24 656 besökare online
858 533 medlemmar • 45 881 931 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationsakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
MadmoiselleChanel
Medlem
Jag har aldrig varit med om detta tidigare, och jag har ändå träffat en hel del killar under mitt liv, ons, killar, flirter, allt.

Den här killen är urgullig på sms osv, vi har haft lite turer med missförstånd och så, men nu har båda erkännt att vi gillar varandra.

Vi har haft sex kanske 3-4 gånger, vi har bara setts en gång då vi inte haft sex.
Hursomhelst, det följer ALLTID samma mönster - vi har askul tillsammans, skrattar, myser, han pillar mig i håret.
Men när vi har sexat färdigt vänder han totalt och blir inte alls särskilt mysig. Han vill inte heller sova nära mig eller hålla om mig.

Jag har funderat om det kan vara så att gulligheten han kör med innan bara är för att han ska få knulla, men han vet ju att han kommer få det så varför lägga ner så stor energi på det?

Morgonen efter vi har sovit (typ en meter ifrån varandra utan kroppskontakt) är han mysig igen och söker kroppskontakt.

Jag fattar ärligt talat ingenting, vad tror ni killar om detta beteende? Är det helt enkelt så att han enbart vill göka på mig och att allt det gulliga bara är ett spel för att komma innanför trosorna, eller finns det någon annan anledning till att man tar avstånd efter sex?

Zozosweden
Medlem
Du är inne på rätt spår kan jag säga.

Han är ruggigt farligt ute efter sex med dig.
Du tänker ju själv ut hans beteende vilket är härligt och det får dig att få en negativ bild av den här killen,

CEBZ
Medlem
CEBZs avatar
Jag blir likadan (tror jag) efter jag har "sexat" med min tjej, vet inte varför ^^ Jag blir liksom bara trött efteråt om man hållit igång i någon timma. Det går inte att förklara.. ehm... Det är inte så att vi bara är så för att få ha sex utan vi blir helt enkelt bara så efteråt :P Det känns liksom så varmt att sova tätt med varandra efter man har gjort det.

Kan inte förklara menmen, jag kände iallafall igen mig på beskrivningen av din pojkvänn.

MadmoiselleChanel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zozosweden
Du är inne på rätt spår kan jag säga.

Han är ruggigt farligt ute efter sex med dig.
Du tänker ju själv ut hans beteende vilket är härligt och det får dig att få en negativ bild av den här killen,

Jag förstår inte riktigt vad du menar nu, menar du att det är bra att jag har fått en negativ bild av honom och att han bara är ute efter att knulla med mig?

Zozosweden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadmoiselleChanel
Jag förstår inte riktigt vad du menar nu, menar du att det är bra att jag har fått en negativ bild av honom och att han bara är ute efter att knulla med mig?

Jaa precis, för att du säger ju att han inte vill ha "nåt med dig och göra" efter ni knullat.
Och morgonen därpå söker han kroppskontakt. Det här är ett vanligt killbeteende, iaf enligt Psykologi kursen jag läste i Stockholms universitet. Akta dig för honom är mitt råd. Du kommer bli sårad när han visar samma beteende och att han vill ha sex hela tiden.

HassePasse
Medlem
HassePasses avatar
Han är nog bara ute efter knulla, allt detta kela/gulligheten som han håller på med i början innan ni har sex är endast för att få dig. Sen när han väl har det så vill han inte smaka av kakan något mera förutom till nästa gång han börjar bli lite småkåt.

denargetysk
Medlem
denargetysks avatar
Citat:
Jag har funderat om det kan vara så att gulligheten han kör med innan bara är för att han ska få knulla, men han vet ju att han kommer få det så varför lägga ner så stor energi på det?
han tror att du har känslor för honom så han vill inte gulla mer efteråt så du tror att det är nåt mer mellan er

Citat:
Jag fattar ärligt talat ingenting, vad tror ni killar om detta beteende? Är det helt enkelt så att han enbart vill göka på mig och att allt det gulliga bara är ett spel för att komma innanför trosorna, eller finns det någon annan anledning till att man tar avstånd efter sex?
ja självklart, ni ses har sex och sen efteråt vill du mysa och kramas eller hur? han vill bara ha sex och detta verkar du inte förstå?
det han "gillar" med dig är att du släpper till, ju snabbare du inser detta desto bättre. kom ner från ditt rosa moln innan du blir sårad gumman
kanzaki om kvinnlig logik och färgseende.
Senast redigerad av denargetysk 2010-04-25 kl. 20:02.

adp
Medlem
adps avatar
Han kanske tycker att du är varm som ett element...

Konstigt dock om han inte säger det bara.

MadmoiselleChanel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denargetysk
han tror att du har känslor för honom så han vill inte gulla mer efteråt så du tror att det är nåt mer mellan er

ja självklart, ni ses har sex och sen efteråt vill du mysa och kramas eller hur? han vill bara ha sex och detta verkar du inte förstå?
det han "gillar" med dig är att du släpper till, ju snabbare du inser detta desto bättre. kom ner från ditt rosa moln innan du blir sårad gumman

Fast saken är ju den att det är HAN som har sagt att han har känslor för mig, jag har haft kk-förhållanden tidigare och då är man ju på det klara med att det bara är knull det handlar om, men vi har setts i dejting-syfte.

polagom
Medlem
polagoms avatar
Citat:
Fast saken är ju den att det är HAN som har sagt att han har känslor för mig, jag har haft kk-förhållanden tidigare och då är man ju på det klara med att det bara är knull det handlar om, men vi har setts i dejting-syfte.

Ja du bäst är väl återigen kanske att fråga honom. För oss killar (iaf många jag har pratat med) så tappar vi väldigt mycket lust efter ha kommit, detta är ju något fysiologiskt. Men visst om man har känslor för tjejen så borde man oftast vilja ligga kvar ett tag och "gulla". Men det kanske är olika för olika personer.

Men om jag ska dra referens till mig själv så stämmer det in på vad en del också har sagt, de gånger jag bara varit ute efter att knulla så efter vi var klara (eller jag ) så blev jag väldigt off.

SinSix
Medlem
SinSixs avatar
Han behöver inte alls bara efter ett knull. Blev likadan efter jag hade sex med mitt ex, efter man har kommit vill man bara vända sig om mot väggen och sova

MadmoiselleChanel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polagom
Ja du bäst är väl återigen kanske att fråga honom. För oss killar (iaf många jag har pratat med) så tappar vi väldigt mycket lust efter ha kommit, detta är ju något fysiologiskt. Men visst om man har känslor för tjejen så borde man oftast vilja ligga kvar ett tag och "gulla". Men det kanske är olika för olika personer.

Men om jag ska dra referens till mig själv så stämmer det in på vad en del också har sagt, de gånger jag bara varit ute efter att knulla så efter vi var klara (eller jag ) så blev jag väldigt off.

Det är det jag har misstänkt... Att man bara blir off efter ett knull om man inte känner något för personen ifråga, jag har väl bara inte velat inse det.

Ska jag sluta träffa kåtfan helt eller ska jag träffa honom utan att ha sex och se om intresset finns där?

Svara på ämne
Topp Dela »