Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-30, 20:36
  #1657
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Så alla sunkfastaster, ledsen att ni fick hållas på halster så länge! Diset besöktes alltså i helgen och det var en upplevelse vill jag lova. Rekommenderar er alla att ta en sväng dit, trots att a la carte falukorven numera inte finns på menyn

Bilder då, vill förvarna om att ljuset där inne var för jävla skumt, vilket åtminstone en av bilderna illustrerar. Sen var man ju inte precis spiknykter när fotot skulle tas heller

http://s77.photobucket.com/user/Kick...g.html?filters[user]=143948074&filters[recent]=1&sort=1&o=0 --> dörren på muggen

http://s77.photobucket.com/user/Kick...g.html?filters[user]=143948074&filters[recent]=1&sort=1&o=1 --> taket på the very same

http://s77.photobucket.com/user/Kick...g.html?filters[user]=143948074&filters[recent]=1&sort=1&o=2 --> baren

http://s77.photobucket.com/user/Kick...g.html?filters[user]=143948074&filters[recent]=1&sort=1&o=3 --> utanför

Toaletten ser ju riktigt hemtrevlig ut...
Citera
2017-01-30, 20:41
  #1658
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Toaletten ser ju riktigt hemtrevlig ut...

Att min polare pissade uteslutande i handfatet säger väl det mesta?
Citera
2017-01-30, 20:43
  #1659
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Att min polare pissade uteslutande i handfatet säger väl det mesta?
Jag hade nog urinerat på golvet. Känns mer uppfriskande.
Citera
2017-01-30, 20:59
  #1660
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag hade nog urinerat på golvet. Känns mer uppfriskande.

Citera
2017-01-30, 21:54
  #1661
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Dovas på hantverkargatan!
Så sunkigt det kan bli!

Indeed. Men haket är inte unikt.
Citera
2017-01-30, 21:58
  #1662
Avstängd
guasons avatar
The Anchor på Sveavägen bör undvikas.
Citera
2017-01-30, 23:10
  #1663
Medlem
Bästa tråden på FB hittills. Har hittat många dräggiga krogar i stockholm under min tid runt om i förorterna här kommer några måste besökas.

Hanks Heaven i högdalen. Var där i sommras samma dag som bidragen rullat in. Satt en däckad gubbe i en rullstol utanför och jack vegas maskinerna gick på högvarv med pillermissbrukare och alkisar parkerade. Jag och min vän beställde varsin 6a vodka redbull men turken där inne sa "IS MASKINEN ÄR SÖNDER NI FÅR 8OR ISTÄLLET SAMMA PRIS KOMPIS.

Paddys Pub Sollentuna Centrum.
Jävligt trevlig ägare men klientelet är antingen alkolister eller förortsungarna från malmvägen. Det är full aktivitet där inne och djur verkar vara tillåtna. Varit där 3 gånger sprungit runt en labrador i lokalen 2 av dom gångerna. Mörkt sunkigt drogrester på toaletterna och billig öl be there or be square.

Diset Örnsberg. Where dreams come to die. Bott hyfsat nära och när man varit som slirigast och i sämst skick hamnar man där och blir välkommna med öppna armar. Hade Tequila tävling med en militär på permis där för ett par år sen och han började spy på golvet. Kan tillägga att han även blev serverad efter.

Midsommarkransens har många sunkkrogar stabil,the swan och den där som brunnit ner vet fan inte vad den heter.

Är du i Stan åker du till St.Eriksgatan och möts av Dovas,Theodras eller bakom nivå 22. Adidasbrallor och blåa linjen möts där.

Må bäst Samson
Citera
2017-01-31, 01:00
  #1664
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsonbiceps91
Bästa tråden på FB hittills. Har hittat många dräggiga krogar i stockholm under min tid runt om i förorterna här kommer några måste besökas.

Hanks Heaven i högdalen. Var där i sommras samma dag som bidragen rullat in. Satt en däckad gubbe i en rullstol utanför och jack vegas maskinerna gick på högvarv med pillermissbrukare och alkisar parkerade. Jag och min vän beställde varsin 6a vodka redbull men turken där inne sa "IS MASKINEN ÄR SÖNDER NI FÅR 8OR ISTÄLLET SAMMA PRIS KOMPIS.

Paddys Pub Sollentuna Centrum.
Jävligt trevlig ägare men klientelet är antingen alkolister eller förortsungarna från malmvägen. Det är full aktivitet där inne och djur verkar vara tillåtna. Varit där 3 gånger sprungit runt en labrador i lokalen 2 av dom gångerna. Mörkt sunkigt drogrester på toaletterna och billig öl be there or be square.

Diset Örnsberg. Where dreams come to die. Bott hyfsat nära och när man varit som slirigast och i sämst skick hamnar man där och blir välkommna med öppna armar. Hade Tequila tävling med en militär på permis där för ett par år sen och han började spy på golvet. Kan tillägga att han även blev serverad efter.

Midsommarkransens har många sunkkrogar stabil,the swan och den där som brunnit ner vet fan inte vad den heter.

Är du i Stan åker du till St.Eriksgatan och möts av Dovas,Theodras eller bakom nivå 22. Adidasbrallor och blåa linjen möts där.

Må bäst Samson

Mycket bra 10:e inlägg!

"Adidasbrallor och blåa linjen möts där." Ha Ha Ha

/Provokatör
Citera
2017-01-31, 08:05
  #1665
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsonbiceps91
Hanks Heaven i högdalen. Var där i sommras samma dag som bidragen rullat in. Satt en däckad gubbe i en rullstol utanför och jack vegas maskinerna gick på högvarv med pillermissbrukare och alkisar parkerade. Jag och min vän beställde varsin 6a vodka redbull men turken där inne sa "IS MASKINEN ÄR SÖNDER NI FÅR 8OR ISTÄLLET SAMMA PRIS KOMPIS.

Bara namnet "Hanks Heaven" är ju i en klass för sig. Verkar vara ett helt underbart ställe!
Fasen, det var jäkligt länge sedan jag var ute på sunkpubrunda i Malmö. Flera år sedan faktiskt.
Känns som det börjar bli dags igen.

Tyvärr så är jag inte så ofta uppe i hufvudstaden nuförtiden, så jag får ju aldrig tillfälle att besöka era guldkorn.
Citera
2017-01-31, 08:21
  #1666
Medlem
ArzeniXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsonbiceps91
Bästa tråden på FB hittills. Har hittat många dräggiga krogar i stockholm under min tid runt om i förorterna här kommer några måste besökas.

Hanks Heaven i högdalen. Var där i sommras samma dag som bidragen rullat in. Satt en däckad gubbe i en rullstol utanför och jack vegas maskinerna gick på högvarv med pillermissbrukare och alkisar parkerade. Jag och min vän beställde varsin 6a vodka redbull men turken där inne sa "IS MASKINEN ÄR SÖNDER NI FÅR 8OR ISTÄLLET SAMMA PRIS KOMPIS.

Paddys Pub Sollentuna Centrum.
Jävligt trevlig ägare men klientelet är antingen alkolister eller förortsungarna från malmvägen. Det är full aktivitet där inne och djur verkar vara tillåtna. Varit där 3 gånger sprungit runt en labrador i lokalen 2 av dom gångerna. Mörkt sunkigt drogrester på toaletterna och billig öl be there or be square.

Diset Örnsberg. Where dreams come to die. Bott hyfsat nära och när man varit som slirigast och i sämst skick hamnar man där och blir välkommna med öppna armar. Hade Tequila tävling med en militär på permis där för ett par år sen och han började spy på golvet. Kan tillägga att han även blev serverad efter.

Midsommarkransens har många sunkkrogar stabil,the swan och den där som brunnit ner vet fan inte vad den heter.

Är du i Stan åker du till St.Eriksgatan och möts av Dovas,Theodras eller bakom nivå 22. Adidasbrallor och blåa linjen möts där.

Må bäst Samson

Det fetade kan vara något av det bästa som jag läst på FB! Snacka om affärsman som ser efter besökarnas bästa

Jag får tacka för ett mycket bra inlägg. Blir själv sugen på att bege ut på en sunkrunda snart.
Citera
2017-01-31, 08:22
  #1667
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArzeniX
Det fetade kan vara något av det bästa som jag läst på FB! Snacka om affärsman som ser efter besökarnas bästa

Jag får tacka för ett mycket bra inlägg. Blir själv sugen på att bege ut på en sunkrunda snart.

Hanks Heaven rekommenderas varmt, mycket gemytligt
Citera
2017-01-31, 09:37
  #1668
Avstängd
guasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Mycket bra 10:e inlägg!

"Adidasbrallor och blåa linjen möts där." Ha Ha Ha

/Provokatör
Ja 22:an är rent ut sagt obehagligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback