2010-12-27, 02:43
Medlem
inkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
har ocf en flog?
ehg e ju connected med 36 som e connected med TSD omensäg!

edit: det var bara en spekulation från mig

jupps, www.fotolog.com/smkcrewgbg

(vet inte varför den heter smk från början)
Citera
2010-12-29, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soewhat
Västerort vinner allt !och de finns väll redan ett x antal trådar om detta redan?
Trevlig valborg !

Snälla, länka mig vad du vet om Västerort beefs, skiiit intressant <3<3<3
Citera
2010-12-29, 16:30
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
har ocf en flog?
ehg e ju connected med 36 som e connected med TSD omensäg!

edit: det var bara en spekulation från mig

Ocf har ingen flogg ne.

Edit: Såg floggen som länkades. Dom bilderna som ligger på den floggen är gamla bilder från 06-07.
Senast redigerad av varstingdildo 2010-12-29 kl. 16:35.
Citera
2010-12-29, 17:19
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utt3r
Snälla, länka mig vad du vet om Västerort beefs, skiiit intressant <3<3<3
ENC vs UH Vad jag vet så spitta Dart en Cheez piece vid Brommaplan tror jag och sen så har dom kryssat varandra och så. Sedan så tror jag att Uran slog Dart.
Citera
2010-12-29, 19:53
Medlem
Intressant det här med beefs faktiskt. Själv gillar jag inte att beefa, men när någon bjuder upp så måste man ju visa att man är aktiv. Har blivit struken på sistone av en jävla toy som kör en del, men jävligt fult.

Det trista är ju att en sån beef inte går att lösa på väggen mer än att köra över allt som finns av honom. Samtidigt vill man inte lägga den energin på en toy som bara letar bråk?

Att bjuda in till ett wildstyle-battle vore att krossa grabben, samtidigt som han inte ens skulle delta - eftersom wildstyle är för bögar.

Hur löser man en beef idag? Varför beefar man i en stad med högst 10 riktigt aktiva målare?

Våld löser inget heller, så det är inget alternativ.
Citera
2010-12-29, 22:07
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Intressant det här med beefs faktiskt. Själv gillar jag inte att beefa, men när någon bjuder upp så måste man ju visa att man är aktiv. Har blivit struken på sistone av en jävla toy som kör en del, men jävligt fult.

Det trista är ju att en sån beef inte går att lösa på väggen mer än att köra över allt som finns av honom. Samtidigt vill man inte lägga den energin på en toy som bara letar bråk?

Att bjuda in till ett wildstyle-battle vore att krossa grabben, samtidigt som han inte ens skulle delta - eftersom wildstyle är för bögar.

Hur löser man en beef idag? Varför beefar man i en stad med högst 10 riktigt aktiva målare?

Så det är bättre att låta någon toy köra över en totalt för att "man inte vill lägga den energin" på att stå upp för sig själv? Kom igen han har kryssat dig, vill du inte visa vem som bestämmer?

Själv tycker jag sånt är kul. Jag har desutom svårt att få ihop kalkylen om hur det skulle vara slöseri med energi, går du över någon så syns du ju. Låter du istället honom gå över dig så är det han som syns, inte du. Man vill ju synas inte sant?
Citera
2010-12-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Så det är bättre att låta någon toy köra över en totalt för att "man inte vill lägga den energin" på att stå upp för sig själv? Kom igen han har kryssat dig, vill du inte visa vem som bestämmer?

Själv tycker jag sånt är kul. Jag har desutom svårt att få ihop kalkylen om hur det skulle vara slöseri med energi, går du över någon så syns du ju. Låter du istället honom gå över dig så är det han som syns, inte du. Man vill ju synas inte sant?

True that, får väl kanske lägga den där energin på snorungen iaf.. Nån som har lite tjack eller?
Citera
2010-12-30, 01:26
Medlem
Soepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getpung
har inget emot negerkludd undrade bara varför utövare av klotter gör det till en så stor grej om man målar över någon annans kladd

kände du dig träffad
Nej, jag förklarade skillnadaden.

ont: Fortfarande någon som vet något om bwc och ocb beefar?
Citera
2011-01-02, 21:06
Medlem
inkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstingdildo
Ocf har ingen flogg ne.

Edit: Såg floggen som länkades. Dom bilderna som ligger på den floggen är gamla bilder från 06-07.

dom har ju lagts upp 2010 ! och nej alla bilder är INTE från 06 07 .. skulle det inte vara deras flogg för att dom lagt upp bilder från förr ?
Citera
2011-01-03, 00:01
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff

Hur man löser beef idag?

Man bombar så in i helvete och spittar allt den personen har gjort, kommer att göra och tänker på att göra.
Citera
2011-01-03, 00:10
Medlem
warums avatar
Har ni haft beef någon gång? Själv hade jag beef för längesen med någon shurda. Vi hotade varandra, spittade varandras grejer och jag kan säga att det känns surt när någon går över ens grejer. Man blir så innihelvete arg och spittar tillbaka.

Om du läser detta så vill jag veta vem du är.
Citera
2011-01-03, 17:29
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibernaculum
Hur man löser beef idag?

Man bombar så in i helvete och spittar allt den personen har gjort, kommer att göra och tänker på att göra.

Jovisst, men varför slutar beefen av det?

Citat:
Ursprungligen postat av warum
Har ni haft beef någon gång? Själv hade jag beef för längesen med någon shurda. Vi hotade varandra, spittade varandras grejer och jag kan säga att det känns surt när någon går över ens grejer. Man blir så innihelvete arg och spittar tillbaka.

Om du läser detta så vill jag veta vem du är.

Hur ska han veta? Din beef stämmer ju in på precis alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in