Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-30, 21:55
  #4357
Medlem
szabos avatar
Kaliumklorid? Skulle det ta död på en om man har en viss mängd och bara dricker det utspätt i vatten? Eller är det just IV som gäller?
Citera
2017-04-01, 10:19
  #4358
Medlem
Dexofen, tillsammans med alkohol är väl dödligt redan vid ganska låg dos?
Citera
2017-04-01, 13:10
  #4359
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrsc3
Dexofen, tillsammans med alkohol är väl dödligt redan vid ganska låg dos?
Dödligt vid låg dos vet jag inte iofs, men man kan åka på allvarliga symtom redan vid låga doser kombinerat med alkohol.
Citera
2017-04-06, 19:46
  #4360
Medlem
Overklighetss avatar
Tramadol är då väl ändå ingen hit. Att krampa sig till döds låter väldigt våldsamt och obehagligt.

Tänker själv såhär: Jag har 2st 80mg oxy. IV

Ikto ~12mg

Lite sprit på det så bör det väl ändå bli svart... Eller?
Citera
2017-04-10, 01:39
  #4361
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Du skulle nog dö på bara 20-30mg, men ta 50mg-60mg så är du säker. Sen behöver du inte alls krydda till det med mycket benso, ett par mg alprazolam, ett tiotal mg diazepam. Det behövs inte mycket, metadon är väldigt starkt. Jag som har tolerans mot heroin (behöver ca 0.2g varje dag för att bli frisk, du skulle dö på hälften utan vana) kan ta runt 30mg metadon och bli frisk.

Metadon är starkt och inget att ta vid ett "rop-på-hjälp-självmord". Tänk på det!


Jag har erfarenhet av psykvård och jag vet att man ofta måste överdriva för att de ska förstå att man faktiskt mår riktigt illa, så tänk igenom det noga! Men jag anser att om du är en vuxen människa så har du rätt att avsluta ditt liv om du inte vill fortsätta leva, det ska ingen annan lägga sig i.

OBS! Skicka inga PM med förfrågningar om att fixa preparat, jag förmedlar inga kontakter till nån här på fb, oavsett vad syftet är.
Jaså så det räcker med så lite, kul!
Själv ska jag ta 200 mg metadon (tabletter beställda från nätet, ej svenska tabletter) och 230 mg oxascand.
Jag behöver alltså inte ta alkohol också. Det är jätteskönt, för jag vill helst vara nykter och vid mina sinnens fulla bruk när jag väl intar den dödliga dosen.
Men.. Jag har ingen tolerans för opiater. Finns det en risk att jag spyr upp allt? Det vore verkligen inte bra.
__________________
Senast redigerad av Skogismyra 2017-04-10 kl. 01:45.
Citera
2017-04-10, 10:23
  #4362
Medlem
Skogismyras avatar
Förlåt om jag är jobbig men..

Är det verkligen säkert att jag dör på enbart 200 mg metadon och 230 mg oxascand?
Ingen risk att jag spyr och överlever pga. det?
Kan jag ta metadonet och oxascandet samtidigt?

Värt att notera: metadonet är utländska tabletter beställda från nätet.
Och oxascand är tydligen svagt. Xanor är tydligen 40 gånger starkare än oxascand.
__________________
Senast redigerad av Skogismyra 2017-04-10 kl. 10:39.
Citera
2017-04-10, 11:33
  #4363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Förlåt om jag är jobbig men..

Är det verkligen säkert att jag dör på enbart 200 mg metadon och 230 mg oxascand?
Ingen risk att jag spyr och överlever pga. det?
Kan jag ta metadonet och oxascandet samtidigt?

Värt att notera: metadonet är utländska tabletter beställda från nätet.
Och oxascand är tydligen svagt. Xanor är tydligen 40 gånger starkare än oxascand.
Äh va fan, ta 20mg och skit i benzot så länge. Jag är ganska övertygad om att du kommer att vilja leva kvar när du upptäckt opiaterna. Vad har du att förlora? Blir du inte nöjd, så får du väl köpa nytt metta? Sen förstår jag inte varför du inte skaffade heroin istället?

Seriöst, testa 20-30 mg metta nu. Skicka ett pm eller berätta i opiatdelen vad du tyckte.

Och för övrigt, jag tycker det är otroligt sorgligt att du ens vill lämna oss, önskar att jag kunde hjälpa till.
Citera
2017-04-11, 17:30
  #4364
Medlem
Vid intag av 100mg Akrylfentanyl (nasalt), behövs benzo läggas då till? Eller kan man förlita sig på att akrylfentanylet sköter det hela själv?
Citera
2017-04-12, 05:46
  #4365
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centitri
Vid intag av 100mg Akrylfentanyl (nasalt), behövs benzo läggas då till? Eller kan man förlita sig på att akrylfentanylet sköter det hela själv?
Helt omöjligt att veta. Personer reagerar mkt olika på opioider
Citera
2017-04-13, 22:21
  #4366
Medlem
spelar det någon roll vilken benzo man tar ? vilka är bra och vilka är dåliga ?

Är det helt säker att man dör av metadon och benzo ? eller behöver man något mer ?
Citera
2017-04-15, 00:46
  #4367
Medlem
Går det att ta livet av sig med Olanzapine? Har 260 mg, räcker det?
Citera
2017-04-15, 20:51
  #4368
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Förlåt om jag är jobbig men..

Är det verkligen säkert att jag dör på enbart 200 mg metadon och 230 mg oxascand?
Ingen risk att jag spyr och överlever pga. det?
Kan jag ta metadonet och oxascandet samtidigt?

Värt att notera: metadonet är utländska tabletter beställda från nätet.
Och oxascand är tydligen svagt. Xanor är tydligen 40 gånger starkare än oxascand.
Om du inte är van vid opiater eller opioider och du ämnar att inta metadonet oralt är risken stor att du kräks.
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Äh va fan, ta 20mg och skit i benzot så länge. Jag är ganska övertygad om att du kommer att vilja leva kvar när du upptäckt opiaterna. Vad har du att förlora? Blir du inte nöjd, så får du väl köpa nytt metta? Sen förstår jag inte varför du inte skaffade heroin istället?

Seriöst, testa 20-30 mg metta nu. Skicka ett pm eller berätta i opiatdelen vad du tyckte.

Och för övrigt, jag tycker det är otroligt sorgligt att du ens vill lämna oss, önskar att jag kunde hjälpa till.
Om man verkligen vill dö, är detta det sämsta råd som kan ges. Jag gjorde detta misstag förra sommaren när jag köpte akryl fentanyl, i avsikt att spara det till att ta mitt liv. Jag började med tabbarna för att testa, mådde bra, köpte mer, blev beroende. Precis innan det klassades hade jag 2 flaskor nässprayer kvar, som jag spädde ut med vatten vartefter för att mildra ATn, dock drabbades jag av en långvarig AT ändå. Jag ångrar bittert att jag inte sparade och köpte mer av akrylfenta sprayen, nu finns det ingen RC-opioid med samma potential.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback