Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-04-12, 13:58
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnarKioZo
jag bär varken kostym eller rasta-kläder. jag har inte haft problem med att hitta cb i andra städer, men i Lund går det bara inte. aldrig sett någon mecka, röka eller känt lukten av cb. var kan man bli erbjuden etc?
jag orkar inte hänga en kväll på en nation för att ragga weed...
¨
Har du kontakter i Malmö? Varför vara ute så mycket i Lund för att hitta gräs?.. /:
2013-04-12, 14:28
  #74
Medlem
för att det hade varit soft att inte behöva betala 100:- för att åka till Malmö.
nej, inga kontakter där heller.
2013-05-02, 22:42
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziiam
Där ser man, har sett dig i många trådar och läst mycket vad du har skrivit om. Trevligt att du är lunda-bo, är själv från lund.
Jahaja jag är själv från lund norra fäladen , det är så mycket weed o brunt i Lund mer än i Malmö för att vi drar till chris o rullar upp den tjocka hhaahhahahahah g
2013-05-03, 23:03
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GBGSnubbe91
Gick runt i Linero i typ en timma i Lördags runt kl5 och hittade bara massa gäng med små kids typ 10-12 år och folk som handlade på ICA. Frågade 3 olika ungdomar med svensk bakrund som hade handlat typ 15 frusna pizzor men ingen av dem "höll på med sånt". Kollade runt på torget och gick runt bland lägenheterna. Fick inget napp. =( Kanske lite för kallt för att stå ute och slänga nu. Något specifikt ställe i Linero jag missade eller finns det något bombsäkert ställe i Malmö? Relativt ny in flyttad i Skåne så mina kontakter är 0.
Hahhhahha jv Har g
2013-05-08, 23:08
  #77
Medlem
Djamillas avatar
Haha jag såg en kille på Lund C idag som langade över en bit brunt till en ungdom, såg bokstavligen haschet.
2014-02-11, 19:52
  #78
Medlem
Braobhsads avatar
Finns det ingen i Malmö som säljer riktiga och ärliga femmor? Alla jag hittar säljer dessa slängar som knappt väger 0.7g..
2014-02-11, 19:53
  #79
Medlem
at1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braobhsad
Finns det ingen i Malmö som säljer riktiga och ärliga femmor? Alla jag hittar säljer dessa slängar som knappt väger 0.7g..
Brukar väll va så.. vad sägs som att du gör som de flesta faktist gör, ta tåget över och handla istället.
Underskatta aldrig människans girighet!
2014-02-11, 19:59
  #80
Medlem
Braobhsads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at1991
Brukar väll va så.. vad sägs som att du gör som de flesta faktist gör, ta tåget över och handla istället.
Underskatta aldrig människans girighet!

Hade jag lätt kunnat göra, men jag har sällan så mycket pengar att det blir värt. Och dessutom vill jag inte åka dit för smuggling, hade kännts ruttet.
2014-03-28, 20:28
  #81
Medlem
trueforgoods avatar
Rökt på helgbasis i 10 år och vet hur kvalitet ser ut/luktar och hur mycket gräs en femma innehåller. Sen min hemodlarkran (bra grejer / ärlig mängd) av okänd anledning gjorde sig oanträffbar helt plötsligt för ett halvår sedan har jag fått leta runt bland bekantas bekanta när jag ska köpa och det är alltid ghettomängd och/eller skitkvalitet.

Malmö måste ju fullständigt svämma över med gräs av bra kvalitet med tanke på närheten till Chris, men ändå ska det vara så förbannat svårt att hitta nån som säljer bra grejer med ärlig mängd.

Ni som har bra kontakter i Malmö, hur hittade ni dom? Måste man känna en hemodlare eller dra över sundet (en risk jag inte är villig att ta)?
2014-04-04, 18:29
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Rökt på helgbasis i 10 år och vet hur kvalitet ser ut/luktar och hur mycket gräs en femma innehåller. Sen min hemodlarkran (bra grejer / ärlig mängd) av okänd anledning gjorde sig oanträffbar helt plötsligt för ett halvår sedan har jag fått leta runt bland bekantas bekanta när jag ska köpa och det är alltid ghettomängd och/eller skitkvalitet.

Malmö måste ju fullständigt svämma över med gräs av bra kvalitet med tanke på närheten till Chris, men ändå ska det vara så förbannat svårt att hitta nån som säljer bra grejer med ärlig mängd.

Ni som har bra kontakter i Malmö, hur hittade ni dom? Måste man känna en hemodlare eller dra över sundet (en risk jag inte är villig att ta)?

Nej man måste inte känna en hemmaodlare. Har aldrig haft problem att hitta frönt eller brunt till rätt pris. Man får fråga snällt helt enkelt och försöka visa att man är en kille/tjej som dealern kan lita på(bäst är att vara en bra kund så dealern tjänar pengar av dig)
2014-04-04, 18:30
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braobhsad
Hade jag lätt kunnat göra, men jag har sällan så mycket pengar att det blir värt. Och dessutom vill jag inte åka dit för smuggling, hade kännts ruttet.
Jodå det finns det verkligen. Vet flera som kör hela slängar.. du letar på fel ställen
2014-06-03, 16:55
  #84
Medlem
Om man är nere i Lund bara några dagar och aldrig varit är förut, Hur lätt är det att få tag på lite röka? Bor i en studentlägenhet, men ingen i korridoren röker.
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback