Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-28, 03:02
  #121
Medlem
063mannens avatar
Jag vet en hel del om detta, och mc killarna kanske inte här ifrån. men det va några pundare typ 3st som var skylldig MC killarna pengar. tror det var ganska mkt faktiskt. några namn säger jag inte, men min information visste att detta skulle hända och satt utanför labomba.. dvs inne i TC
Citera
2010-08-09, 11:55
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiz Of Oz
FlaskBång, lille vän...!
Nu var det ju faktiskt någon som utgav sig för att sitta inne med förhörsprotokoll och skulle lägga upp dom på nätet. Men snackas görs det alltid och jag antar att det bara var just snack. Annars skulle jag tycka att det vore intressant att ta del av protokollet.

Nyfiken? Ja, visst är jag nyfiken i detta fall men mest av allt är jag nyfiken på varför du dissar alla som skrivit i tråden och framför allt; vad gör du i denna tråd om du själv inte är nyfiken???

Lägg ner din roll som moralpolis, tuffing eller vad det nu är du vill framstå som. Du spelar inte rollen särskilt bra...

Trevlig helg!!!


Jag är ingen moralpolis eller nåt liknande men blir lite irriterad när de sprids lögner om vänner här där ingen säger vem dom själv är.....
Citera
2014-03-01, 04:16
  #123
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hostel15
Förr de första så är de så att.Nizza brödrarna gick hem till Larsson mens han hade sin son på 1.5 år hemma o skulle ge på han stryk,de var där de började............o där la sig folk ifrån Outlaws mc o Troopers mcc i o ville ta ett samtal med Nizza brödrarna,angående att gå o hälsa på folk med barn hemma.Sen att dom möte upp med 8 man med vapen,beror väl på mer med feghet en mod.O ja de stämmer att en av killarna åkte på med riktigt med stryk,o när dom skulle ge sig på Dick så fick Ante smaka på kniven o dom andra backade undan......................Sen ringde Joakim Cronvist in till snuten o anmälde Dick o sen var dom snygga nizza brödrarna också hos polisen.......HUR JAG VET ALLT DETTA?????............de beror på att jag har sett förhörs pappren o dom kommer jag att lägga ut inom snar framtid

Tog ganska lång tid det där.
Citera
2014-03-12, 19:53
  #124
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaneMartin79
Ja, jösses.


Kulturberikning i vanlig ordning?

Nope, detta var en fråga om bikers och pounders
Citera
2015-01-20, 21:15
  #125
Medlem
inget nämns om outlaws snubben som fick ligga i respirator ett bra tag efter detta?
Citera
2015-01-20, 21:42
  #126
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skerot1
inget nämns om outlaws snubben som fick ligga i respirator ett bra tag efter detta?

Grattis till ditt första inlägg!

Nämn något om Outlaws-snubben!
Citera
2015-03-16, 04:28
  #127
Medlem
Vad borde nämnas om han som låg i respirator?
Citera
2017-03-24, 22:43
  #128
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catfish85
Vad borde nämnas om han som låg i respirator?

Nyregistrerad användare tyckte inte något hade nämnts om Outlaws-personen som låg i respirator. Trodde den nya användaren satt på nån sorts information.

Btw, ingen av de nämnda Nizza-bröderna (N*ssa) är i livet längre va?
Citera
2017-03-27, 02:23
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Nyregistrerad användare tyckte inte något hade nämnts om Outlaws-personen som låg i respirator. Trodde den nya användaren satt på nån sorts information.

Btw, ingen av de nämnda Nizza-bröderna (N*ssa) är i livet längre va?
Nix, sista gick bort för någon vecka sen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback