Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-11, 15:52
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouseyyy
Det som irriterar mig, samtidigt som jag blir förundrad är varför någon upprepande gånger hailar i sin ensamhet!??!?!?? Fattar ej, trodde det gjordes framförallt då personer var i grupp.

Sen så ser man ju på videon att utlänningen närmar sig nazisten samt förmodligen säger något till honom vilket leder till våldet. Övervåld samt grov misshandel enligt boken.
Övervåld? Det var väll bara en vidrig misshandel.
Citera
2010-05-11, 16:22
  #302
Medlem
Det är ju inte hans fel att han sparkade ner invandraren. Det är samhällets fel. Kanske dags att förbjuda filmen 300.
Citera
2010-05-13, 23:33
  #303
Medlem
Abjects avatar
nån som har videon ?
Citera
2010-05-13, 23:42
  #304
Medlem
Nej, jag vill också ha videon.
__________________
Senast redigerad av Bitchtit 2010-05-13 kl. 23:44.
Citera
2010-05-17, 23:42
  #305
Moderator
^Eazs avatar
113 inlägg raderade hurvida främlingar är starkare eller svenskar, vilken ras som är starkast etc etc etc.

Den diskussionen finns det ämnen om i Rasforskningsforumet.

Går ni OT från och med nu = tillsägelser.


Edit: Har jag missat att radera något inlägg som är OT, använd "Rapportera Inlägg" funktionen istället för att svara i tråden.

Diskussion om modåtgärder tas i PM och inte i tråden.

/Mod
__________________
Senast redigerad av ^Eaz 2010-05-18 kl. 11:30.
Citera
2013-04-02, 19:41
  #306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wargbisse
Fjantblatten gick ju uppenbarligen fram mot honom själv, innan han blev sparkad. Och känner jag den typen rätt, så tänkte han antagligen vara stor i käften som vanligt, men det verkar som om det kom av sig lite där nånstans på vägen, så att säga.

Han som utför misshandeln är väl bara ett vanligt desillusionerat och lågbegåvat fylledrägg, och passar säkert utmärkt bland de andra dårarna som vanligen huserar i NSF/Folkfronten/Svenskarnas Parti.

Han tillhörde Svenska motståndsrörelsen.

Ps. jag har sett filmen samt hans tatueringar (som för övrigt finns att se i förundersökningen).
Citera
2013-04-02, 19:42
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Ingen normal människa gör något sådant och det är nog ganska uppenbart att han är knarkare...

Han heter Karlsson i efternamn och verkar inte vara en knarkare utifrån vad som ses på övervakningsfilmen.
Citera
2017-03-14, 23:35
  #308
Avstängd
Nån som har dom alt namn på förövaren?
Citera
2017-03-15, 22:25
  #309
Medlem
maxorrs avatar
Finns inga nazister , läs på hitler... som ville ta över världen och utplåna alla samt avrätta alla etniciteter som inte va tyskt blood i 2a världskriget.... Däremot undra jag varför dessa nazist protestanter i swe som knappast kan rubba demokrati inte kallar sig själv nationell rasist eller patriot.. nationalist är ju jag iaf.. men tillhr ingen förening... jag värnar om min egen bostad och samhälle.. ni som snakcka rasiter eller nasister nationalister ha ni nån aning om vad det ens betyder eller kollat vad SD har för politik som inte är en knutta rasistsik?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback