Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-01, 18:37
  #61
Medlem
Heinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeedom
Igår kväll gick jag och mina vänner i bussen vi var (9 mörkhyade) det var valborg och allt. Men inte var det vi som väsnades i bussen, utan fulla etniska svenskar. Rasism är för iq befriade
Rasism är för sanningstörstare och människor som tror på vetenskap och rationella argument framför anekdotisk bevisföring och känslomässigt dravel (ja, jag syftar på dig).
Citera
2010-05-01, 18:42
  #62
Medlem
Motleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinkel
Rasism är för sanningstörstare och människor som tror på vetenskap och rationella argument framför anekdotisk bevisföring och känslomässigt dravel (ja, jag syftar på dig).
Är det mer vetenskapligt och rationellt att tro/tycka att invandrare hotar och trackaserar folk så fort man kliver på en buss än att Svenskar är störiga... Svenskar är rätt bra också på att vara störande idioter, särskilt när de är fulla.
Citera
2010-05-01, 18:50
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motley
Är det mer vetenskapligt och rationellt att tro/tycka att invandrare hotar och trackaserar folk så fort man kliver på en buss än att Svenskar är störiga... Svenskar är rätt bra också på att vara störande idioter, särskilt när de är fulla.

Många svenskar är jävligt jobbiga när de är fulla, det stämmer. Men fyllan är trots allt ett undantagstillstånd (tack och lov) och blattar super ju också en del.

Den viktiga skillnaden är att de blattar som konstant går runt och söker konflikt med sin omvärld är förskräckande många till antalet i jämförelse med svenskar och andra vita. Många blattar är konfliktkåta, helt enkelt. De hävdar sin "manlighet" genom att söka konflikt för minsta skitsak. Jag vet av egen erfarenhet att detta är relativt vanligt.

Som blatte kan du utan problem vandra igenom ett helsvenskt område, klädd hur du vill och under vilken tid på dygnet som helst. Som svensk i ditt eget land kan du ofta inte göra detsamma i ett svartskalleområde, då blir du ofta i bästa fall antastad och hånad, i värsta fall nedslagen och/eller rånad.

Detta är ett faktum.
__________________
Senast redigerad av FunkyCatso 2010-05-01 kl. 18:55.
Citera
2010-05-01, 18:55
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Många svenskar är jävligt jobbiga när de är fulla, det stämmer. Men fyllan är trots allt ett undantagstillstånd (tack och lov) och blattar super ju också en del.

Den viktiga skillnaden är att de blattar som konstant går runt och söker konflikt med sin omvärld är förskräckande många till antalet i jämförelse med svenskar och andra vita. Många blattar är konfliktkåta, helt enkelt. De hävdar sin "manlighet" genom att söka konflikt för minsta skitsak. Jag vet av egen erfarenhet att detta är relativt vanligt.

Som blatte kan du utan problem vandra igenom ett helsvenskt område, klädd hur du vill och under vilken tid på dygnet som helst. Som svensk i ditt eget land kan du ofta inte göra detsamma, då blir du ofta i bästa fall antastad och hånad, i värsta fall nedslagen och/eller rånad.

Detta är ett faktum.

Så sant som det är sagt. Spelar tamejfan ingen roll om det är kl 5 på morgonen en söndag, en blatte är lika redo för konflikt som en fredagkväll. Tamejfan konstigt att de inte alla är utbrända innan 25 om de går runt och känner så hela tiden. De känns typ som djur inpressade i ett hörn.
Citera
2010-05-01, 22:44
  #65
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kampanjnu
Kanske hemma runkandes framför datorn, absolut inget man vill visa sig ute med eller ha någon som helst kontakt med, mer än att knulla, precis som alla andra horor med andra ord.

Så säger du ju bara för att du inte kan få sådana brudar själv. Alla som kan få sådana brudar visar mer än gärna upp sig med dom på stan. Varför skulle man inte göra det. Varför välja en 5-poängare om man kan få en 10-poängare? Nej, det där köper jag inte. Sorry.
Citera
2010-05-01, 22:46
  #66
Medlem
deadsets avatar
Nog för att invandrare är störiga, som TS antyder, men svenskarna i den här tråden verkar ju för fan helt jävla blåsta, och bra mycket störigare än många invandrare. Hyckleri på hög nivå.
Citera
2010-05-01, 23:03
  #67
Avstängd
Freeedoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Nog för att invandrare är störiga, som TS antyder, men svenskarna i den här tråden verkar ju för fan helt jävla blåsta, och bra mycket störigare än många invandrare. Hyckleri på hög nivå.
Exakt. De är varulven i fårakläder. De döljer deras vidriga beteende mycket dåligt.
Citera
2010-05-02, 00:07
  #68
Medlem
Motleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Många svenskar är jävligt jobbiga när de är fulla, det stämmer. Men fyllan är trots allt ett undantagstillstånd (tack och lov) och blattar super ju också en del.

Den viktiga skillnaden är att de blattar som konstant går runt och söker konflikt med sin omvärld är förskräckande många till antalet i jämförelse med svenskar och andra vita. Många blattar är konfliktkåta, helt enkelt. De hävdar sin "manlighet" genom att söka konflikt för minsta skitsak. Jag vet av egen erfarenhet att detta är relativt vanligt.

Som blatte kan du utan problem vandra igenom ett helsvenskt område, klädd hur du vill och under vilken tid på dygnet som helst. Som svensk i ditt eget land kan du ofta inte göra detsamma i ett svartskalleområde, då blir du ofta i bästa fall antastad och hånad, i värsta fall nedslagen och/eller rånad.

Detta är ett faktum.
Det enda "faktum" i detta är att VISSA är så. Men de allra flesta går inte runt och hotar och trackaserar folk så fort det är en svensk i närheten.

Jag bodde ett år i Bergsjön och blev varken hotad, rånad eller hånad en enda gång, givetvis betyder det dock inte att alla invandrare därför är skötsamma. Men antingen har jag haft en helt fruktansvärt tur då, eller så är det ni som endast ser de som verkligen beteer sig illa och gör det till någon slags "fakta" och sanning även när ni pratar om invandrare rent generellt.
Citera
2010-05-02, 00:22
  #69
Medlem
Motleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeedom
Exakt. De är varulven i fårakläder. De döljer deras vidriga beteende mycket dåligt.
haha Vilket "vidrigt" beteende tyder folks åsikter i tråden på? Att ni stör er på svenskar i tråden har knappast någonting med hyckleri att göra. Det bekräftar ju isåfall snarare åsikten att det finns både finns dryga invandrare och svenskar.

Men det är säkert så att de som har en annan åsikt än er själva beteer sig fruktansvärt illa i verkliga livet. Och alla andra i tråden är snälla och oskyldiga änglar som ändå dagligen råkar ut för hot och trackaserier av blattar.
Citera
2010-05-02, 00:28
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motley
Det enda "faktum" i detta är att VISSA är så. Men de allra flesta går inte runt och hotar och trackaserar folk så fort det är en svensk i närheten.

Jag bodde ett år i Bergsjön och blev varken hotad, rånad eller hånad en enda gång, givetvis betyder det dock inte att alla invandrare därför är skötsamma. Men antingen har jag haft en helt fruktansvärt tur då, eller så är det ni som endast ser de som verkligen beteer sig illa och gör det till någon slags "fakta" och sanning även när ni pratar om invandrare rent generellt.

Dessa "VISSA" du talar om är tillräckligt många för att utgöra ett mycket stort och allvarligt problem, inte minst med tanke på att deras brottslighet ofta är rasistiskt präglad.

Du måste också ta med i beräkningen att det existerar ett utbrett passivt stöd för den mest våldsamma och kriminella delen av blattebefolkningen i det här landet, förutan vilket de knappast skulle kunna fortsätta som de gör. Mauricio Rojas har vid flera tillfällen talat klarspråk om detta.
Citera
2010-05-02, 01:13
  #71
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motley
haha Vilket "vidrigt" beteende tyder folks åsikter i tråden på? Att ni stör er på svenskar i tråden har knappast någonting med hyckleri att göra. Det bekräftar ju isåfall snarare åsikten att det finns både finns dryga invandrare och svenskar.

Men det är säkert så att de som har en annan åsikt än er själva beteer sig fruktansvärt illa i verkliga livet. Och alla andra i tråden är snälla och oskyldiga änglar som ändå dagligen råkar ut för hot och trackaserier av blattar.


Problemet som du och dina gelikar aldrig ser är att när man introducerar främmande arter i kulturer de inte hör hemma så introducerar man problem som inte funnit där från första början.

Vi tar det igen, de tusentals svartskallebrott som begås varje månad hade förhindrats om man inte hade tagit emot en enda. Att man hjälper 10.000 människor rättfärdigar inte de 1.000 brott som inte hade begåtts om dessa tiotusen människor fått hjälp.
Citera
2017-04-06, 13:23
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Det beror på deras rasligt och kulturellt betingade mindervärdeskänslor. De är plågsamt medvetna om hur fula, skabbiga, töntiga, korkade, efterblivna och ringaktade de faktiskt är. De skulle egentligen vilja vara vita själva.

Tänk efter själv. Hur skulle du känna dig om du vaknade upp i morgon och fann dig själv förvandlad till en kroknäst, svartmuskig sandneger med kolsvart hår, disharmoniska drag, kolsvarta ögon och tjocka ögonbryn? Hur skulle det påverka din självbild?
Skulle gå och hämta repet direkt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback