Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-17, 07:13
  #4645
Medlem
fghs112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Det är kolungt.
Men man ska helst inte spara samma lösning ett dygn eller mer.
Tack 😀
Citera
2018-07-21, 13:08
  #4646
Medlem
Jag har ingen opiattolerans. Skulle 200 mg metadon och en näve av något benzo räcka ?
Citera
2018-07-23, 21:59
  #4647
Medlem
125mg sobril, 8,5 subutex och 50 mg Imovane. Vad tror ni?
Citera
2018-07-24, 23:34
  #4648
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyboot
Kan man dö om man överdoserar propavan?
Hur mycket krävs i så fall om en tablett är 25 mg?
Nej. Du somnar innan du hinner få i dig en dödlig dos.
Citera
2018-07-28, 14:28
  #4649
Medlem
Jag kommer att inom någraveckor åka till Danmark för att skaffa metadon. Jag förstår att chansen att för gott somna in ökar om man samtidigt tar benzo. Vilken sorts benzo ?

Jag väger 101 kg och har ingen opiattolerans. Kommer 200 mg metadon att räcka till ?
Citera
2018-07-28, 18:12
  #4650
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawel1966
Jag kommer att inom någraveckor åka till Danmark för att skaffa metadon. Jag förstår att chansen att för gott somna in ökar om man samtidigt tar benzo. Vilken sorts benzo ?

Jag väger 101 kg och har ingen opiattolerans. Kommer 200 mg metadon att räcka till ?

Onödigt att tag sitt egna liv. Dock föreslår jag alprazolam eller stesolid. Om du nu vill dö, poppa någon/några tramadol i samband med intagandet av diverse benso. Då är du väck.
Citera
2018-07-29, 00:43
  #4651
Avstängd
Såhär ser min recept ut:
Betapred intravenöst
Ondamsetron intravenöst
(ovanstående läkemedel för att förhindra kräkning och aspiration)
Därefter infusion fentanyl.

Jag kommer att sätta en pvk och administrera allt via den. Fentanylet kommer jag köra som kontinuerlig infusion med styrkan 0,5mg/ml, 100ml. Dropptakt 200ml/tim.

Förutsättning för att lyckas är att köra bilen djupt in på någon skogsväg... Senast blev jag oturligt nog hittad.

Orkar inte längre...
Citera
2018-07-29, 01:07
  #4652
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bushman
Såhär ser min recept ut:
Betapred intravenöst
Ondamsetron intravenöst
(ovanstående läkemedel för att förhindra kräkning och aspiration)
Därefter infusion fentanyl.

Jag kommer att sätta en pvk och administrera allt via den. Fentanylet kommer jag köra som kontinuerlig infusion med styrkan 0,5mg/ml, 100ml. Dropptakt 200ml/tim.

Förutsättning för att lyckas är att köra bilen djupt in på någon skogsväg... Senast blev jag oturligt nog hittad.

Orkar inte längre...

Förstår känslan, och metoden låter säker. Men hoppas att du försökt många gånger att få hjälp först.
Citera
2018-07-29, 12:18
  #4653
Medlem
Kommer 200 mg metadon och en näve clonazepam räcka ?
Citera
2018-07-29, 20:06
  #4654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Onödigt att tag sitt egna liv. Dock föreslår jag alprazolam eller stesolid. Om du nu vill dö, poppa någon/några tramadol i samband med intagandet av diverse benso. Då är du väck.
Detta var nog det absolut sämsta tipset jag läst i tråden.

Du kan äta 50st benso och några.. Nä många tramadol och du kommer inte att kila vidare mot bättre jaktmarker..
Varför ens föreslå något när du uppenbarligen inte har någon som helst aning?


Citat:
Ursprungligen postat av Pawel1966
Kommer 200 mg metadon och en näve clonazepam räcka ?

Utan någon som helst tolerans så visst är risken rätt stor att denna kombination av läkemedel gör susen men det är väldigt stor chans att du bara kommer däcka, spy ner dig och efter lång stunds blackout så vaknar du med förstoppningen från satans avgrund
Citera
2018-07-30, 01:56
  #4655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Utan någon som helst tolerans så visst är risken rätt stor att denna kombination av läkemedel gör susen men det är väldigt stor chans att du bara kommer däcka, spy ner dig och efter lång stunds blackout så vaknar du med förstoppningen från satans avgrund

Tycker det mer låter som ganska snabb medvetslöshet med andningsdepp som följd. Knappast troligt att vakna upp efter den dosen metadon om man kombinerar med några xanor om man aldrig haft opiater i kroppen innan.
Eller har jag fel?
Citera
2018-07-30, 16:54
  #4656
Medlem
Jag kan säkert ta 300 mg metadon, men riskem finns ju att man spyr ut de. Tabletterna är väl 25 mg ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback