Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-24, 20:59
  #13
Medlem
Om nu den här "kompisens arbetskollega" vill knulla horor i Thailand så får han väl för helvete betala
Många av dom här tjejerna kommer från mycket fattiga förhållanden i norra Thailand.
Dom "jobbar" för att hjälpa sina familjer.
Att försöka pruta på 400-800 kr för en helnatt är jävligt lågt.

Dessutom löper han risken att få kulorna krossade av Thailändska maffian.
Citera
2011-07-26, 16:13
  #14
Medlem
Brynstens avatar
Fan vad giriga hororna i Thailand tycks ha blivit. 200 kronor för en helnatt borde vara mer än tillräckligt i ett fattigt land. Tänk på alla männen som jobbar skiter ur sej dagen lång i hettan för 1 $ i dagen medan ni ger 50 $ åt en girig hora som får ett skönt ligg och lever lyxliv och festar varje dag för pengarna. Ni som betalar så mycket åt hororna borde få ordentligt med stryk. Horor är de som det är minst synd om i alla länder, från överbetalda och giriga tanter i Sverige till giriga och luraktiga bruna knullmaskiner i asien.
Citera
2011-07-26, 16:51
  #15
Medlem
Psychosocials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Det går att pruta ner det till 0 kr. Om man bjuder på lite drinkar o så.

Då kostar det ju drinkarna. Dvs inte 0kr.
Citera
2011-07-26, 17:37
  #16
Medlem
HappyHandsomes avatar
800 är för mycket. Det är en svensk dagslön. Innan skatt...

Bästa sättet är väl att hålla sig till en tjej. Long time tills hon blir bitter, då byter man.
Citera
2011-07-26, 17:41
  #17
Medlem
Psychosocials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
800 är för mycket. Det är en svensk dagslön. Innan skatt...

Bästa sättet är väl att hålla sig till en tjej. Long time tills hon blir bitter, då byter man.

Blir bitter? :P Talar du av egen erfarenhet eller?

800kr är på tok för mycket. Vet inte vad bahten står i nu, men 200-250kr brukar väl vara standard pris därborta andra sidan jorden. Och någon typ av bar-fee också, dock ingen koll på den.
Citera
2011-07-26, 18:29
  #18
Medlem
Kom precis hem från 2 månader i Thailand och hängde jävligt mycket med bar-tjejerna i Pathong och Karon. Dock låg jag inte med dom då jag är mer till farang-brudar. Men jag fick höra en hel del...

Pris: Bar-fee (som du betalar baren för att ta med tjejen) 300-500 bath.
Tjejen: 700 bath för en hel natt i Karon, Pathon mer, runt 1000 bath ca.

Blåsa brudar skulle jag inte rekommendera. Festade en hel del med tuk-tuk chauförrerna i Karon (som sitter nere på sidan mitt emot little mermaid, grymt schyssta om man behandlar dom med respekt). Dessa herrar driver mer än gärna in en obetald nota om det behövs. 2 av dem visade mig pistoler som mer än en farang fått i nyllet när han jiddrat om något. Dessa sköter även säkerheten på barerna om det blir stökigt, något ni kan se när det blir stängningsdax.

Någon sa något om respekt? En sexkund i Thailand har ingen respekt från någon. Det är en vandrande plånbok för alla bar-tjejer ni kan hitta och de flesta avskyr generellt de flesta faranger.

Detta är lite vad jag fick reda på. Tips är att vara jävligt trevlig och visa stor respekt samt lära sig lite Thai så kommer ni får uppleva, se och höra mer än vad någon vanlig turist någonsin gör.

/Fridens

Ps. 1122 är nummret till touristpolice när det skiter sig, om ni hinner ringa
Citera
2011-07-26, 19:27
  #19
Medlem
Psychosocials avatar
Härligt, hoppas du hade en rolig resa

Har du gjort undersökning på dom flesta ställen som du baserar dina siffror på, eller är det några stycken där du hängde? Kan ju vara bra för vilsna herrar att veta. haha

Kul att du umgicks med dom lokala mycket, anser också att det ger mest. Jag var thailand en månad ensam och hade också jävligt kul med massa typer av människor både turister och lokala... är man schyst, trevlig och visar positiv attityd får man massa vänner.

Men det där med att thai skulle hata faranger nekar jag blankt... det är inte den uppfattningen jag fått av folk. Nog för att dom flesta hatar fet-äckel-gubbe-turist-plånbok, men faller du inte i den mappen så är det nog många som kan fatta tycke för dig även som farang

Som sagt, man ska som du säger... bete sig bra, bete dig som du vill andra ska bete sig mot dig...så blir det toppen

Citat:
Ursprungligen postat av Kneff
Kom precis hem från 2 månader i Thailand och hängde jävligt mycket med bar-tjejerna i Pathong och Karon. Dock låg jag inte med dom då jag är mer till farang-brudar. Men jag fick höra en hel del...

Pris: Bar-fee (som du betalar baren för att ta med tjejen) 300-500 bath.
Tjejen: 700 bath för en hel natt i Karon, Pathon mer, runt 1000 bath ca.

Blåsa brudar skulle jag inte rekommendera. Festade en hel del med tuk-tuk chauförrerna i Karon (som sitter nere på sidan mitt emot little mermaid, grymt schyssta om man behandlar dom med respekt). Dessa herrar driver mer än gärna in en obetald nota om det behövs. 2 av dem visade mig pistoler som mer än en farang fått i nyllet när han jiddrat om något. Dessa sköter även säkerheten på barerna om det blir stökigt, något ni kan se när det blir stängningsdax.

Någon sa något om respekt? En sexkund i Thailand har ingen respekt från någon. Det är en vandrande plånbok för alla bar-tjejer ni kan hitta och de flesta avskyr generellt de flesta faranger.

Detta är lite vad jag fick reda på. Tips är att vara jävligt trevlig och visa stor respekt samt lära sig lite Thai så kommer ni får uppleva, se och höra mer än vad någon vanlig turist någonsin gör.

/Fridens

Ps. 1122 är nummret till touristpolice när det skiter sig, om ni hinner ringa
Citera
2011-07-26, 22:54
  #20
Medlem
FreeThinkers avatar
Går väl bra tills hon säger det till sin Thailändska pojkvän hon har vid sidan av som pga detta inte kommer få sin Whiskey betald.

Dagen efter så läser man om svensk man som "hoppat ner från balkongen"

Finns alltid en pojkvänner, hallick, barägare osv som inte bli så glad. Om nu tjejen inte själv stoppar kniven i honom.
Citera
2011-07-27, 13:37
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychosocial
Härligt, hoppas du hade en rolig resa

Har du gjort undersökning på dom flesta ställen som du baserar dina siffror på, eller är det några stycken där du hängde? Kan ju vara bra för vilsna herrar att veta. haha

Kul att du umgicks med dom lokala mycket, anser också att det ger mest. Jag var thailand en månad ensam och hade också jävligt kul med massa typer av människor både turister och lokala... är man schyst, trevlig och visar positiv attityd får man massa vänner.

Men det där med att thai skulle hata faranger nekar jag blankt... det är inte den uppfattningen jag fått av folk. Nog för att dom flesta hatar fet-äckel-gubbe-turist-plånbok, men faller du inte i den mappen så är det nog många som kan fatta tycke för dig även som farang

Som sagt, man ska som du säger... bete sig bra, bete dig som du vill andra ska bete sig mot dig...så blir det toppen

Jag var nog lite otydlig där, jag menade farangs som i dom som är sexköpare. Mitt misstag. Du har helt rätt i det du säger.

Priserna var ganska same same på en hel del olika ställen där jag hängde.

Kan väl även tipsa om att om jag skulle köpa sex i Phuket så skulle jag satsa på Lion bar i Pathong (Rambla road), Skylight i Karon eller stället med 10 små barer i korsningen om man kommer från Karon i Kata

Ett annat tips är White room i Pathong (Rambla road igen) som bara släpper in faranger. Jävligt skönt om man vill slippa bar-tjejer och Katoys en stund samt ragga turister. Billigt är det med.
Citera
2011-07-30, 23:45
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brynsten
Fan vad giriga hororna i Thailand tycks ha blivit. 200 kronor för en helnatt borde vara mer än tillräckligt i ett fattigt land. Tänk på alla männen som jobbar skiter ur sej dagen lång i hettan för 1 $ i dagen medan ni ger 50 $ åt en girig hora som får ett skönt ligg och lever lyxliv och festar varje dag för pengarna. Ni som betalar så mycket åt hororna borde få ordentligt med stryk. Horor är de som det är minst synd om i alla länder, från överbetalda och giriga tanter i Sverige till giriga och luraktiga bruna knullmaskiner i asien.


Jag brukar inte kommentera så ofta här efter man läst inlägg.

Efter att ha läst ditt inlägg så undrar man om du någonsin varit i Thailand.

Att dom blivit giriga håller jag inte med om, utvecklingen på priserna är väl som överallt annars....dom stiger.

Dina siffror som du nämner vet jag inte vad du baserar på riktigt men jag utgår från att du snackar om Thailand ( 1800thb mån för alla männen ?), men det är då inte på ngr vanliga löner i alla fall. Men som ett exempel, kan vi säga att en " normal " lön i norr på en textil fabrik är ca 3500-4000thb i mån...I Bkk ligger en lön från ca 7000thb och upp...kontorist och liknande ca 12-14000thb.

Skönt ligg och lyxliv ?...nja vet inte det jag.

Vem säger att hon tycker du var ett skönt ligg?...hon?..Ja tro fan att hon säger det, det kan ju innebära att det kan bli ett ligg till nästa kväll och lite mer battingar att skicka hem till familj och barn för det är långt ifrån alla som får en torsk varje kväll i alla fall

Visst finns det tjejer som gillar det dom gör men dom är inte så många samt att det är ett spel från deras sida för att man skall tro att just du är den " bästa " dom haft.

I det stora hela så gillar dom inte vad dom gör men det drar in pengarna som behövs för att betala hyror..mat..skolgång för sina barn och även yngre syskon samt försörja föräldrarna som är för gamla för att orka jobba fullt ut,men dom tar hand om hennes barn då hon är i Bkk..Phuket eller Pattis och jobbar..då det inte skulle räcka med en vanlig lön hemma på landsbygden.

Sen är det även så att tjejerna har ett stort tryck på sig från familjen att dra in pengar, detta gäller då kanske speciellt dom från Isan.Det är enl kulturen dom äldsta döttrarna som skall göra detta i första hand.

Skriver detta då jag inte håller med dig i ditt inlägg.


Swede.
Citera
2016-12-27, 16:26
  #23
Medlem
200-400 kr för ett ligg är väl standardpriserna för nån timmes knullande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback