Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-25, 17:43
  #4021
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstuga83
Härligt. Där blir det till att knata för mig med i Augusti, har du någon gång fått problem med en FL?
Menar inte "småtjafs" som t. ex. "no I don´t feel for having sex tonight" när man kommit till hotellrummet, sånt löser man väl rätt enkelt med "no sex - no money"
Jag menar om du någon gång fått problem av allvarligare sort med en FL? Oavsett om du svarar ja eller nej, så får du gärna förtälja ungefär hur många FL du varit med.

Skall man köra med FL tjejer så tar man in på ett hotell med receptionen öppen dygnet runt. I receptionen skall tjejen avkrävas id. Hon får inte tillbaka sitt id förrän portiern kollat med mig att jag är ok. Är jag kvar på rummet så ringer han till mig och frågar. Med detta upplägg känns det helt safe med FL tjejer. Jag tror att i pattis kör de flesta hotell i låg- och mellanprisklassen med det här systemet. Har aldrig varit i Phuket men skulle tro att hotell nära Banga Road tillhandahåller samma service.

Bor man däremot på ett guest house eller lägenhet så då bör man hålla sig till bar- eller gogo tjejer. Då kan man alltid få tag i tjejen via hennes arbetsgivare.

Nej jag har aldrig haft problem med någon tjej.

Påminner om 3-dagars regeln. Den innebär att inte ha någon tjej mer än 3 dygn. Detta för att undvika förälskelse. Tjejen märker direkt om du är förälskad och då mjölkar hon dig på så mycket pengar som möjligt.
Citera
2012-06-25, 18:23
  #4022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
Skall man köra med FL tjejer så tar man in på ett hotell med receptionen öppen dygnet runt. I receptionen skall tjejen avkrävas id. Hon får inte tillbaka sitt id förrän portiern kollat med mig att jag är ok. Är jag kvar på rummet så ringer han till mig och frågar. Med detta upplägg känns det helt safe med FL tjejer. Jag tror att i pattis kör de flesta hotell i låg- och mellanprisklassen med det här systemet. Har aldrig varit i Phuket men skulle tro att hotell nära Banga Road tillhandahåller samma service.

Bor man däremot på ett guest house eller lägenhet så då bör man hålla sig till bar- eller gogo tjejer. Då kan man alltid få tag i tjejen via hennes arbetsgivare.

Nej jag har aldrig haft problem med någon tjej.

Påminner om 3-dagars regeln. Den innebär att inte ha någon tjej mer än 3 dygn. Detta för att undvika förälskelse. Tjejen märker direkt om du är förälskad och då mjölkar hon dig på så mycket pengar som möjligt.

Tackar för matnyttig information.

Jag tror mig kunna skilja ganska bra på business och kärlek även fast man har det bra ihop och även om man hänger ihop någon vecka eller två, men å andra sidan så har jag aldrig varit med en thailändsk tjej, så vem fasiken vet..
Citera
2012-06-25, 21:28
  #4023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstuga83
Tackar för matnyttig information.

Jag tror mig kunna skilja ganska bra på business och kärlek även fast man har det bra ihop och även om man hänger ihop någon vecka eller två, men å andra sidan så har jag aldrig varit med en thailändsk tjej, så vem fasiken vet..

"men å andra sidan så har jag aldrig varit med en thailändsk tjej,"
Aj aj då ligger du illa till, dom är ju nästan kända för o vara världens bästa skådisar o kunna förvrida huvet på västerläningar, så var på din vakt om du är nybörjare på detta vackra o härliga släkte av tjejer
Citera
2012-06-25, 21:40
  #4024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
"men å andra sidan så har jag aldrig varit med en thailändsk tjej,"
Aj aj då ligger du illa till, dom är ju nästan kända för o vara världens bästa skådisar o kunna förvrida huvet på västerläningar, så var på din vakt om du är nybörjare på detta vackra o härliga släkte av tjejer

Fick en rolig bild i huvet när jag läste dina rader, typ "kommer in på andra träningen med vitt bälte, stegar fram till tränarn och säger, kom igen bara det här kan jag!"

Nej men seriöst, jag är inte född i farstun, men med tanke på hur många som höjer ett varningens finger ang. just detta så vore det dumt av mig att tro att just jag är "immun".
Man gör väl kanske bäst i att hålla sig till "tre-dagars-regeln" ändå, tjej som tjej, blir ju knappast några problem att plocka upp någon annan.
Citera
2012-06-27, 09:43
  #4025
Medlem
Kebabsugers avatar
satt och surfa på filipino flickor men kom in på thai ändå :P

och hittade http://bjbarbangkok.com/index.html

nu undrar jag vad är skillnad på consultank BJ och vanlig BJ ??
är det bara en mer erfaren tjej ?(testade googla med order gav bara jobb erbjudanden :P)
Citera
2012-06-28, 11:00
  #4026
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
"men å andra sidan så har jag aldrig varit med en thailändsk tjej,"
Aj aj då ligger du illa till, dom är ju nästan kända för o vara världens bästa skådisar o kunna förvrida huvet på västerläningar, så var på din vakt om du är nybörjare på detta vackra o härliga släkte av tjejer

Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstuga83
Fick en rolig bild i huvet när jag läste dina rader, typ "kommer in på andra träningen med vitt bälte, stegar fram till tränarn och säger, kom igen bara det här kan jag!"

Nej men seriöst, jag är inte född i farstun, men med tanke på hur många som höjer ett varningens finger ang. just detta så vore det dumt av mig att tro att just jag är "immun".
Man gör väl kanske bäst i att hålla sig till "tre-dagars-regeln" ändå, tjej som tjej, blir ju knappast några problem att plocka upp någon annan.
Ha Ha hur många sköna historier har man inte hört om dessa kvinnor har förvridet den mest erfarna svedelabor???

Du kommer bli blåst som bara den!! Men oroa dig inte, misstag gör alla newbie där. Misstag lär man sig av .. De är inga vanliga kvinnor, utan affärs slipande kvinnor, som vet mycket väl hur man ska mjölka en farang.. Men gillar dom dig, ska de blir andra bullar av det.
Men var inte rädd snacka med andra svenskar där, de kan ge många sköna tips.

Joina några sajter som handlar om asia kvinnor, som kan ge dig bra bas kunskap, de oftast killar med stor erfarenhet.
http://www.maipenrai.se/index.html

http://www.gulafebern.se/ som är den som bästa av dem..
Citera
2012-06-28, 11:52
  #4027
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
satt och surfa på filipino flickor men kom in på thai ändå :P

och hittade http://bjbarbangkok.com/index.html

nu undrar jag vad är skillnad på consultank BJ och vanlig BJ ??
är det bara en mer erfaren tjej ?(testade googla med order gav bara jobb erbjudanden :P)

ingen som vet?
Citera
2012-06-29, 00:23
  #4028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Ha Ha hur många sköna historier har man inte hört om dessa kvinnor har förvridet den mest erfarna svedelabor???

Du kommer bli blåst som bara den!! Men oroa dig inte, misstag gör alla newbie där. Misstag lär man sig av .. De är inga vanliga kvinnor, utan affärs slipande kvinnor, som vet mycket väl hur man ska mjölka en farang.. Men gillar dom dig, ska de blir andra bullar av det.
Men var inte rädd snacka med andra svenskar där, de kan ge många sköna tips.

Joina några sajter som handlar om asia kvinnor, som kan ge dig bra bas kunskap, de oftast killar med stor erfarenhet.
http://www.maipenrai.se/index.html

http://www.gulafebern.se/ som är den som bästa av dem..

Intressant inlägg, ska kika på länkarna. Men vad menar du med det, "Men gillar dom dig blir det andra bullar"..?

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
ingen som vet?

Nej, verkar skitkonstigt, begriper det inte. Finns väl bara ett sätt att ta reda på det antar jag..
Citera
2012-06-29, 09:19
  #4029
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
ingen som vet?

Nej, har faktiskt aldrig hört talas om det där. Tyvärr. Då vet jag ändå en hel del i "ämnet".

Edit:
Det kanske bara är några uttryck som de använder i just den där inrättningen.
Citera
2012-06-29, 09:33
  #4030
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
satt och surfa på filipino flickor men kom in på thai ändå :P

och hittade http://bjbarbangkok.com/index.html

nu undrar jag vad är skillnad på consultank BJ och vanlig BJ ??
är det bara en mer erfaren tjej ?(testade googla med order gav bara jobb erbjudanden :P)
Satan vilka fula tjejer det jobbade där
Citera
2012-06-29, 12:48
  #4031
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Nej, har faktiskt aldrig hört talas om det där. Tyvärr. Då vet jag ändå en hel del i "ämnet".

Edit:
Det kanske bara är några uttryck som de använder i just den där inrättningen.
verkar vara någon som används i BJ barer
kan det röra sig om med eller utan kondom?
eller erfaren tjej mot icke erfaren?


Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstuga83



Nej, verkar skitkonstigt, begriper det inte. Finns väl bara ett sätt att ta reda på det antar jag..

haha jo, att åka ner hade varit kul men sparar tyvärr(om man nu kan säga så) till en runda på Artimes igen
Citera
2012-06-29, 17:42
  #4032
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
verkar vara någon som används i BJ barer
kan det röra sig om med eller utan kondom?
eller erfaren tjej mot icke erfaren?


Jag har aldrig varit inne där men skulle gissa att det är utseende/service level som avgör prissättningen och därmed benämningen.

Det sjuka är entrén som ser kliniskt ren ut och är lite indragen från gatan. Runt ikring är det lite "ruffigare" och på andra sidan gatan står tjejer som erbjuder fulservice för samma priser. Men eftersom stället hänger samman med Annies så kanske servicenivån är ganska jämn. För de som inte uppskattar den kliniska miljön så finns ju Marcs ställe på snubbelavstånd inåt gränden


Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
haha jo, att åka ner hade varit kul men sparar tyvärr(om man nu kan säga så) till en runda på Artimes igen

Ja visst är det ett helvete att välja.. men själv blir nog min nästa resa till Artemis också
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback