• 1
  • 2
2010-04-20, 15:44
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Tankegångarna är starkare än effekten, om du anser att det är ballt eller effektivt att snorta bensodiazepiner så blir effekten starkare för att du inbillar dig det, faktum kvarstår att du tappar både effekt och längd när du drar det i snoken i jämförelse med oralt intag.

Sa aldrig att det var så exakt bara att det brukar gälla det mesta man snortar men benso är inget vidare vattenlösligt och tas nog inte upp speciellt bra av slemhinnor. Bästa intag är nog helt klart oralt men snorta går ju det med om man nu vill...
Ibland gör jag så att jag käkar nåra sen snortar jag lite så det jag snortar slår på snabbare tills ruset från de man sväljer kommer. Kanske e skitsamma egentligen...
Citera
2020-03-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
fast...på sätt och vis svarade jag ju? Strunta i att snorta, då biotillgängligheten är såpass bra oralt ändå, om jag säger så då? Ät tabs, smält flunisar och ikto, eve. rök flunisar om ni kan tekníken. jag får inte ut mer av tabletter av att snorta dem, snara tvärtom.

Fast.. frågan var ju vad skillnaden var, och det svarade du inte på i första inlägget.

Och jag undrar varför det isf är bättre att smälta ikto under tungan?
Citera
2020-03-22, 02:06
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Den enda benso som jag har snortat är flunitrazepam. Vet inte om hände så mycket, men min kran och polare tyckte att det var en bra idé att snorta just flunitrazepam.
Citera
2020-03-22, 05:50
Medlem
Numes avatar
Bara att kolla upp biotillgängligheten för substansen. I dom flesta fall är det nog inte värt det.

Har snortat midazolam några gånger, pga högre nasal biotillgänglighet och fåtal piller. Funkade bra.
Citera
2020-03-24, 09:13
Medlem
Helt onödigt att snorta benso. Vill man förlora effekt bara för att spela ball så varsågod.
Citera
2020-03-24, 11:31
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Bara att kolla upp biotillgängligheten för substansen. I dom flesta fall är det nog inte värt det.

Har snortat midazolam några gånger, pga högre nasal biotillgänglighet och fåtal piller. Funkade bra.

Midazolam och Triazolam kan med fördel snortas
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in