Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-29, 18:20
  #4033
Avstängd
Nurse = kuksköterska
Consultant = Överkuksköterska

Ungefär.
Citera
2012-06-30, 13:28
  #4034
Medlem
Är de Thailändska hororna tålmodiga eller lättstötta?
Gillar nämligen att trycka ner hennes huvud när hon ska suga och ge henne smisk på rumpan medans jag bestiger henne bakifrån.

Har hört att Thailändare överlag har nån slags "big-issue" just ang. beröring av huvudet..? (Borde dock inte gälla horor)

Så, är de lättstötta eller är det bara att rocka loss..?
Citera
2012-06-30, 14:23
  #4035
Medlem
Ni som köper sex i thailand är ni inte rädd att ska åka ut för ladyboys.

Dom ser ju fan likadana ut så risken borde vara rätt stor men ni kanske kör på endå?
Citera
2012-06-30, 15:09
  #4036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Ni som köper sex i thailand är ni inte rädd att ska åka ut för ladyboys.
Dom ser ju fan likadana ut så risken borde vara rätt stor men ni kanske kör på endå?

Ladyboys verkar läskiga, men håller man sig nykter så bör det inte vara några problem att se skillnad, eller åtminstone ana oråd, man bör väl åtminstone känna av att något inte är riktigt "hundra" på utstrålningen.
Citera
2012-06-30, 15:28
  #4037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstuga83
Ladyboys verkar läskiga, men håller man sig nykter så bör det inte vara några problem att se skillnad, eller åtminstone ana oråd, man bör väl åtminstone känna av att något inte är riktigt "hundra" på utstrålningen.

Jag skulle vara skitnervös.Oftast så¨köper väl dom flesta när dom är onyktra.Jag sett dokumentärer ifrån Thailand och ladyboys dom ser ut verkligen ut som kvinnor också.Alla är inte lika tydliga sen har jag hört skräckhistorier också.

Att tjejer inte har några bröst är inte så konstigt i Asiatiska länder.Sen är det många transar som operera sig i just thailand så bara för någon har bröst är ingen garanti.
Adams äpplet skulle man kunna kolla efter men gör man verkligen det på fyllan.

Lycka till allafall ni som köper
Citera
2012-06-30, 16:48
  #4038
Avstängd
Inga problem. Dom snyggaste och trevligaste tjejerna ska man vara misstänksam emot. Magkänslan sade mej att jag då skulle känna efter. Och se där, ibland fanns det en kuk mellan benen. Svårare än så är det inte.
Citera
2012-06-30, 23:25
  #4039
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stobernack36
Nurse = kuksköterska
Consultant = Överkuksköterska

Ungefär.

du kunde lika bra sagt

Nurse = Kapten sköterska
Consultant = Admiral kuksköterska

eftersom du inte förklarade vad som menas med orden :P
Citera
2012-07-01, 12:10
  #4040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag skulle vara skitnervös.Oftast så¨köper väl dom flesta när dom är onyktra.Jag sett dokumentärer ifrån Thailand och ladyboys dom ser ut verkligen ut som kvinnor också.Alla är inte lika tydliga sen har jag hört skräckhistorier också.

Att tjejer inte har några bröst är inte så konstigt i Asiatiska länder.Sen är det många transar som operera sig i just thailand så bara för någon har bröst är ingen garanti.
Adams äpplet skulle man kunna kolla efter men gör man verkligen det på fyllan.

Lycka till allafall ni som köper
Se upp för dom som är överdriver kvinnliga stora bröst extremt kurviga och mycket makeup
får man hem en sån så är det sor risk för att dom har ett klockspel mellan benen träffade en kille som råkat ut för det när jag var i Thailand. Jag har klarat mig undan. Tror jag
Citera
2012-07-01, 12:54
  #4041
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
du kunde lika bra sagt

Nurse = Kapten sköterska
Consultant = Admiral kuksköterska

eftersom du inte förklarade vad som menas med orden :P
Det är bara deras egen benämning på det dom säger är "two levels of staff" som känns igen på klädseln. Kan vara okika vad som gör att man hör till den ena eller andra. Consultants tjänar lite mer och har på olika sätt gjort lite extra, jobbat längre, haft fler vip-sessioner el dyl.
Citera
2012-07-01, 16:58
  #4042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viking39
Se upp för dom som är överdriver kvinnliga stora bröst extremt kurviga och mycket makeup
får man hem en sån så är det sor risk för att dom har ett klockspel mellan benen träffade en kille som råkat ut för det när jag var i Thailand. Jag har klarat mig undan. Tror jag


En annan sak är om tjejen bara kör analt eller är mycket billigare där
Citera
2012-07-01, 23:57
  #4043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
En annan sak är om tjejen bara kör analt eller är mycket billigare där

Är väl fast pris vad jag vet oavsett hur du gillar att knulla och hur länge, runt 1000 baht per dygn (drygt 200:- SEK) vad jag hört i alla fall.
Dom kommer lindrigt undan när jag kliver på i Augusti, går för mig på drygt fem minuter, och jag föredrar framstjärt, är dock nice att kliva på bakifrån.
Citera
2012-07-02, 07:47
  #4044
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Det är bara deras egen benämning på det dom säger är "two levels of staff" som känns igen på klädseln. Kan vara okika vad som gör att man hör till den ena eller andra. Consultants tjänar lite mer och har på olika sätt gjort lite extra, jobbat längre, haft fler vip-sessioner el dyl.
lol så då är det erfaren och nybörjare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback