• 1
  • 2
2010-05-10, 09:02
Medlem
det är möjligt att göra det,vissa "muslimer" gör det...det blir väldigt svårt sen för den drabbade att bli av med jinnen,,och ja,,,,du blir också drabbad förr eller senare,för jinnen gör det inte för att vara snäll mot dig utan vill alltid ha något tillbaks,,och oftast är det dig som "slav",jinnen bryr sig varken om dig eller personen du vill skada så den kommer bara göra sitt jobb o sedan kräva betalt

Så mitt råd är att hålla dig borta från andra människor och även från black magic varför skulle man vilja skada någon genom andeväsen???
Senast redigerad av bosnian_muslima 2010-05-10 kl. 09:09.
Citera
2010-05-10, 11:10
Medlem
Amagadwats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima
varför skulle man vilja skada någon genom andeväsen???

Antagligen för att det är mystiskt
Citera
2010-05-14, 14:11
Medlem
3.14159s avatar
Skickade en förbannad ande på min granne en gång. Tolv år senare dog han. Sammanträffande? Skulle inte tro det...
Citera
2010-05-14, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3.14159
Skickade en förbannad ande på min granne en gång. Tolv år senare dog han. Sammanträffande? Skulle inte tro det...

Men Pi du har ju dödat en granne. Du kan ha satt en sjukdom i honom cancer tex, detta kan ta 12 år faktiskt.)

Hur gick du till väga, svor du bara åt honom eller ?
Citera
2010-05-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Men Pi du har ju dödat en granne. Du kan ha satt en sjukdom i honom cancer tex, detta kan ta 12 år faktiskt.) Nej skulle inte tro att du fick en ande samarbeta. De är svåra att övertala. Andar är inte onda.

Hur gick du till väga, svor du bara åt honom eller ?
.
Citera
2010-05-14, 14:30
Medlem
nummerupplysn.s avatar
Skärp dig. Om du har problem med en person, stå upp och ta tag i det istället.
Citera
2011-05-09, 00:55
Medlem
Mike190s avatar
Jag kan framkalla Satan med hjälp av tanken .

Vem vill du att jag ska skicka han på ??????
Citera
2011-05-09, 08:34
Medlem
LaBohemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Ni som kan det här med spöken och demoner, kan jag - i ämnet oerfaren - på något sätt ordna så att ett spöke eller dylikt sabbar livet för någon annan? I så fall, hur?
Jag vill gärna att det ska vara en poltergeist eller liknande som inte ger sig så lätt utan kontinuerligt skrämmer personen så att man över tid ser att denne mår sämre och sämre.

Du får väl åka ner till Afrika eller Haiti och leta rätt på en häxdoktor. Vill du göra saker på ett enklare och billigare sätt så gör upp med personen själv istället, eller så accepterar du att shit happens, glömmer det hela och låter livet gå vidare. Att hata är slöseri med tid och energi.
Citera
2011-05-09, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Ni som kan det här med spöken och demoner, kan jag - i ämnet oerfaren - på något sätt ordna så att ett spöke eller dylikt sabbar livet för någon annan? I så fall, hur?
Jag vill gärna att det ska vara en poltergeist eller liknande som inte ger sig så lätt utan kontinuerligt skrämmer personen så att man över tid ser att denne mår sämre och sämre.

Jag känner till en person som sysslar med just detta mot betalning. Det är inte helt billigt men klart prisvärt. Offret kommer genom årens lopp att drabbas av sjukdom och olycka och andra sorters otrevliga problem.
Citera
2011-05-09, 17:13
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardo
Jag känner till en person som sysslar med just detta mot betalning. Det är inte helt billigt men klart prisvärt. Offret kommer genom årens lopp att drabbas av sjukdom och olycka och andra sorters otrevliga problem.

Jaså, och du kommer ge bort emailadress/tlf.nr. till din vän, som sedan kommer upplysa pris, och sedan får din vän en klient. Det konstigaste är, att ni delar namn och konto nummer.
Citera
2011-05-09, 18:18
Medlem
lousys avatar
Andar o demoner är inte något du kan skriva upp arbetsregler o kontrakt med. Det går inte att tala om för dem vad de får o inte får göra.

Jag kan tänka mig att skulle du lyckas skicka iväg en demon på personen du har något otalt med så kan det hända att inte bara den personen tar skada men även alla som känner personen ifråga; ergo, du råkar illa ut själv.

Det är bättre att du löser problemet på ett mer civilserat vis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in