2018-08-08, 01:55
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassle-the-hoff
Robinson-Robban behöver jag ens ge en förklaring till den ?

Nej.
Den gossen kommer gå från nederlag till förlust om och om igen ...
Möjligen nån mediagrej emellan men annars dessvärre; -dömd looser!!!
Självförvållat!!

Citera
2018-08-08, 02:06
Medlem
EnGodForlorares avatar
Nakenjanne? Han sprang runt naken i Farmen 2003 och efter det blev det otippat nog (not) svårt för honom att jobba kvar som lärare. Numer filar han på en come-back och ska bli lokalpolitiker i Uppsala för Sverigedemokraterna.
Citera
2018-08-08, 03:56
Medlem
mjukmjukares avatar
Matgeek ....Herregud!!!!
Mr NollKoll... EgoProfit.....

Matgeek.
Bortglömd imorgon.

Citera
2018-08-08, 11:31
Medlem
Thoring89s avatar
Soran? Känns som en ganska stor loserstämpel på honom idag. Trots att han verkar ha gått fri från anklagelserna så är det riktigt tragiskt att se honom i sociala medier idag där han på något sätt har påbörjat ett försök tillbaka.
Citera
2018-08-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2loud
finns många kandidater men någon större loser är "knulljonny" har iallfall jag svårt att tänka mig ,,, https://www.youtube.com/watch?v=LXROmUe1Q_E

Du inser inte att detta är en sketch? Kollar du uppladdarens kanal så inser du det på två sekunder.
Citera
2018-08-10, 19:31
Medlem
Drozds avatar
Lars-Inge Svartenbrandt får nog sägas ha varit en riktig megaloser. Han lyckades verkligen sabba precis allt i sitt liv, inklusive relationen till dottern.
Citera
2018-08-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Lars-Inge Svartenbrandt får nog sägas ha varit en riktig megaloser. Han lyckades verkligen sabba precis allt i sitt liv, inklusive relationen till dottern.

Rubriken efterfrågar ju kändisar som ä r losers - inte de, som var. Svarten är ju död sedan något år. Sedan tycker jag inte att en person med hans osedvanligt knepiga uppväxt; frånvarande föräldrar, fosterhem etc., kvalar in i kategorin losers riktigt. En loser är för mig en person, som schabblat bort chanser och som saknar drivkraft. Svarten var mer eller mindre chanslös från scratch.

Boris Becker verkar vara ganska illa ute. Rykten om personlig konkurs, och flera misslyckade kvinnoaffärer med negresser dessutom. Illa. Helt pank är han väl inte ännu, men han yrar om diplomatisk immunitet och andra konstigheter. Här talar vi om en kille, som tjänade 20 miljoner D-Mark om året, redan som 19-årig tennisstjärna -86.
Citera
2018-08-11, 00:57
Medlem
Jokiiiiiiboy e väl ingen man har som livlina i Postkodmiljonären heller direkt, en riktig looser som blivit rik på just det, bli känd för att man är en looser. Sen vete fasen om inte Glenn Hysén borde hållt sej undan rampljuset de senaste 15 åren. Då hade han inte framstått som lika patetisk. Frank Andersson gör väl ändå så gott han kan gissar jag
Citera
2018-08-11, 02:07
Medlem
Sqrbankens avatar
Beror nog på hur man uppnått sitt kändisskap. Tjänar man knappt ihop till hyran genom att vara en rikspajas i nån dokusåpa eller reality så är man i mitt tycke en loser-kändis.

Robinsson-Robban känns som en kandidat i så fall - åtminstone när det begav sig. Han kanske iof. utan skam levde livets glada dagar med både sprit, eleganta damer och knark i överflöd under peaken vilket inte är att förringa.

Allt Lina Rosing försökt avkasta på medelst sitt "kändisskap" gick väll inge vidare direkt så antar min röst hamnar där. När hennes cringe:iga försök till att bli politiker genom "Unika partiet" skrattades ut och inget tevebolag ville köpa hennes och "Faddes" bröllop så har jag för mig att hon i ett sista desperat försök att hålla sig kvar vid strålkastarljusen planerade att suga kuk framför kameran.

Edit Googlade henne precis och det ser väll förvisso ut att flyta på helt ok för henne, nu med efternamnet Thelenius.

Nåväl.
Senast redigerad av Sqrbanken 2018-08-11 kl. 02:14.
Citera
2018-08-11, 02:26
Medlem
ragingcows avatar
Thorsten Flinck och Mikael Persbrandt.
Citera
2018-08-12, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thoring89
Soran? Känns som en ganska stor loserstämpel på honom idag. Trots att han verkar ha gått fri från anklagelserna så är det riktigt tragiskt att se honom i sociala medier idag där han på något sätt har påbörjat ett försök tillbaka.

Soran kommer att få det svårt på kvinnofronten...
Står ett gäng unga kvinnor i kö som bara väntar på att han ska ha sex med dem, för att sedan kunna gå ut i media och berätta om den hemska våldtäkten...
Citera
2018-08-12, 21:27
Medlem
Mycatisonfires avatar
Mona Sahlin. Behövs ens motivering?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in