Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-29, 01:03
  #61
Avstängd
trippingballss avatar
Tänkte resa med 100ml testo spray flaskor till Spanien, dom är alkohol baserade.

Nästintill riskfritt eller bör jag oroa mig?

Mvh
Citera
2017-01-29, 15:00
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Tänkte resa med 100ml testo spray flaskor till Spanien, dom är alkohol baserade.

Nästintill riskfritt eller bör jag oroa mig?

Mvh

jag flög med sustanon 250 till sverige från turkiet utan problem, allt beror på packning..
Citera
2017-01-29, 22:12
  #63
Avstängd
trippingballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag flög med sustanon 250 till sverige från turkiet utan problem, allt beror på packning..

Hur hade du packat ner den?
Funderar på att bara lägga i necessären så det inte ser för misstänksamt ut.
Citera
2017-02-21, 19:24
  #64
Medlem
Hej jag ska flyga till Spanien om inte så länge.
Jag vill ligga på Cruise dos med testo under tiden för min semester vilket är runt 12 veckor.

Vad är det bästa och smidigaste sättet?

Borde jag packa med mig min kur och flyga det till Spanien?

Borde jag skjuta testo D innan jag åker och chansa på att styra upp det genom något gym i Spanien?

Hur har ni gjort och har ni några tips?

Mvh
Citera
2017-02-21, 23:53
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absgrabb123
Hej jag ska flyga till Spanien om inte så länge.
Jag vill ligga på Cruise dos med testo under tiden för min semester vilket är runt 12 veckor.

Vad är det bästa och smidigaste sättet?

Borde jag packa med mig min kur och flyga det till Spanien?

Borde jag skjuta testo D innan jag åker och chansa på att styra upp det genom något gym i Spanien?

Hur har ni gjort och har ni några tips?

Mvh


jag vet inte om AAS är lagligt eller inte i spanien men kan tänka mig att det är det, då kan du ju bara gå in på apotek och köpa sustanon så du har när du är där? verktyg lär inte vara några problem på apotek iallafall
Citera
2017-02-22, 08:02
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag vet inte om AAS är lagligt eller inte i spanien men kan tänka mig att det är det, då kan du ju bara gå in på apotek och köpa sustanon så du har när du är där? verktyg lär inte vara några problem på apotek iallafall


Nej tyvärr, det är olagligt, var en ganska hård crack down på doping där runt år 2000.

Mvh
Citera
2017-02-22, 10:43
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absgrabb123
Nej tyvärr, det är olagligt, var en ganska hård crack down på doping där runt år 2000.

Mvh


ahh okej.. du har inga polare som bor där nere eller har hus där så du kan posta?
det är ju ganska vanligt att folk har någotsemester ställa
Citera
2017-02-22, 11:16
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bisquits
Ursäkta om jag formulerade mig konstigt. Självklart ska ja inte ha något träningsuppehåll.
Det jag undrade var hur säkert de är att ta med 7 dagars förbrukning OT.

Hur många tabbar handlar det om?
Klart det alltid finns en risk, men min uppfattning om att den brukar vara försumbar. You choose.
Men tar du med dig lägger du dom i det incheckade bagaget
Citera
2017-02-22, 18:58
  #69
Medlem
Vad tror ni om man fyller en 100ml schampoo flaska med testo, lägger i necessären och sen i incheckningsbagaget?
Mvh

Vad kan man förvänta för straff? Missa flyg osv?

Mvh
__________________
Senast redigerad av absgrabb123 2017-02-22 kl. 19:01.
Citera
2017-03-21, 13:54
  #70
Medlem
BigBoyEras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absgrabb123
Vad tror ni om man fyller en 100ml schampoo flaska med testo, lägger i necessären och sen i incheckningsbagaget?
Mvh

Vad kan man förvänta för straff? Missa flyg osv?

Mvh

aldrig hört eller läst att någon testat, men skulle säkert gå haha
Citera
2017-03-26, 01:10
  #71
Medlem
olgaoturs avatar
Aaa på båt

Hej!

Har inbokat lite båtresan framöver. Ska både med båt över till Danmark och blir även en sväng på hurtigruten. Vet ni om dom visiterar en, eller går genom någon röntgen? Jag kommer behöva ha med vial testo plus pump och nål. Är det omöjligt?
Citera
2017-03-26, 05:35
  #72
Medlem
MyLittleTonys avatar
Aldrig sett skymt av tullande konstaplar på en båt. Kör på!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback