2010-05-09, 01:16
Medlem
lycklig_mans avatar
Någon som har något skvaller om denna mupp? Verkar vara en asdryg ursäkt till människa och killen kan inte ha alla hästar hemma?

Ramlade iallafall in på den här sidan nu ikväll: http://www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=6266

där K-P har en liten fight med företaget LAN-master. K-P hotar företaget med sin status som bloggare och teknikjournalist för att få sin vilja fram i ett ärende som ser ut att vara förlorat för hans del. När han sedan drar till med:

så blir man ju ganska intresserad av vad det är för lirare.

Så kära flashbackare, dra fram allt smaskigt ni har om K-P Beiersdorf!
Citera
2010-05-09, 01:26
Medlem
Verdess avatar
Tycker dock att det är dumt av LAN-master att påpeka att garantitiden på 3 år inte gäller mellan två näringsidkare och sen refererar han själv till helt fel jävla lag. Klantigt..
Citera
2010-05-09, 01:56
Medlem
Lodbrokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lycklig_man
Någon som har något skvaller om denna mupp? Verkar vara en asdryg ursäkt till människa och killen kan inte ha alla hästar hemma?

Tack för tipset, många skratt när man läste hans svavelosande argumentation och hotbrev. Hehe.

Tydligen har han fått lämna både Svenska Spel och SVT. Något är trasigt i hans sociala kompass.

http://www.dagensmedia.se/karriar/article15978.ece
Citera
2010-05-09, 02:06
Medlem
Avon Barksdales avatar
Han drev den Att Stalka Alex Schulman som faktiskt var ganska rolig. Efter det skrev han väl en blogg som hette tyskungen?
Citera
2010-05-09, 02:23
Medlem
Lodbrokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avon Barksdale
Han drev den Att Stalka Alex Schulman som faktiskt var ganska rolig. Efter det skrev han väl en blogg som hette tyskungen?

Tyskungen ligger i en egen folder på www.beiersdorf.nu
Citera
2010-05-09, 06:38
Bannlyst
Han är bipolär enligt hans blogg i allafall, tycker hans läsare i allafall
Citera
2010-05-09, 10:42
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustomten
Han är bipolär enligt hans blogg i allafall, tycker hans läsare i allafall
Du menar denna blogg, va?
http://blogg.alltombarn.se/ensammapappan/
Citera
2010-05-09, 10:59
Medlem
LaserJudass avatar
Spänningen är olidlig.
Senast redigerad av LaserJudas 2010-05-09 kl. 11:13.
Citera
2010-05-09, 11:42
Medlem
KtothePtotheBs avatar
"Kul" att jag fått en egen tråd här på Flashbacks, även om jag ska erkänna att jag är livrädd för vad som kommer skrivas här.

Jag tänkte bara kort svara på era spekulationer så är det ur vägen. Har ni några övriga frågor så går det bra att maila dem till mig.

Minkybaby: Japp! Det är jag som skriver Ensammapappan. Hoppas du gillar den!
Laserjudas: (!)
Lodbroker: Japp, tyskungen-bloggen mellanlandade där när jag lämnade modebloggarnätverket Spotlife. Du är allt en liten privatdetektiv du! ;-) Och du har helt rätt, jag fick sparken från Svenska Spel. Det är jag nog varken den första eller sista i världen som kommer att få. Vi kom inte överens helt enkelt, och jag drog det kortaste strået. På SVT hade jag ett vikariat, som faktiskt blev förlängt två gånger (tro det eller ej). Sen tog vikariatet slut. Jag fick alltså inte sparken, även om det antagligen var nära ett par gånger.
Avon Barksdale: Tack! Det var många som gillade den. Kul att du kommer ihåg att det var jag som skrev dem.
Hustomten: Bipolär vet jag inte. Men nåt fel är det nog i huvet på mig.
Lycklig_man: Tråkigt att du tycker att jag verkar vara en idiot. Ang tråden på fairshopping så har den spårat ut totalt, och jag kommer be dem radera den. Jag vill inte vara del av den här typen av otrevligheter och jag är övertygad om att jag och Sonny kan lösa detta oss sinsemellan. Vi har faktiskt mailat varandra i helgen. Problemet verkar nu vara ett ickeproblem.

Är det nåt mer ni undrar är det bara att fråga.

MVH,

Klaus-Peter Beiersdorf
Senast redigerad av KtothePtotheB 2010-05-09 kl. 12:11.
Citera
2010-05-09, 20:37
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KtothePtotheB
(...)
Minkybaby: Japp! Det är jag som skriver Ensammapappan. Hoppas du gillar den! (...)
Ja, jag gillar din blogg jättemycket, följer inte slaviskt utan läser ikapp lite då och då, har själv två små barn och man, men känner mig mer som en ensamstående trebarnsmamma, hehe ...
Citera
2010-05-10, 17:02
Bannlyst
Ja hej alla inklusive KtothePtotheB! Det var ganska många bloggare som blev irriterade när KPB häromåret spammade deras bloggar för att få flera besök, den här typen av spam menar jag: "Bra inlägg. Läs min blogg <länk>" Annars är ju bloggen riktigt kul att läsa!
Citera
2010-05-11, 10:13
Medlem
Låt idioten leva i sin egen bubbla.
Seriöst, en vuxen attentionwhore, hade han haft bröst hade han varit camwhore på 4chan.

Killen googlar ju uppenbarligen sitt eget namn, betalar för att bli insta-medlem på flashback för att skriva ett svar, lite kudos till att man vill veta vad folk säger och tycker om en, men uppenbarligen en attentionwhore.

QQ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in