Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2010-06-02, 22:35
  #61
Avstängd
Perfume-Vs avatar
Mot grov, plötsligt ångest så är Xanor överlägsen vinnare.
Citera
2010-06-09, 16:06
  #62
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Tycker snarare det är du som som låter oerfaren eller så läste du inte vad han skrev ordentligt. Om man inte tar andra opiater så är kombinationen diazepam+subutex väldigt tung. Varken mer eller mindre tung än heroin.

Och ett grovt benzoberoende är precis lika destruktivt som ett heroinberoende om inte mer och abstinensen efter benzo sitter dessutom i jäävligt mycket längre än den från heroin och den är dessutom mycket mer psykologiskt skadande..känner folk som kunde käka en hundraburk xanor om dagen och gå över lik och sno från sin morsa för mer benzo för att sedan gå ut på stan och slå sönder saker (inklusive sig själv) och snitta upp killen i kassan på ICA med en mattkniv på daglig basis. Alla jag varit bekant med som haft benzo i stora mängder som sin huvuddrog har begått våldsbrott, suttit i fängelse och försatt sig själv i livsfarliga situationer (vad sägs om att benzad stjäla behandlingshemmets bil under knivhot och frontalkrocka den in i ett träd i 100km/h och försöka fly platsen blödandes med flera brutna revben för att sedan däcka i en snödriva?). Alla saker jag skrivit här nu har alltså utförts på riktigt av personer jag känner och hade kunnat fortsätta hela dagen med att ge exempel på liknande saker som dessa "harmlösa pillertrillare" gjort under sina vansinnesrus.

Så att benzo inte skulle vara bland dom absolut tyngsta drogerna är rent skitsnack.


Instämmer till 100%
Citera
2010-06-10, 05:50
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Det är inte svårare än att stesolid har en abnormt mycket längre halveringstid.

Det är mycket mer komplicerat än så. Jag känner mig också alltid utvilad dagen efter diazepam, vilket kan bero på den ångestdämpande effekten som ligger kvar. På alprazolam därimot känner jag mig ofta seg och påverkad på morgonen efter.
Citera
2010-06-10, 08:00
  #64
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Håller med...diazepam, särskilt när dom kommer rakt ur blister eller nyöppnad burk från något välkänt läkemedelsförtag kan det vara ordentligt drag i. Att ta 250mg stess som han påstår och inte känna någonting för att senare känna mer effekt av ynka 2mg xanor är en total omöjlighet såvida han inte har blivit rejält blåst eller handlat någon hemmapressad skitdiazepam från något suspekt land i asien.

250mg diazepam kan och SKA göra en person även med hög benzotolerans ordentligt flöddrad!
Haha Jaaa det är en hög dos 25 st 10mgare å inte känner av dom nääää det tror jag inte alls på, 60 mg känner jag av och jag tar Benzo varje dag.
Citera
2010-06-24, 15:07
  #65
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat.

Mod.
Citera
2014-04-20, 18:33
  #66
Medlem
Vänlighetens avatar
För min del är stes absolut bäst. om man tuggar den och trycker den med tungan mot gommen tas den in snabbt mot PÅ-attacker. Men man blir sjukt seg när paniken lagt sig.
Xanor är trögare.
Citera
2014-04-20, 18:36
  #67
Medlem
Xanor slår Stesolid med Hästlängder , går ju inte ens att jämföra
Citera
2014-04-20, 18:43
  #68
Medlem
Creepy24s avatar
Stesolid blir du ju enbart en aning lugn på och din ångest minskar lite , på Xanor får du ju värsta lyckokänslorna mer social ingen som helst ångest så Xanor är helt klart bäst
__________________
Senast redigerad av Creepy24 2014-04-20 kl. 18:43. Anledning: fel stavat
Citera
2014-04-21, 04:20
  #69
Medlem
Divine-Posts-Of-Truths avatar
Mot lite subtilare, måttlig, utdragen oro eller ångest så är Stesolid att föredra. Vid kraftigare ångest som dock inte varar så länge så vinner Xanor så klart
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback