Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-09, 13:47
  #1
Medlem
Kvackys avatar
Mitt the sims 2 kraschar när dom ska föda barn. Det kommer typ upp en ruta där det står "the sims 2 har kraschat och kommer nu stängas av." Eller nått sånt.
Det laggar inte eller nått sånt och jag har inga fusk på och jag har alla internet rutor och sånt stängda och det finns mycket plats på laptopen. Så vad kan det vara för fel?? HJÄLP
Citera
2010-05-09, 13:53
  #2
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvacky
Mitt the sims 2 kraschar när dom ska föda barn. Det kommer typ upp en ruta där det står "the sims 2 har kraschat och kommer nu stängas av." Eller nått sånt.
Det laggar inte eller nått sånt och jag har inga fusk på och jag har alla internet rutor och sånt stängda och det finns mycket plats på laptopen. Så vad kan det vara för fel?? HJÄLP

Är det en piratkopia?
Citera
2010-05-09, 13:58
  #3
Medlem
Kvackys avatar
Nja eller jag har ju the sims djurliv och the sims double delux som jag har köpt själv. Men sen har jag laddat ner the sims studentliv och arbetsliv.
Citera
2010-05-09, 17:35
  #4
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvacky
Nja eller jag har ju the sims djurliv och the sims double delux som jag har köpt själv. Men sen har jag laddat ner the sims studentliv och arbetsliv.



avinstallera ts studentliv och arbetsliv kanske?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback