Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-07, 17:31
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Postar för annan tråd.
http://www.xvideos.com/video7713268/...in_extreme_xxx

Alltså... hallååååååå...

Tråden heter "SNYGGASTE FITTAN"

Du kan väl för guds skull inte påstå att detta är SNYGGT ???!!!
2017-08-07, 20:07
  #350
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
Du kan väl för guds skull inte påstå att detta är SNYGGT ???!!!

Jag behövde mest en tråd att posta i för visste inte om sexlänkar utanför sexlänkavdelningen var ok. Det var inget statement på något sätt. Tog tråden för att den handlade om fittor.
__________________
Senast redigerad av MoaLjung 2017-08-07 kl. 20:12.
2017-08-07, 20:39
  #351
Medlem
Apropå snygga fittor..

Har ni sett reklamen där en mörk å en blond tjej gör reklam för en intimtrimmer å tramsar runt i ett sovrum i bara undisarna?

När den först visades fick man se närbild på fittregionen dold bakom tajta trosor. Den mörka tjejen såg ut som en tanig tioåring i de nedre regionerna. Inget som avslöjar att det fanns nåt spännande i trosan.

Men den blonda! Höll fan på ramla ur soffan när hennes bullfitta kom upp på helskärmen..

Det var nog inte bara jag som reagerade för rätt snabbt togs fittklippen bort å man fick bara se hur trimmern kunde användas på ögonbrynen.

Men nu kan man plötsligt se närbild på den mörka outvecklade tjejens tomma trosfront igen. Men blondinen är censurerad. Säkert för att hindra kåta gubbar från att slänga sig mot tv:n i en plötslig impuls att slita av trosorna med tänderna å borra in ansiktet i den fantastiska bullen.

Eller nåt.. 😉
2018-01-29, 19:55
  #352
Moderator
fredrik686s avatar
Tråd låses, använd: (FB) Snyggaste fittan!

/Mod
2019-08-14, 14:59
  #353
Avstängd
RandomnigRs avatar
Detta är ett viktigt ämne, så jag känner att jag återupplivar tråden. Här är perfekta fittan enligt mig:

- små, jämnlånga inre blygdläppar
- fylliga yttre, som en makron eller hamburgare
- ej missfärgad runt om (alltså ej röd eller brun)
- liten klitoris
-liten klitoriskappa
- självklart renrakad

Typ denna:
https://img-egc.xvideos-cdn.com/vide...7e3848b.28.jpg


/Niggern
2019-08-15, 00:42
  #354
Medlem
DURN80s avatar
Finner naturliga håriga mogna kvinnliga sköten extremt upphetsande. Gärna med köttiga läppar.

Jobbigt att inte vara ett äckligt smygpedo ibland då alla brudar verkar tro att renrakat är universalt sexigt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback