Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-08, 18:25
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Han sitter inte väll inne just nu?! Jag tycker han skall hålla låg profil, han har fått ett par tunga kriminella/gäng ute efter sig.Outlaws,M-falangen,Süyar (asirs ledare),Södertälje nätverket. Jag vet att en viss person i Södertälje ville åt honom och hans bröder men så åkte han in för 3-5 månader sedan.

Det var väl inte SN som ville åt Sami? SN och muslimska brödraskapet har inga problem med varandra. Snarare tvärtom..
Citera
2013-02-21, 20:50
  #14
Medlem
bumpar den här tråden då jag såg denna gamla artikel om detta gäng, http://www.folkbladet.se/nyheter/def...icleID=2825556

nån som vet vem det handlar om samt nån som vet ungefär hur många som ingår i detta nätverk?
Citera
2015-12-24, 11:21
  #15
Medlem
Intressant att han lyckas hamna i expressen på genomresa i Dubai. Snyft reportage . Journalisten glömde googla.
Citera
2015-12-24, 22:16
  #16
Medlem
[quote=peckapuder|55804841]Intressant att han lyckas hamna i expressen på genomresa i Dubai. Snyft reportage . Journalisten glömde googla.[/QUO

fan babblar du om??länk?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback