2010-05-08, 16:16
Medlem
Ibland vill man varva sex och avsugning med lite gammal vanlig hederlig runk. Det vore kul med lite inspiration från er grabbar. Så ös på bara med just era avrunkningsfavoriter!
Citera
2010-05-08, 16:25
Medlem
Ramaskriets avatar
Jag kan inte minnas en enda bra avrunkning som inte utförts av mig själv. Varenda kille i världen vet precis hur en runk ska gå till, det har ju tillämpats i många, många år ibland flera gånger om dagen. Övning ger färdighet. Män kan runka innan och utantill, medan kvinnor (nästan) aldrig kan. Det är samma sak med matlagning och tvättning - det ligger i kvinnans natur att kunna detta, medan mannen är ämnad att göra något annat; förslagsvis runka.

Att beskriva den perfekta avrunkningen är således omöjligt i och med att det är väldigt individuellt vad man tycker om. Vissa vill ha korta och snabba rörelser, medan andra föredrar långa, sensuella dragningar med handen. Vissa vill ha kuken blöt, andra torr. Fråga helt enkelt, det är ju trots allt lättare när du inte har kuk i munnen som vid avsugning.
Citera
2010-05-08, 16:30
Medlem
En bra runkning är fan lika bra som en bra avsugning. Jag kanske har haft tur, med tjejer som gillar att runka och som med ett härligt leende ser att jag njuter och har svårare och svårare att hålla emot deras perfekta handjobb.
Citera
2010-05-08, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ananaz
Ibland vill man varva sex och avsugning med lite gammal vanlig hederlig runk. Det vore kul med lite inspiration från er grabbar. Så ös på bara med just era avrunkningsfavoriter!

Är du tjej så är i princip det enda tipset du behöver för en bra avsugning att inte använda tänderna, klassiskt nybörjarmisstag och fan va ont det gör.
Citera
2010-05-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
[...] det är ju trots allt lättare när du inte har kuk i munnen som vid avsugning.

Åh, får mig att tänka på när tandläkaren alltid ska envisas med att ställa frågor samtidigt som de har hela näven i käften.

Sen håller jag med i resten av vad du skriver om, man får fråga/utforska vad som är bäst.
Citera
2010-05-08, 17:07
Medlem
Det grymmaste jag varit med om var när hon "straff runkade mig"

Om jag slutade prata så slutade hon runka, så jag bara satt där å babblade medan hon tittade med sina kåta ögon på mig och ställde de allra vardagligaste frågor.. Fyfan va kåt jag blev, å efter ett tag så kunde jag inte snacka längre utan bara fick ur mig ett ord här å där.

När tjejen tar initiativ och bara klämmer lite på kuken utanför brallorna och sedan går in för att hämta den. Man blir så jävla kåt när man märker att dom gillar att runka de kanske inte alltid är lika bra som en själv, men Kåtheten jämnar ut det hela!

Ögonkontakt, lite porriga kommentarer som "gillar du när jag runkar dig?" och lite sånt fyfan va hett
Citera
2010-05-08, 17:37
Medlem
Jafan89s avatar
perfekt tryck, perfekt tackt, perfekta runk intervall dvs inte för högt inte för lågt, greppet är viktigt, ungefär samma grepp typ som när du hälsar som en man, fast med sluten hand

Att förklara det för en tjej är inte så lätt över ett forum, enklaste är att bara ta dem till sängen och sen lära upp dem hur man ska göra
Citera
2010-05-08, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ananaz

Känner inte något när jag runkar :/

Därför blir jag heller aldrig avrunkad även om jag får chansen, testat men ingen effekt .
Citera
2010-05-08, 20:49
Bannlyst
En bra avrunkning innebär: Olja, varma erfarna händer som vet hur en kuk fungerar och gärna 1 eller 2 fingrar i röven samtidigt Då är det tjejens fingrar jag menar. Är inte bisexuell om någon undrar, hade inte haft problem att säga om jag var det heller.

Så tjejer, fram med olja o kööööööööööör
Citera
2010-05-08, 21:53
Medlem
adoptivnegers avatar
Som med allt annat är smaken som pyttipanna delad till oändlighet. Jag vet att jag själv (tjej) är helt värdelös på att runka, och har således lärt mig deepthroatandets ädla konst som kompensation vilket ingen klagat på hittills. Är mycket bättre på att fingerpulla. Kanske för att jag själv har en fitta, men jag har fått för mig att mina späda pianofingrar helt enkelt har enklare för att hitta klitoris och att killars fingrar rent generellt är klumpigare.
Om min sambo hade fitta vore allt så mycket enklare. Men man ska inte klaga då han har en kvinnas fylliga läppar.
Citera
2010-05-10, 15:50
Medlem
fast grepp snabbt och med en slick på ollonet lite då och då är ju aldrig dåligt(det är neråt du ska dra och inte rycka i den, tror alla killar som varit med oerfarna brudar har råkat ut för detta)
Citera
2010-05-10, 15:52
Medlem
Krappfiskarns avatar
Många tjejer glömmer att man kan massera/klämma på bollarna också samtidigt (såvida du inte bara har en hand). Nu gillar väl inte alla killar det men testar man sig fram så ser man ju vad han gillar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in