Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-07, 18:19
  #1
Medlem
StorSnokens avatar
Tja, är det nån fara om man intagit Amfetamin och fortfarande har ruset kvar när man intar Ketamin? Samt hur är det med alkohol + ketamin?

mvh
Citera
2010-05-07, 19:23
  #2
Medlem
Escapisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Tja, är det nån fara om man intagit Amfetamin och fortfarande har ruset kvar när man intar Ketamin? Samt hur är det med alkohol + ketamin?

mvh


Absolut inte alkohol + ketamin iaf. Skulle inte tro att tjack är så farligt, men lite inte på mig.

erowid.org
Citera
2010-05-07, 20:44
  #3
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Tja, är det nån fara om man intagit Amfetamin och fortfarande har ruset kvar när man intar Ketamin? Samt hur är det med alkohol + ketamin?

mvh

Har aldrig haft några problem med tjack och ketamin, har blandat ganska många gånger. Trevligt att dansa på.

Edit: Kanske inte så bra för hjärtat bara.
Citera
2010-05-08, 15:46
  #4
Medlem
StorSnokens avatar
Körde tjack + Ketamin inatt, och 2 starköl, har kanske 30-50mg kvar nu av 500mg

Men jag säger bara: Herrejävlar vilken skjuts det var på när man tog en 150mg lina efter 2 st 25mg linor! Går inte att beskriva hur najs det var hehe
Citera
2010-05-08, 18:15
  #5
Medlem
S_o_Ns avatar
Tänker aldrig mer köra ketamin efter helkväll med alkohol och kokain ivf.. Jävlar vilken ångest dagen efter när jag kom ihåg att alkohol + ketamin kan sluta riktigt dåligt.
Dock brukar man ju inte tänka ett steg längre när hjärnan spinner runt på kola..
Citera
2017-04-06, 20:36
  #6
Medlem
KryddAs avatar
EDIT: ursäkta, en borde lärt sig att kolla datumen lite bättre innan man skriver......

Inte det bästa för pumpen skulle jag gissa (rätt starka up/down-substanser). Jag har vid alla gånger jag tagit ketamin dock haft fult i systemet. Allt från tidigare under dagen till, ända in på som en lina sånär som 90-120 minuter innan första ketamin-sträcket.

Jag får för mig att det blir aningen svårare att komma djupare om du har något som verkar uppåt i kroppen, så är målet k-hole (ja, med så lite ket som möjligt då såklart) och få djupa space dives. Med det sagt så k-holade jag ofrivilligt med potent fult taget timmar innan ketat.

Något som jag dock kan rekommendera är cleana MDMA-kristaller och ketamin, den kombon och det räcker med 3 rejäla puffs weed och du har nästan Neil's fotsteg inom synhåll. ;-) Röka boostar det något så enormt på mig.

Är det farligt att blanda MDMA och ketamin då? Min snabba research innan jag testade visade på att folk testat, älskat och fortsätt att använda den kombinationen och inte artiklar om dödsfall eller några skador öht. Men nej, bra är det ju inte för kroppen. Min gissning är att det definitivt är lindrigare än amfetamin-kombon. Observera att jag skriver gissning, för det är just vad det är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback