Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2021-10-27, 23:31
  #73
Medlem
UNT snabba som vanligt...
var ju en dryg månad sedan någon stackare vann budgivningen.

förvisso kan det ju vara först nu som lagfart mm gått igenom, men man tycker ju att de borde hängt med lite i svängarna när de faktiskt har haft reportage om huset ifråga straxt innan försäljningen
Citera
2021-12-19, 22:12
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Skall bli intressant att se vem som "flyttar" in

Av nyfikenhet (när jag ändå höll på att kolla upp annat) så kollade jag vem som står som ägare på eländet.

Till min förvåning så står fortfarande förra ägaren på lagfarten. Han är dock skriven (som kanske framgått tidigare) i en bostadsrätt i Tierp
Citera
2021-12-20, 09:56
  #75
Medlem
_killahs avatar
Var ju ett företag som vann budgivningen.
Udda att det ej bytt ägare ännu. Ändå gått 2 månader.
Citera
2021-12-20, 11:49
  #76
Medlem
Ansökan om lagfart skall ju ske inom 3 månader efter köpet. Så de har lite tid på sig.. beroende på när kontraktet skrevs
Du råkar inte veta namnet på företaget?
__________________
Senast redigerad av rhdf 2021-12-20 kl. 11:51.
Citera
2022-05-06, 06:03
  #77
Medlem
Väcker kanske upp denne tråd men är det någon som vet om foliemannen har flyttat ner på stan? Åkte förbi en lgh precis som hade folie på fönstren. Men det kanske finns fler i Uppsala
Citera
2022-05-17, 15:23
  #78
Medlem
epp1es avatar
Någon som vet hur han handlade mat egentligen under alla dessa år? Smög han helt enkelt ut då*och då en gång i månaden och köpte potatis och konservburkar, eller?
Citera
2022-05-18, 16:21
  #79
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubatante
Väcker kanske upp denne tråd men är det någon som vet om foliemannen har flyttat ner på stan? Åkte förbi en lgh precis som hade folie på fönstren. Men det kanske finns fler i Uppsala
Han flyttade till Tierp sades det längre bak i tråden, så det du såg var säkert något annat!
Citera
2022-05-18, 16:27
  #80
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epp1e
Någon som vet hur han handlade mat egentligen under alla dessa år? Smög han helt enkelt ut då*och då en gång i månaden och köpte potatis och konservburkar, eller?
Jag har hört att han ska ha handlat på ICA i Lutis och ibland på någon bensinmack i närheten, jävligt obekräftade rykten dock. Men ja jag antar att något sådant i stil med det du sa.
Citera
2022-08-25, 21:33
  #81
Medlem
https://www.hemnet.se/bostad/villa-5...content=iphone
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback