07-10, 18:16
  #5971
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Varför är thaihoror så populära?

För en tid sedan blev jag bekant med en man i 40-årsåldern som rest till Thailand regelbundet sedan 1990-talet. Han har en son med en thaikvinna. De är separerade och delar vårdnaden om sonen. Hon jobbar nu i en massagesalong så klart. Han fortsätter att vara helt inne på thaihoror. Vid ett tillfälle så rekommenderade han en bordell i Thailand och länkade till hemsidan. Ärligt, inte en hora var snygg - alla såg ut som trash. Gräsliga frisyrer, dåliga tänder, fula "sexiga" kläder och skor o.s.v. Det finns ca en miljon bordeller i Europa med medelmåttiga horor som håller högre standard.

Jag har själv gått till thaihoror och kan säga att endast en har varit snygg, men hon hade å andra sidan plasttuttar. Överlag så är de ofta korta, många har små bröst, platta rövar och näsor, fula födelsemärken och ansikten. Det är också förekommande att de har ärr på kroppen, ibland efter kejsarsnitt. En annan aspekt är att thaikvinnor kan bete sig som barn, riktiga "airheads".

Ja, vad är det med thaihoror som lockar? Vad är det som gör att miljoner torskar flockas dit varje år. Även någon som betalar för sex borde ha bättre smak, tycker jag.


Din smak går ju inte att diskutera. Den är ju som den är.

Det man då kan konstatera är att sannolikheten för att folk har olika smak är relativt stor.

Men det finns en del män som föredrar Thailändska kvinnor.
Varför?
Ja prova youtube så kan du säkert få lite olika vinklar. Både såna som hatar och älskar Thailändska kvinnor.


Lite OT, vad skiljer ett vackert födelsemärke från ett fult?
Och finns det bordeller i Thailand?

/Antex
Citera
2018-07-14, 06:49
  #5972
Avstängd
Milfotronics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Din smak går ju inte att diskutera. Den är ju som den är.

Det man då kan konstatera är att sannolikheten för att folk har olika smak är relativt stor.

Men det finns en del män som föredrar Thailändska kvinnor.
Varför?
Ja prova youtube så kan du säkert få lite olika vinklar. Både såna som hatar och älskar Thailändska kvinnor.


Lite OT, vad skiljer ett vackert födelsemärke från ett fult?
Och finns det bordeller i Thailand?

/Antex

Visst finns det de som älskar thailändska kvinnor. Det var det jag nämnde i mitt förra inlägg, min halvbekant som regelbundet söker upp thaihoror.

Vad beträffar födelsemärken så finns de som syns mer och de som syns mindre. De senare kan vara som små prickar, ibland så ljusa att de knappt syns. Sedan har du stora födelsemärken som ibland är så stora att de liknar bruna/svarta vårtor. Ibland breder de ut sig som stora mörka eller svarta fläckar. Googla på 'födelsemärken' om du behöver vidare illustrationer.

Jag har aldrig varit på bordell i Thailand men massagesalongerna fungerar väl som bordeller. Och hemsidan han länkade till var tveklöst en bordell.

Jag uppfattar ditt inlägg som att du tog min kritik av thaikvinnor väldigt personligt. Är du gift med en?
__________________
Senast redigerad av Milfotronic 2018-07-14 kl. 06:57.
Citera
2018-07-18, 00:00
  #5973
Medlem
attackhamsters avatar
Funderade på dra till pattaya i januari tyvärr så kunde mitt resesällskap inte kunna följa med.
aldrig varit i thailand tidigare
är det dumt att åka själv?
kan man hitta en tjej ( EJ SEX ) som kan typ vara guide sällskap?

när man pratar om LONG TIME... kan man köra hela natten?
hur svårt är det att hitta 2 tjejer som vill ha en trekant?
tänkte ha en budget på 1000kr/dag räcker det för att ha ett "bra liv" och köpa tjejer?

kommer nog flera frågor när jag kommer på dom
Citera
2018-07-18, 10:27
  #5974
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attackhamster
Funderade på dra till pattaya i januari tyvärr så kunde mitt resesällskap inte kunna följa med.
aldrig varit i thailand tidigare
är det dumt att åka själv?
kan man hitta en tjej ( EJ SEX ) som kan typ vara guide sällskap?

när man pratar om LONG TIME... kan man köra hela natten?
hur svårt är det att hitta 2 tjejer som vill ha en trekant?
tänkte ha en budget på 1000kr/dag räcker det för att ha ett "bra liv" och köpa tjejer?

kommer nog flera frågor när jag kommer på dom

1. Funkar bra att åka själv.

2. Vist kan du hitta en guide mot betalning. Men föreslår att du läser på istället Google, Youtube och Google earth. Kan ge dig all information du behöver.

3. kan man köra hela natten? Beror på vilken Tjej du träffar de är olika.

4. 2 tjejer? Kan nog vara knepigt även om det säkert funkar. Enklare att gå till tex Devilsden.

5. 1000kr/dag. Är för lite. Just nu får du c:a 3500b för 1000kr

Ska du äta vettigt så kostar det c:a 600b dagen. Går att äta mycket billigare men då är det inte ett "bra liv".

Sen ska det ju drickas öl eller annat och lady drinks detta är ju väldigt olika men kring 800b dag är nog realistiskt om man inte blir för generös.

Så mat och dricka kring 1400b dagen 2100b kvar. Det räcker ifs till en LT och två ST beroende på vilken Tjej du träffar LT brukar vara kring 2000b+ ST kring 1000b till 1500b.

Så det funkar med 1000kr men du får gå på sparlåga vilket ju inte är ett "bra liv"
Citera
2018-07-19, 09:48
  #5975
Medlem
Enjoyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Varför är thaihoror så populära?

För en tid sedan blev jag bekant med en man i 40-årsåldern som rest till Thailand regelbundet sedan 1990-talet. Han har en son med en thaikvinna. De är separerade och delar vårdnaden om sonen. Hon jobbar nu i en massagesalong så klart. Han fortsätter att vara helt inne på thaihoror. Vid ett tillfälle så rekommenderade han en bordell i Thailand och länkade till hemsidan. Ärligt, inte en hora var snygg - alla såg ut som trash. Gräsliga frisyrer, dåliga tänder, fula "sexiga" kläder och skor o.s.v. Det finns ca en miljon bordeller i Europa med medelmåttiga horor som håller högre standard.

Jag har själv gått till thaihoror och kan säga att endast en har varit snygg, men hon hade å andra sidan plasttuttar. Överlag så är de ofta korta, många har små bröst, platta rövar och näsor, fula födelsemärken och ansikten. Det är också förekommande att de har ärr på kroppen, ibland efter kejsarsnitt. En annan aspekt är att thaikvinnor kan bete sig som barn, riktiga "airheads".

Ja, vad är det med thaihoror som lockar? Vad är det som gör att miljoner torskar flockas dit varje år. Även någon som betalar för sex borde ha bättre smak, tycker jag.

Varit i Thailan en enda gång och är lite undrande också. Massagetjejer i Sverige ser sällan spännande ut heller. Överlag tycker jag inte kvaliten är bättre än i Europa. Men, det finns ett men. Utbudet av unga och hyggligt vänligt sinnade tjejer är enormt så pärlorna går att hitta.

Var på Devils den i Pattaya och skulle välja två tjejer från en lineup av kanske 14. Kul med dryga dussinet horor som radade upp sig i samma outfit framför mig. Men hu, ett sånt ställe borde ha snyggare tjejer. De flesta var direkt avtändande och jag granskade dem länge. Tekniskt kunnande och utseende går inte alltid ihop men då två av tjejerna var riktigt söta tog jag ändå dem.

Ett val jag inte behövde ångra. Unga, tjänstvilliga, söta fejs och fasta kroppar med fint formade bröst. En pratsam och aktiv och den andra mer passiv. De två visade vad thailändska kvinnor är när de är som bäst. Snälla, tjänstvilliga, söta, sexiga och helt fantastiskt knullbara.

Den stora massan dock ter sig rätt trist.
Citera
2018-07-24, 21:56
  #5976
Medlem
Deon Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attackhamster
Funderade på dra till pattaya i januari tyvärr så kunde mitt resesällskap inte kunna följa med.
aldrig varit i thailand tidigare
är det dumt att åka själv?
kan man hitta en tjej ( EJ SEX ) som kan typ vara guide sällskap?

när man pratar om LONG TIME... kan man köra hela natten?
hur svårt är det att hitta 2 tjejer som vill ha en trekant?
tänkte ha en budget på 1000kr/dag räcker det för att ha ett "bra liv" och köpa tjejer?

kommer nog flera frågor när jag kommer på dom

Varit där själv flera gånger och det fungerar utmärkt. Senaste gången bodde jag på ett hotell som även var en sportbar. Där träffade jag flera tjejer varje dag som jobbade där så det var rätt trevligt att sitta och snacka lite och sen dra vidare. Byter sällskap nästan varje dag så de tjejerna blev min konstant som jag snackade lite med varje dag. En annan var jag ute och festade med och henne hade jag inte heller sex med eller betalde. En del ladydrinks blev det men inga större summor.

Är du bara lite social så är det lätt att umgås med andra turister också. Sitter många ensamma turister så det är bara att börja flabba. Det brukar uppskattas då väldigt många faktiskt blir rätt trötta på thaisen. Thaitjejerna kan inte relatera eller förstå t ex varför en skotte i baren avskyr engelsmän eller vilja prata om hur pissig trafiken är i Pattaya och hur korrupt polisen är. Plus att de flesta tycker det är trevligt att prata med nån vettig ibland med ett viss mått av allmänbildning (typ var USA ligger på kartan) och då går generellt thais bort.

1000 kan räcka bra MEN du kommer göra nybörjarmisstag och då rinner 1000 kronor iväg fort. Mitt tips är att du håller dig ifrån att leta tjejer på Walking Street och festa runt på gogo bars första veckan. Frågar en tjej (och det gör de ofta) om du varit i Thailand förut så säg alltid ja. Fråga aldrig en hora du planerar att ta med dig om t ex vilken marknad som är bra etc. Noterar hon att du är en gröngöling så lägger hon på minst 1000 baht. Det är deras jobb att nosa upp och du kommer märka att det är mycket samma frågor som går runt.

Betala alltid på morgonen vid long time för annars är risken stor att hon får ett mess att dottern är sjuk eller något annat så hon kan komma ifrån och hitta en ny kund.

1000 kr. är ok annars. Blir väl inte gogo tjejer på kvällen och bungy jump på dagtid som en daglig syssla men du kan leva bra på det. Det blir street food mat och gatuhoror/bartjejer på billigare kvarter för den slanten. På dagtid stranden eller Pattaya land med lite öl. Då kan den t om bli lite över så du kan lyxa till det vissa kvällar med strippor och dyligt. Du bör nog även ta med kläder för nån vecka och sen lämna in på tvätt. Köpa kläder varje dag blir tufft med 1000 kr om dagen.

2 tjejer är inga större problem men vill du att de ska ha lite lesbiskt med eller vad du nu vill ha så bör du göra klart det för dom innan.
__________________
Senast redigerad av Deon Lime 2018-07-24 kl. 22:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback