40 913 besökare online
857 124 medlemmar • 45 826 718 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
haxer
Medlem
Hejsan har nu under 2dagar pissat i flaskor. Har dem i kylen för att jag va sugen på öl och tänkte kallt riktigt iskallt . Vill nu ha det lättaste sättet att rena pisset utan att behöva trycka i mig allt Piss. Har fiberdukar och en massa skit dock inte alkohol så pisa kommer det lukta och smaka. Ville mest ha en guide för det. Arkomann hade nått med plastmuggar och det måste ju osa dock så luktar inte kisset nått det var jag noga med.

Samla era tips!

Alla gör det de få som inte gör det är antingen våldtäcksmänn eller ljugisar.

(varit vaken ett tag)

glömde nästan bästa tips testar jag

haxer
Medlem
Pissa i flaskor när man tagit tjack sedan tillreda detta till dess grad att man kan dricka sig tjackad utan att behöva dricka allt jävla piss dvs minimera vattnet och maximera innehållet av tjack? Ska de va så svårt?

Inge raketforskning handlar ju om att separera tjacket från vattnet (kisset)

ska sig inte sova än!!

smokey.the.bear
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Pissa i flaskor när man tagit tjack sedan tillreda detta till dess grad att man kan dricka sig tjackad utan att behöva dricka allt jävla piss dvs minimera vattnet och maximera innehållet av tjack? Ska de va så svårt?

Inge raketforskning handlar ju om att separera tjacket från vattnet (kisset)

ska sig inte sova än!!

Jaha, gör bara som arkomann... Dvs låt vätskan avdunsta, sedan bomba skiten.

mrbyrnes
Medlem
mrbyrness avatar
Läste en tråd om det här för ett tag sen. Kommer inte riktigt ihåg hur det var men förslaget var nog att låta vätskan dunsta helt enkelt. För mig känns det lite ovärt. Kanske ska köpa på normalt sätt istället? Mecka med nån maskin eller nåt om du vill ha nåt att pyssla med när du är vaken..

Paskiii
Medlem
Paskiiis avatar
Ursprungligen postat av Arkomann:
Spoiler:
Nä, så här gör jag.

När jag har tagit tjack och måste pissa, samlar jag de första dropparna i ett snapsglas vid varje toalettbesök. Så håller jag på under hela racet, d. v. s. så länge jag tar amfetamin och är vaken. Sedan får det stå och dunsta, så att det bildas en avlagring på botten av glaset.

När det har torkat, fyller jag på snapsglaset med aceton och skrapar insidan av glaset för att få avlagringarna att lossna, och sedan kokar jag upp vatten och häller upp litet grand i ett dricksglas, varefter jag placerar snapsglaset inuti dricksglaset med hett vatten, som alltså inte får vara högre än snapsglaset (eftersom vattnet då skulle rinna ned i glaset, vilket inte är önskvärt). Aceton kokar vid 56 grader och löser effektivt upp allt utom amfetaminet, som fälls ut i ett kritvitt kristallkomplex. Det är en ganska vacker syn rent estetiskt.

När amfetaminet har fällts ut, fiskar jag försiktigt upp det ur acetonlösningen och placerar det i ett rent kärl, där det får torka och falla sönder i pulver. Sedan löser jag detta i vatten och filtrerar det upprepade gånger genom bomull, då en del i vatten olösliga orenheter nämligen ofelaktigt följer med i acetonresterna och visar sig som flagor i vattenlösningen. När det är filtrerat, helt upplöst och fritt från flagor, kan man sprida ut lösningen på ett fat, låta vattnet dunsta och sedan skrapa upp pulvret för senare användning; annars kan man injicera det direkt.

Hur som helst följer andra i aceton olösliga substanser med, vilket inkluderar natriumklorid samt metaboliter av andra inmundigade substanser, varför mitt återvunna tjack inte sällan innehåller en viss mängd hydromorfon till följd av mitt samtidiga oxikodonmissbruk.

haxer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Jaha, gör bara som arkomann... Dvs låt vätskan avdunsta, sedan bomba skiten.

jo men måste finnas något snabbare har ju 4l !! Precis som jag skrev i mitt första inlägg. Tack för tipset ändå alla sätt är goda fler?

haxer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Ursprungligen postat av Arkomann:
Spoiler:
Nä, så här gör jag.

När jag har tagit tjack och måste pissa, samlar jag de första dropparna i ett snapsglas vid varje toalettbesök. Så håller jag på under hela racet, d. v. s. så länge jag tar amfetamin och är vaken. Sedan får det stå och dunsta, så att det bildas en avlagring på botten av glaset.

När det har torkat, fyller jag på snapsglaset med aceton och skrapar insidan av glaset för att få avlagringarna att lossna, och sedan kokar jag upp vatten och häller upp litet grand i ett dricksglas, varefter jag placerar snapsglaset inuti dricksglaset med hett vatten, som alltså inte får vara högre än snapsglaset (eftersom vattnet då skulle rinna ned i glaset, vilket inte är önskvärt). Aceton kokar vid 56 grader och löser effektivt upp allt utom amfetaminet, som fälls ut i ett kritvitt kristallkomplex. Det är en ganska vacker syn rent estetiskt.

När amfetaminet har fällts ut, fiskar jag försiktigt upp det ur acetonlösningen och placerar det i ett rent kärl, där det får torka och falla sönder i pulver. Sedan löser jag detta i vatten och filtrerar det upprepade gånger genom bomull, då en del i vatten olösliga orenheter nämligen ofelaktigt följer med i acetonresterna och visar sig som flagor i vattenlösningen. När det är filtrerat, helt upplöst och fritt från flagor, kan man sprida ut lösningen på ett fat, låta vattnet dunsta och sedan skrapa upp pulvret för senare användning; annars kan man injicera det direkt.

Hur som helst följer andra i aceton olösliga substanser med, vilket inkluderar natriumklorid samt metaboliter av andra inmundigade substanser, varför mitt återvunna tjack inte sällan innehåller en viss mängd hydromorfon till följd av mitt samtidiga oxikodonmissbruk.

tackar tackar bäst än så länge!! Tummen upp!

Har dock inte acetonet dock borde det funka utan. Känns lite lättare just nu att blanda ut pisset med fläsersaft och dricka. Visste jag om att det bara var de första dropparna så hade jag ju inte fyllt 4l . Men bra att veta tills nästa gång det är dags för toan.

Paskiii
Medlem
Paskiiis avatar
Haha! Ja, med fyra liter kiss lär det ta ett tag! Enklaste är ju helt enkelt att dricka det isåfall. Tror jag iallafall.

haxer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Haha! Ja, med fyra liter kiss lär det ta ett tag! Enklaste är ju helt enkelt att dricka det isåfall. Tror jag iallafall.

yes verkar inte te sig bättre denna gången iaf. Hmm... När börjar tjack förångas? Dvs vid vilka grader börjar det förångas?

BjaarN
Avstängd
BjaarNs avatar
Om du verkligen funderar på att dricka kiss för att få i dig (små?) mängder amfetamin så bör du nog ta en ordentligt funderare över vad du pysslar med.

rufflebutt
Medlem
rufflebutts avatar
Det blir rätt så stora mängder då ca 90% av tjacket kissas ut igen.

Canapa
Medlem
Canapas avatar
Ja så länge man inte måste sitta där och halsa i sig litervis med piss för att bli speedad utan kan återvinna det till någon form av pulver är det ju varje ekoalarmistisk knarkares dröm. Tycker att det kanske vore på plats för en guide om miljöriktig knarkning. Någon som känner sig manad?

Svara på ämne
Topp Dela »