2009-07-23, 18:17
Medlem
Hirschen Keller, eller Toxic som den heter på kvällarna, mumsmums... eller ett jävla usch snarare.
Citera
2009-07-23, 18:50
Medlem
AjaxWarriors avatar
Pizzeria Lilla Monaco i Blackeberg. Hade en alkisgranne från Finland förut som satt där dag ut och dag in och bara drak bärs med sina polare. Som i Låt den rätte komma in fast irl. Han (Ajvide-Lindquist) skrev om alkisar i Blackeberg av en anledning. Blackan har alltid varit pundarnas och a-lagarnas Mecka
Citera
2009-07-23, 20:01
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Vet inte om det nämnts, men sunkhaket vid Örnsbergs tunnelbana ger mig fet ångest när jag ser på folket där inne.
Haha, Diset (Restaurang Brutna Näsan, El pistolero) kärt barn har många namn. Vad de än byter namn till kommer de alltid kallas Diset, hög knogfaktor.
Citera
2009-07-23, 20:05
Medlem
den lilla serveringen vid bredäng är väl ingen höjdare haha
Citera
2009-07-23, 20:38
Medlem
Pompe de velos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Haha, Diset (Restaurang Brutna Näsan, El pistolero) kärt barn har många namn. Vad de än byter namn till kommer de alltid kallas Diset, hög knogfaktor.
Diset är helt ok men de stänger för tidigt.
Citera
2009-07-24, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Ta en tripp runt Fridhemsplan. Där finns banne mig fler sunkiga krogar än handen har fingrar.
Det finns nog fler på Söder men vid Fridhemsplan ligger dom tätt med Fridhem som sunkhakens okrönte konung, ibland luktar det avföring för att något fyllo har skitit på sig, ganska tragiskt egentligen.
Citera
2009-07-24, 12:11
Medlem
Sowilus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Nivå22
Söderkällarn
Visst gillar jag reggae men fan vilket jävla skitställe, alla svarta står och stöter på alla brudar och dom gillar det så att ragga brudar på söderkällarn går knappt även om jag lyckats 1-2 gånger, otrevligare personal finns fan inte, har du slösat en del pengar där men inte köper en öl när dom säger till det så blir dom skit arga och kollar snett på dig hela kvällen.

Jag vart förtjust i sunkfaktorn på Söderkällarn när jag var där tillsammans med ett gäng klasskamrater förra året. Schyssta invandrare som lät oss dricka trots att vi ej fyllt 20 på den tiden. Själva källaren var också mysig, massor av reggaemusik (dock alldeles för hög) och fick en öl gratis av bartendern vill jag minnas!

Minns att det kom in någon stammis under dagen och betalade av en skuld till ägaren med 200 gram choklad, haha.
Citera
2009-07-25, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Perkele! Hur kunde jag glömma?

Krogbeståndet från S:t Eriksbron och vidare hela vägen upp mot Fridhemsplan påminner mig mycket om hur jag skulle kunna tänka mig att scenen såg ut när Bellman och hans polare hinkade halvankare dubbelbärs.

Ett fullsatt Dovas eller Fridhem motsvarar nog mina visioner av helvetet på jorden (även om fatölet är väldigt billigt). Det brukar vara proppat av alkisar och "after-workare" på dessa ställen.

Jag har faktiskt lyckats med bedriften att bli utslängd från Dovas på St Eriksgatan. Och, observera, jag är fortfarande inte välkommen.
Citera
2009-07-25, 16:52
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrErik
Jag har faktiskt lyckats med bedriften att bli utslängd från Dovas på St Eriksgatan. Och, observera, jag är fortfarande inte välkommen.

Då är vi två, fast jag är välkommen. Inte poppis att somna och rammla av stolen

Feyas är en härlig människa
Citera
2009-07-26, 00:03
Medlem
trewqs avatar
"Dricksade" vakten på Nivå 22 med 500 spänn för att han inte skulle nita mig, efter att ha fallit ner från barstolen ett antal gånger... Och då hade jag innan varit på Fridhem haha
Citera
2009-07-26, 09:56
Medlem
Var på Fridhem häromdagen och det var fanimej rikitgt städat och man kunde andas på toan vilket är sällsynt, fortsätter det så här så förlorar dom sunkhaksepitet.
Citera
2009-07-26, 11:02
Medlem
zebelons avatar
Förfest på Nivå22 sen drar man till Viper room..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in