Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-05, 16:30
Medlem
Vaos avatar
Vart kan jag hitta generals "nya" smak, general white mint. Har letat nästan överallt men hittar endast på butiker online. Några tips?
Citera
2010-05-05, 16:32
Medlem
Brasks avatar
Vet inte men en idé kan väl kanske vara att beställa det då?

Kan ju vara bra att du skriver i vilket område du bor med, antar att du inte tänker åka över hela sverige ändå?
Citera
2010-05-05, 16:34
Medlem
Vaos avatar
Det är ju iof sant, jag bor norr om stockholm i Vallentuna.
Citera
2010-05-05, 16:36
Medlem
Brasks avatar
Antar att ju närmare stockholm desto större chans så förhoppningsvis hittar någon snart tråden och ger dig ett tips.
Citera
2010-05-05, 17:39
Medlem
Skrups avatar
Den säljs ej på den Svenska marknaden. Går att beställa från http://www.northerner.com/en/snus/No...Portion-22305/
Citera
2010-05-05, 17:46
Medlem
Disortions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrup
Den säljs ej på den Svenska marknaden. Går att beställa från http://www.northerner.com/en/snus/No...Portion-22305/

Fick för mig att det var en grönaktig dosa och att snuset smakade Jenka och att det visst gick att köpa i Sverige. kanske söp den dan jag provade.
Citera
2010-05-05, 17:48
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disortion
Fick för mig att det var en grönaktig dosa och att snuset smakade Jenka och att det visst gick att köpa i Sverige. kanske söp den dan jag provade.
Du beskriver Wintergreen men den finns inte heller i sverige
Citera
2010-05-11, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disortion
Låter som offroad vintergreen sen har du thunder americangreen som är något starkare går att köpa i sverige luktar och smakar som jenka
Citera
2010-05-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejz
Du beskriver Wintergreen men den finns inte heller i sverige
Menar du general wintergreen? Tror snarare han syftar på Thunders wintergreen? Den smakar jenka.
Citera
2010-05-26, 21:59
Medlem
Går inte hitta i affärer än men på hemsidor som snus.com hittar man den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här