Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-30, 14:23
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProjectMayhem
Alltså trippa med folk som krökar är i min erfarenhet inte så lyckat. Grejen är att LSD gör att man hamnar på ett väldigt annat humör än dem som är berusade och min begränsade erfarenhet är att det kan vara mest jobbigt om du inte är med några väldigt nära vänner.

Jag blir ivf väldigt känslig, försiktig och blygsam när jag tagit syra medans om folk dricker blir dem högljudda, uppmärksamhetstagande osv. Risken är att du mest sitter och tittar på när dem snackar om något väldigt ointressant och om någon frågar dig nåt så är det typ "Är du hög nu eller? Är det grymmt?!" Innan du hunnit svara har han tappat uppmärksamheten och ängar sig åt nåt annat

Aao iof.. Brukar bli så när jag röker gräs på alkofester, men tur att jag har ett blått litet random piller som jag kan prova. Har ingen aning om vad det är, men det är säkert något festligt
Citera
2010-10-30, 14:27
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theredtelephone
Aao iof.. Brukar bli så när jag röker gräs på alkofester, men tur att jag har ett blått litet random piller som jag kan prova. Har ingen aning om vad det är, men det är säkert något festligt
Låter inte så värst nyttigt att proppa i sig något utan att ha en aning om vad det är. Förlåt om jag är dryg
Citera
2010-10-31, 11:02
  #63
Medlem
bornfree1985s avatar
Hej. Jag vill verkligen testa LSD. Har bara testat holk och svamp innan.
Min fråga: går det att testa LSD på ett säkert sätt? Det vill säga, utan någon reell risk för långvarig psykos? Som jag förstått det så är det riskabelt för människor med svagt psyke eller med psykiska sjukdomar i släkten, men jag har inget av det vad jag vet. Jag vet inte mycket om det här, någon kunnig får gärna upplysa mig. mvh
Citera
2010-10-31, 12:00
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bornfree1985
Hej. Jag vill verkligen testa LSD. Har bara testat holk och svamp innan.
Min fråga: går det att testa LSD på ett säkert sätt? Det vill säga, utan någon reell risk för långvarig psykos? Som jag förstått det så är det riskabelt för människor med svagt psyke eller med psykiska sjukdomar i släkten, men jag har inget av det vad jag vet. Jag vet inte mycket om det här, någon kunnig får gärna upplysa mig. mvh
Har du starkt psyke och är frisk mentalt så är väl chanserna små att du åker på en psykos. Om du dessutom läser på ordentligt innan du testar så du vet vad du har att vänta dig på ett ungefär så är det nog också bra, så du inte överrumplas av effekterna och kanske blir rädd.
Citera
2010-10-31, 16:35
  #65
Medlem
Killnotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bornfree1985
Hej. Jag vill verkligen testa LSD. Har bara testat holk och svamp innan.
Min fråga: går det att testa LSD på ett säkert sätt? Det vill säga, utan någon reell risk för långvarig psykos? Som jag förstått det så är det riskabelt för människor med svagt psyke eller med psykiska sjukdomar i släkten, men jag har inget av det vad jag vet. Jag vet inte mycket om det här, någon kunnig får gärna upplysa mig. mvh

Om du mår allmänt dåligt så avstå, är inte svårare än så..
Citera
2010-11-01, 21:50
  #66
Medlem
Yo. Min polare har fått in Hoffman. 250 kr st... Har högst gett 150 för en lapp. är detta rimligt??
Citera
2010-11-01, 22:07
  #67
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbuddhacheese
Yo. Min polare har fått in Hoffman. 250 kr st... Har högst gett 150 för en lapp. är detta rimligt??

Om lappen innehåller 200µg så är det rimligt. Annars nej. 250kr är totalt överpris. Jag betalar max 150kr för en lapp, normalt 100kr.
Citera
2010-11-01, 22:10
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Om lappen innehåller 200µg så är det rimligt. Annars nej. 250kr är totalt överpris. Jag betalar max 150kr för en lapp, normalt 100kr.


Hur tar jag reda på det? Tippar på att chansen inte är stor att den innehåller det.
Citera
2010-11-01, 22:17
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbuddhacheese
Hur tar jag reda på det? Tippar på att chansen inte är stor att den innehåller det.
Njae, extremt ovanligt med så starka lappar, och det är åtminstone min erfarenhet att hoffman-prints brukar ligga ganska lågt, runt 100µg i vanliga fall? Be att få veta årtalet som är tryckt på så kanske det är lättare att kolla upp mot andras erfarenheter även om det såklart ändå kan skilja hur mkt som helst ;P
Citera
2010-11-01, 22:34
  #70
Medlem
prmanentwacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbuddhacheese
Hur tar jag reda på det? Tippar på att chansen inte är stor att den innehåller det.

Det går typ inte att ta reda på om du inte känner de som tillverkade det.
250:- är ett överpris, men en tripp kan vara värd så mycket mer än 250:- så kör på!
Citera
2010-11-02, 13:50
  #71
Medlem
i.like.sn0ws avatar
det sticks o kliar i hela kroppen varje gång jag tar LSD och det är bara så i slutet av trippen det är inget som stör mig så jätte mycket men det stör mig dom sista timmarna av trippen vad kan jag göra för att motverka detta ??
Citera
2010-11-02, 14:19
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.like.sn0w
det sticks o kliar i hela kroppen varje gång jag tar LSD och det är bara så i slutet av trippen det är inget som stör mig så jätte mycket men det stör mig dom sista timmarna av trippen vad kan jag göra för att motverka detta ??
Testat o röka gräs på afterglowen? Brukar hjälpa mot det mesta : )
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback