Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-23, 05:06
  #13
Medlem
Bennermanns avatar
Bisarr hemsida.. Skryt, bilder på knogjärn och varje medarbetare tränar kampsport enl. presentationen! Ett gäng töntar får man en känsla av.

Att moralen inte är ett ledtecken verkar man vilja förmedla med all tydlighet.
Radioreklamen är också rätt bisarr. Vilka är dessa jönsar?
Citera
2016-08-23, 09:57
  #14
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Ja det är samma.

Blev först förvånad över det. Men sen inser jag att det är bästa forumet att göra reklam på.
Många här som är i behov av advokat, och många blivande brottslingar i 16 års åldern som läser här.
Sen sprids namnet bland deras vänner.

När dom torskar så tänker dom. Jag läste om Martin cullberg på Flashback

Vet inte vad han betalar för reklam här. Men räcker förmodligen med några stycken som anlitar han, för att det ska bli en vinstaffär direkt.

Det finns mängder av rena rättshaverister här också. Det kan bli bra klienter. De ger sig aldrig.
Citera
2016-08-23, 10:16
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Det sägs att Martin har ett fjärde kändisben att stå på, att han är son till batikängeln Marta Cullberg-Weston. Kan det stämma?

Ja, det stämmer.
Citera
2016-09-06, 16:15
  #16
Medlem
Lönar det sig att göra reklam på FB? Han får väl klienter "automatiskt"?
Citera
2016-10-05, 10:07
  #17
Medlem
bettingss avatar
han får jävligt mycket klienter speciellt när de gäller knarkrelaterade brott men om du kontaktar honom privat för att be om hjälp då kostar de skjortan det är därför man bara ska uppge namn när man åker fast. Staten står för allt.

Jag förstår ändå inte varför man ens ska behöva ha en advokat, sköter man sig så har man de bra.
Citera
2016-10-06, 12:34
  #18
Medlem
OneTrueSaxons avatar
MC är en grym advokat och har varit framhävande i väldigt många kända och stora mål. Han verkar gå hem hos HA folk, nya Martinsson kanske?
Citera
2016-12-14, 08:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Tydligen reklam även på Flashback numera. För det är väl samma person?

"Har du rent mjöl i påsen?" Hade jag rent mjöl i påsen men ändå behövde en advokat så aldrig i helvete att jag tog en som annonserade ut sina tjänster i Fb
Citera
2016-12-14, 09:21
  #20
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
"Har du rent mjöl i påsen?" Hade jag rent mjöl i påsen men ändå behövde en advokat så aldrig i helvete att jag tog en som annonserade ut sina tjänster i Fb

Nej och ändå skriver du frekvent här, främst med fokus på att misskreditera brottsoffer?

Det kanske är de brottsoffer som här blir uthängda som lögnare som denne Martin Cullberg vänder sig till, de kanske behöver en seriös och kunnig advokat som inte har som främsta fokus att snabbt beta av "fallen" för att sedan sitta och skåla med övriga anställda i domstolen, från skilda sidor i processen.

Martin Cullberg fyller nog sin funktion.
Citera
2017-02-14, 12:49
  #21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
"Har du rent mjöl i påsen?" Hade jag rent mjöl i påsen men ändå behövde en advokat så aldrig i helvete att jag tog en som annonserade ut sina tjänster i Fb
Håller med. Nu annonserar han igen sina tjänster på Flashback
Citera
2017-04-23, 11:10
  #22
Medlem
mytologis avatar
Får intrycket av att vi har att göra med en verklighetens Saul Goodman.
Citera
2017-09-14, 04:34
  #23
Medlem
Brottsforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
MC är en grym advokat och har varit framhävande i väldigt många kända och stora mål. Han verkar gå hem hos HA folk, nya Martinsson kanske?

Mina intryck av Martin Cullberg, som jag fått via media och några olika fall som han varit inblandad i, har inte varit annat än att han är duktig och kompetent på det han gör.

En sak förvånar mig. I ett nytt dagboksblad från Södertörns tingsrätt, där han önskades som försvarsadvokat, står det:

"Tel med sekr som meddelar att Martin Cullberg som är önskad i första hand ej åtar sig våldtäktsmål /EB"

Han vill alltså inte ta på sig mål som gäller våldtäkter. Mycket konstigt att en advokat säger så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback