2009-06-21, 19:17
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
felpost.

Här kommer en matnyttig länk till alla som gillar sunkhak.

http://www.sunkhak.se/
Fasen, siten verkar vara nedlagd.
Citera
2009-06-22, 13:32
Medlem
FuckRealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Fast Dovas på Sveavägen var ändå rätt ok senast jag var där. De hade väl renoverat rätt nyligen också?

Har ingen aning om de har renoverat nyligen, men det stämmer dock att Dovas Svevägen med snäll bedömning kan klassas som ok. Trevlig personal och vakter har de i alla fall
Citera
2009-06-25, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckReality
Har ingen aning om de har renoverat nyligen, men det stämmer dock att Dovas Svevägen med snäll bedömning kan klassas som ok. Trevlig personal och vakter har de i alla fall

Dovas Sveavägen är knappt nära dräggigaste stället i stan. Halvalkade 40-nånting som vill ta några billiga öl innan dom drar hem till frugan och passar på att ragga på risiga 20-nånting som tar billiga öl innan dom drar vidare kvalificerar inte jämfört med resten av de nominerade ställena som har en helt annan nivå av dräggighet.
Citera
2009-06-25, 05:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AelgenTheKung
Craisy horse, eller vad fan det hette , där som Anna ? Sjödin ? (S) kallade folk för "svartskalle " ... hur är det ?

Crazy Horse bommade igen p.g.a. sossehorans kontakter inom sossemaffian

Synd, enda sunkhaket på Östermalm så vitt jag vet, finns det något annat nuförtiden?
Citera
2009-06-25, 11:27
Medlem
SexyBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klantarselet
Crazy Horse bommade igen p.g.a. sossehorans kontakter inom sossemaffian

Synd, enda sunkhaket på Östermalm så vitt jag vet, finns det något annat nuförtiden?

De bommade väl snarare för att de fifflade, vilket i och för sig samtliga ställen som säljer öl för 24 kronor torde göra.
Citera
2009-06-25, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBeast
De bommade väl snarare för att de fifflade, vilket i och för sig samtliga ställen som säljer öl för 24 kronor torde göra.

"Fiffel" är ju ett måste för att gå runt i Sovjet-Sverige.

Frågan kvarstår dock, vilket är det sunkigaste (billigaste) stället nu på Östermalm?
Citera
2009-06-25, 22:29
Bannlyst
bump
Citera
2009-06-25, 22:57
Medlem
Ireqoms avatar
Citat:
bump

Och det var nödvändigt tycker du?

Nivå 22 är nog fan ett av de dräggigaste ställena jag vet om, Ser ut som en jävla container och toaletterna är bland det sunkigaste jag har sett... Men annars är det ett ganska skön ställe eftersom man kan sitta ute.

Teodoras.. ganska dräggigt men funkar i krig!
Citera
2009-06-25, 23:17
Medlem
Fubiks avatar
Citat:
bump

Alla dem hära jävla bumparna
Citera
2009-06-26, 01:01
Medlem
GROTTULFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Alla dem hära jävla bumparna

viperroom, nivå22, seven (eller vad fan den heter), hirschen
Citera
2009-06-26, 17:44
Medlem
SexyBeasts avatar
Citat:
"Fiffel" är ju ett måste för att gå runt i Sovjet-Sverige.

Frågan kvarstår dock, vilket är det sunkigaste (billigaste) stället nu på Östermalm?

Mera, eller vad det nu heter på Norrlandsgatan är inte jättefancy. Ett par ställen på Kungsgatan K15 (?) och Ambassadeur likaså.
Citera
2009-06-29, 01:19
Medlem
HC, nivå, theodoras, dovas och biljard palatset är inga skönheter precis. Stockholm har dock inga riktigt risiga ställen. Värre är det i tex London och Berlin där lägsta nivån är riktigt låg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in