Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-06, 18:34
  #1693
Medlem
Antipsykotika som Quetiapin och Olanzapin (cyprexa) gör att en tripp inte fungerar. Man kan använda dessa som "trippstoppers"

Jag avråder dig också skarpt för att använda psykedelia om du har en historik av psykoser/schitzofreni. De kan trigga en psykotisk episod. Vid kliniska studier sållas alla bort med dessa sjukdomar.
Citera
2024-02-11, 23:37
  #1694
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Funderar på att dra en syratripp efter alla dessa år. Vad tror ni. 2x150ug eller en 250ug? Har för mig arken jag körde tidigare var på 300ug och att det var sweetspot. Vet inte hur exakta dom är. Är väl lika bra att dra på rejält på en gång syra kan man väl droppa 500ug utan allt för stora 'problem' Polaren är också erfaren och stabil

Tidigare erfarenhet: LSD x6, svamp x5, 4-ho-met x12
__________________
Senast redigerad av Kalsongbatong 2024-02-11 kl. 23:40.
Citera
2024-02-13, 22:14
  #1695
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Funderar på att dra en syratripp efter alla dessa år. Vad tror ni. 2x150ug eller en 250ug? Har för mig arken jag körde tidigare var på 300ug och att det var sweetspot. Vet inte hur exakta dom är. Är väl lika bra att dra på rejält på en gång syra kan man väl droppa 500ug utan allt för stora 'problem' Polaren är också erfaren och stabil

Tidigare erfarenhet: LSD x6, svamp x5, 4-ho-met x12
Det är inte farligt att ta 500 mikrogram, men det kan förstås bli rejält intensivt. Det hela beror på vad du vill få ut av upplevelsen. Om du ämnar ha ett meningsfullt utbyte med polaren under trippen så skulle jag rekommendera max 150 mikrogram, men vill du bege dig på en djup inre resa så kan det dubbla vara aktuellt.

Känn efter och bädda för en bra upplevelse. Lycka till!
Citera
2024-02-27, 11:54
  #1696
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Funderar på att dra en syratripp efter alla dessa år. Vad tror ni. 2x150ug eller en 250ug? Har för mig arken jag körde tidigare var på 300ug och att det var sweetspot. Vet inte hur exakta dom är. Är väl lika bra att dra på rejält på en gång syra kan man väl droppa 500ug utan allt för stora 'problem' Polaren är också erfaren och stabil

Tidigare erfarenhet: LSD x6, svamp x5, 4-ho-met x12
Kör en candyflip istället.
Citera
2024-02-27, 12:46
  #1697
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Kör en candyflip istället.
Har funderat på det men syran är en sån jävla resa i sig och jag mår för bra efter syran hur fan ska man må om man är emmad också?
Citera
2024-03-04, 23:59
  #1698
Medlem
corruptionsveriges avatar
Hej

kan någon vara snäll och svara på en fråga
alimemazin/theralen dagen innan blockerar den effekten av lsd för så hära jag går på Quetiapine och tog quetiapine natten innan tog 260mcg lsd dagen efte kände inte ett skit frågan är om alimemazin e samma
Citera
2024-03-05, 00:02
  #1699
Medlem
corruptionsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygnosis
Antipsykotika som Quetiapin och Olanzapin (cyprexa) gör att en tripp inte fungerar. Man kan använda dessa som "trippstoppers"

Jag avråder dig också skarpt för att använda psykedelia om du har en historik av psykoser/schitzofreni. De kan trigga en psykotisk episod. Vid kliniska studier sållas alla bort med dessa sjukdomar.

stämmer tog natten innan quetiapin dagem efter 260mcg blev knappt trippad och kräktes i 8 timmar frågan är om alimemazin aka Theralen också är tripp dödare
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback