26 907 besökare online
856 458 medlemmar • 45 797 518 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar > Drogshoppar - Bensodiazepiner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
s-ton
Medlem
Vad tror ni om den här sidan: www.airmailpharmacy1.com ??

Jag beställde och betalade igår men jag jar fortfarande inte fått någon bekräftelse.

lowerCase
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-ton
Vad tror ni om den här sidan: www.airmailpharmacy1.com ??

Jag beställde och betalade igår men jag jar fortfarande inte fått någon bekräftelse.

Hitaade den genom drugbuyers.com men kommer inte ihåg. Sök där och läs, jag är för packad

overtrip
Medlem
overtrips avatar
Censurera länken. Har beställt för ett par månader sedan, fungerar perfekt, dock lite dyra men gröna.

Mvh O:T

.bird.
Medlem
.bird.s avatar
Har också alltid undrat om denna sida är grön, kändes nästan för bra för att vara sant så strunta i att beställa något. Någon mer som kan gröna?

eddiepeddie
Medlem
eddiepeddies avatar
Dom är ju skit dyra ju! 110$ för 30st 10mg Valium (Roche), det är alltså circka 720kr!
720kr för 30 Roche Valium?!! Nej nej nej och åter nej!
Vänd er någon annan stans, även om denna sida är grön så måste man vara stenrik för att kunna lägga en beställning där. Desutom skickas det från USA vad jag förstår och då ökar riskerna att tullen tar det med 99% skulle jag tro.
F“Throughout history, it has been the inaction of those who could have acted; the indifference of those who should have known better; the silence of the voice of justice when it mattered most; that has made it possible for evil to triumph.”

kkevin
Avstängd
kkevins avatar
mm 720kr för 30 roche låter inte särskilt uppiggande...

RoLLiT
Medlem
RoLLiTs avatar
så sjuka priser waadafakkkkin

overtrip
Medlem
overtrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Dom är ju skit dyra ju! 110$ för 30st 10mg Valium (Roche), det är alltså circka 720kr!
720kr för 30 Roche Valium?!! Nej nej nej och åter nej!
Vänd er någon annan stans, även om denna sida är grön så måste man vara stenrik för att kunna lägga en beställning där. Desutom skickas det från USA vad jag förstår och då ökar riskerna att tullen tar det med 99% skulle jag tro.

Dyra är dom på de mesta, men inte skickar dom från USA? Fick mitt från Das Germany...

Mvh O.T

smokevatr
Medlem
smokevatrs avatar
samma priser som inrikes sverige , och tyskland är faktiskt ganska "grönt" land
men beställ inget i burkar (skrammel ,skrammel)

bra utbud i övrigt men som sagt samma priser som inrikes kranarna. Med undantag av några fynd tex
100st tetrazepam 700kr o lite andra meds til bra pris.

tjata på nån som har en mailkran som fortfarande tar emot nya kunder (inte många) om du nu har
tunga gröningar dvs.

p.s är du ekonomisk oberoende o skiter i tullen har dem tydligen dihydrocodeine till grova överpriser.
Senast redigerad av smokevatr 2010-05-03 kl. 10:59.

Svara på ämne
Topp Dela »