Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-25, 20:15
  #13
Medlem
denargetysks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadmoiselleChanel
Fast saken är ju den att det är HAN som har sagt att han har känslor för mig, jag har haft kk-förhållanden tidigare och då är man ju på det klara med att det bara är knull det handlar om, men vi har setts i dejting-syfte.
nu vet jag inte vad för tankar som far genom den här killens huvud, han kanske bara spelar av nån outgrundlig anledning för att få ligga eller så kanske han helt enkelt hatar att mysa efteråt?

jag föreslår att du frågar honom rakt ut med din snällaste och minst konfliktaktiga röst om han inte gillar att hålla om dig och mysa efter ni haft sex.
Citera
2010-04-25, 20:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denargetysk
nu vet jag inte vad för tankar som far genom den här killens huvud, han kanske bara spelar av nån outgrundlig anledning för att få ligga eller så kanske han helt enkelt hatar att mysa efteråt?

jag föreslår att du frågar honom rakt ut med din snällaste och minst konfliktaktiga röst om han inte gillar att hålla om dig och mysa efter ni haft sex.

Jag frågade honom idag, om han inte gillar kroppskontakt när han sover, han svarade bara att han vet inte riktigt, han sa sig inte ha reflekterat över saken, vi har skämtat endel om att han lägger sig i "fosterställning som om han blivit våldtagen" efter vi har haft sex. Men jag har inte fått någon förklaring.
Citera
2010-04-25, 20:19
  #15
Medlem
Slaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadmoiselleChanel
Jag har aldrig varit med om detta tidigare, och jag har ändå träffat en hel del killar under mitt liv, ons, killar, flirter, allt.

Den här killen är urgullig på sms osv, vi har haft lite turer med missförstånd och så, men nu har båda erkännt att vi gillar varandra.

Vi har haft sex kanske 3-4 gånger, vi har bara setts en gång då vi inte haft sex.
Hursomhelst, det följer ALLTID samma mönster - vi har askul tillsammans, skrattar, myser, han pillar mig i håret.
Men när vi har sexat färdigt vänder han totalt och blir inte alls särskilt mysig. Han vill inte heller sova nära mig eller hålla om mig.

Jag har funderat om det kan vara så att gulligheten han kör med innan bara är för att han ska få knulla, men han vet ju att han kommer få det så varför lägga ner så stor energi på det?

Morgonen efter vi har sovit (typ en meter ifrån varandra utan kroppskontakt) är han mysig igen och söker kroppskontakt.

Jag fattar ärligt talat ingenting, vad tror ni killar om detta beteende? Är det helt enkelt så att han enbart vill göka på mig och att allt det gulliga bara är ett spel för att komma innanför trosorna, eller finns det någon annan anledning till att man tar avstånd efter sex?

Vissa gillar inte att hålla på att gulla efter sex. De är trötta, det är varmt och geggigt vilket är äckligt, de vill slappna av osv osv.
Citera
2010-04-25, 20:23
  #16
Medlem
Det är klart som spad att denne kille är noga med att bara ha dig för sex.
Han vill absolut inte komma nära dig känslomässigt.
Sådana här människor finns av båda könen och mitt råd till dig är att du skall dumpa honom innan han plockat av dig din värdighet och ditt självförtroende.
Människor av den sorten driver sin partner till olycka och det slutar ofta med ett ägd - ägaförhållande.
Citera
2010-04-25, 20:26
  #17
Medlem
denargetysks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadmoiselleChanel
"fosterställning som om han blivit våldtagen"


ja alla reagerar vi olika..nu när ja tänker efter gillar jag inte heller att ha nån som hänger på mig och vill mysa efter ja knullat, man är så avslappnad och vill bara långsamt somna in framför teven.
däremot kan det vara mysigt att kramas lite och nuppa på morgonen när man ändå har morgonbånge.
nu blev jag lite kluven..
Citera
2010-04-25, 20:28
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Det är klart som spad att denne kille är noga med att bara ha dig för sex.
Han vill absolut inte komma nära dig känslomässigt.
Sådana här människor finns av båda könen och mitt råd till dig är att du skall dumpa honom innan han plockat av dig din värdighet och ditt självförtroende.
Människor av den sorten driver sin partner till olycka och det slutar ofta med ett ägd - ägaförhållande.

Men om han nu bara vill ha mig för sex, varför lägger han ner sin tid på att ha djupa diskussioner med mig, sniffa mig i nacken, pilla mig i håret osv, är allt bara ett väl utstakat spel för att han ska få lite fitta? Isåfall är killen helt sjuk.
Citera
2010-04-25, 20:35
  #19
Medlem
Kalmantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadmoiselleChanel
Det är det jag har misstänkt... Att man bara blir off efter ett knull om man inte känner något för personen ifråga, jag har väl bara inte velat inse det.

Ska jag sluta träffa kåtfan helt eller ska jag träffa honom utan att ha sex och se om intresset finns där?

Fetmarkerade ovan tycker jag låter som ett bra alternativ... Märks nog rätt fort om han är intresserad av dig av fler anledningar än sex eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Det är klart som spad att denne kille är noga med att bara ha dig för sex.
Han vill absolut inte komma nära dig känslomässigt.
Sådana här människor finns av båda könen och mitt råd till dig är att du skall dumpa honom innan han plockat av dig din värdighet och ditt självförtroende.
Människor av den sorten driver sin partner till olycka och det slutar ofta med ett ägd - ägaförhållande.

Kan mycket väl vara så. Svårt att avgöra på det lilla man fått veta hittills...

Personligen så gillar jag inte heller att gosa efter knullet, inte ens när jag varit med någon jag älskar. Känner dock till problematiken och tjejers behov av denna bekräftelse så jag lägger en hand på deras lår i en kvart eller så för att markera någon form av samhörighet. Det får räcka...
Citera
2010-04-25, 20:37
  #20
Medlem
jag gråter när jag kommer
Citera
2010-04-25, 20:39
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
Fetmarkerade ovan tycker jag låter som ett bra alternativ... Märks nog rätt fort om han är intresserad av dig av fler anledningar än sex eller inte.



Kan mycket väl vara så. Svårt att avgöra på det lilla man fått veta hittills...

Personligen så gillar jag inte heller att gosa efter knullet, inte ens när jag varit med någon jag älskar. Känner dock till problematiken och tjejers behov av denna bekräftelse så jag lägger en hand på deras lår i en kvart eller så för att markera någon form av samhörighet. Det får räcka...

Jag vet inte riktigt vad för mer info jag kan tillägga för att ni ska få en bättre uppfattning.
Vi har planerat att gå på riktiga dejter, utan sex, vi har planerat massor av saker vi ska göra. Han har som sagt sagt rakt ut att han gillar mig.. Men folk kan ju ljuga om sånt med.
Citera
2010-04-25, 20:39
  #22
Medlem
eatshiets avatar
Jag har funnit mig själv i din killes emotionella situation många gånger med en mängd olika fruntimmer, gjorde en tråd om det för ett tag sen på

https://www.flashback.org/t922682

kallas även för post coital anxiety syndrome.
Citera
2010-04-25, 20:42
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eatshiet
Jag har funnit mig själv i din killes emotionella situation många gånger med en mängd olika fruntimmer, gjorde en tråd om det för ett tag sen på

https://www.flashback.org/t922682

kallas även för post coital anxiety syndrome.

Alltså fuck vad dåligt jag mådde av att läsa det där...

"Man blir liksom äcklad över sig själv och vilket djur man är som höll på med en massa uppvaktningsspel och skit bara för att få doppa kuken i det där smutsiga hålet hos den där nobodymännikan som nu ligger där och ler, luktar svett och andra kroppsvätskor och tror att man verkligen uppskattar hennes närvaro."
Citera
2010-04-25, 20:43
  #24
Medlem
pajasos avatar
Nu vet jag ju inte hur det är i just det här fallet, men de flesta av oss killar är hundar, så är det bara, vi kan va hur kärleksfulla, gulliga osv bara för få till ett mission complete, orken till allt innan sex får man genom att använda energin från den enorma kåheten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback