Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-12, 23:31
  #1237
Medlem
okej
Hoppas ni får det fint!
Citera
2018-10-13, 06:20
  #1238
Medlem
shotacats avatar
Hej. Jag fick nyss i mig en dos på kanske 450-500ug. Planen var att vi skulle ta varsin lapp på 225-250ug men tydligen så märkte jag inte att det var en liten lappjävel som satt fast under den jag tog. Min största dos är 300ug. Hur hårt kommer jag att flyga iväg om man jämför med 300ug? Jag är inte orolig över själva trippen utan är mer nyfiken på hur jävla hårt jag kommer att trippa. Polaren var solidariskt när misstagen uppdagades och tog en till lapp så att vi hamnar på samma plan.

Edit: Eventuella stavfell kan förekomma då det nyss var för en timme sedan och det börjar att sparka röv i mitt huvud.
__________________
Senast redigerad av shotacat 2018-10-13 kl. 06:22.
Citera
2018-10-13, 08:05
  #1239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Hej. Jag fick nyss i mig en dos på kanske 450-500ug. Planen var att vi skulle ta varsin lapp på 225-250ug men tydligen så märkte jag inte att det var en liten lappjävel som satt fast under den jag tog. Min största dos är 300ug. Hur hårt kommer jag att flyga iväg om man jämför med 300ug? Jag är inte orolig över själva trippen utan är mer nyfiken på hur jävla hårt jag kommer att trippa. Polaren var solidariskt när misstagen uppdagades och tog en till lapp så att vi hamnar på samma plan.

Edit: Eventuella stavfell kan förekomma då det nyss var för en timme sedan och det börjar att sparka röv i mitt huvud.

Att ta en extra lapp av misstag händer även den bästa men det är ingen fara.
Det kommer vara en något intensivare period men du kan vara lugn, det kommer att gå över.

Njut av tillställningen!

Eftersom du skrev inlägget för 2 timmar sen så hoppas jag att ni har en fantastisk morgon i gryningen.
Citera
2018-10-14, 03:50
  #1240
Medlem
Har funderat på att testa LSD och kan få tag i det. Men är lite halvt orolig/fundersam. Har ångest till och från och haft depressioner.

Så om jag skulle testa LSD. Skulle jag vara ”känsligare ” att få snedtripp mardrömstripp eller vad man ska kalla det? Hört att man kan uppleva väldigt starka känslor som baseras på sitt mående.

Tänkte trippa hemma så miljön kommer vara bekant. Om jag trippar kommer det bli med en jag känner väl och som själv gjort det tidigare .

Så värt det för mig?
Citera
2018-10-25, 15:18
  #1241
Medlem
Pangbom11s avatar
Nån som vet om jag kan spara syra i vanligt kranvatten? Bara för över en helg?
Citera
2018-10-25, 17:39
  #1242
Medlem
Ingen bra idé,syran blir kass. Destillerat vatten däremot .
Citera
2018-10-26, 19:25
  #1243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pangbom11
Nån som vet om jag kan spara syra i vanligt kranvatten? Bara för över en helg?
Vanligt vatten tar sönder LSD, destillerat vatten eller alkohol har jag hört även ska fungera
Citera
2018-10-26, 19:35
  #1244
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junkyy1815
Vanligt vatten tar sönder LSD, destillerat vatten eller alkohol har jag hört även ska fungera

Nja, jag tror det där är i de fall man bor någonstans där vattnet steriliseras med klor. Vanligt nu för tiden är att man använder ozon. Har själv använt kranvatten för mikrodosering utan problem.
Citera
2018-11-07, 06:08
  #1245
Medlem
Hej
Tänkte prova en candyflip till helgen med en E & en lapp LSD
Är det något jag skall tänka på med intaget?
Allt på en gång?
Eller något först något senare?
Citera
2018-11-18, 20:03
  #1246
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamorsan83
Hej
Tänkte prova en candyflip till helgen med en E & en lapp LSD
Är det något jag skall tänka på med intaget?
Allt på en gång?
Eller något först något senare?

Aldrig provat candy flip, endast hippie flip. Men hade jag varit du hade jag tagit det i det senare skedet av trippen. Inte kul med en MDMA come down på en syratripp.

På tal om hippie flip. Ska inte Magiska Molekyler vara en pålitlig källa? Hur fan kan dom kalla combon LSD och svamp för "hippie flip"? Pinsamt!

"Psilocybinsvampar
Effekten av psilocybinsvamparna blir betydligt kortare men annars är det en fullt fungerande kombination. Kallas Hippie-flip."
*

* http://wiki.magiskamolekyler.org/LSD
Citera
2018-11-22, 12:03
  #1247
Medlem
Tjenare, jag är van att ta de flesta droger ensam, och när det kommer till LSD eller liknande så har jag aldrig varit omkring någon annan under en peak.
Är ganska bekväm med tuffa trippar men är lite nervös för hur det kommer att bli tillsammans med en vän? Några tips?
Citera
2018-11-22, 14:47
  #1248
Medlem
Ha bra set and setting, känn dig bekväm med personen i fråga och ät inte för mycket så ska det nog gå bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback