Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-01-07, 11:07
  #97
Medlem
Cosmouses avatar
Det sjukaste jag har varit med om som jag kan komma på här och nu var när jag var i Amsterdam. Hade precis rökt en sjukt stor busing med min dåvarande flickvän. Vi blev bägge två extremt höga (Amsterdam röka, duh). När vi promenerar längs gatan så tycks vi höra trummor och konstiga läten lite längre bort. I med vi inte såg något så fortsatte vi gå. Men bara en stund senare så ser vi en hel folkgrupp komma runt ett krön, där alla är helt svartmålade i ansiktet och hoppar runt som apor. Vi fick senare reda på att detta var något som görs varje år som heter ''Zwarte Pieten''.

Länk: https://sv.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Piet
http://blackpetethedocumentary.com/w.../10/567267.jpg

Det var så sjukt att vi var tvungna att sätta oss ner på en bänk och bara smälta in allt som hände.

Det andra kanske inte är så märkvärdigt, men var i Christiania för inte så längesen. Hade precis köpt en stor busing. För er som inte vet så kan man gå upp på en stor kulle där det finns en liten sjö samt promenadstråk. Där ställer jag mig och tänder upp den. När jag nästan var helt klar och var totalt väck så kommer där tjej galopperande på en häst förbi mig i sjukt hög hastighet. Där och då fick jag ett sjukt ''Vad i helvete'' moment.
__________________
Senast redigerad av Cosmouse 2018-01-07 kl. 11:17.
Citera
2018-01-07, 11:15
  #98
Moderator
kvm3s avatar
Trådar sammanfogade:

Vad är det roligaste som hänt er?
Hänt något "otroligt" under påverkan?
Sjukaste ni sett när ni var höga
Vad är eran största ''wtf'' ögonblick efter ni rökt?


/Mod
Citera
2018-01-18, 09:57
  #99
Medlem
Drumedarens avatar
Det sjukaste som hänt mig var när min kompis bestämde sig för att käka space cake.

Jag rökte enbart under dagen, men han fick för sig att käka. Vi var ensamma hos mig, men morsan skulle komma hem på kvällen. Nu var visserligen morsan lugn med röka, vi var trots allt 18 år gamla och levde ett skötsamt liv.

Han käkade upp sin kaka och jag rökte en gås. Efter 40 minuter så kom morsan hem och hon hade plockat upp käk till oss. Så vi satte oss vid matbordet och då small det rejält för min kompis. Jag sneglade åt hans håll och verkligen såg hur paranoia och röda ögon fullkomligt våldtog honom. Han såg levande död ut. Han hängde över maten och förstod inte riktigt hur man käkade. Jag började asgarva och morsan såg mest orolig ut. Förklarade läget och han fick gå och vila en stund i soffan. Det var bland det roligaste jag har upplevt.

Vet hur det känns att vara så knullad, och min skadeglädje är på topp. Han hanterade det bra dock. Efter ett tag var han uppe och hoppade igen.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback