Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-15, 02:09
  #121
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix9iine
Vad hände? Varför detta? MTG med TV6 i högsta hugg spruta ut program med duon innan sen från ingenstans helst tyst.

Ja oklart...skitprogrammet vad det nu heter är ju under deras värdighet! Det passar en medioker grå figur som David Sundin bättre...kanske något kontraktsbråk, fast dom verkar ju inte vara den giriga typen...tidsbrist, ville ägna mer tid åt familj eller något, vem vet? Trist är det i alla fall att dom inte syns längre...
Citera
2018-10-31, 11:10
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Mackan gör ju Storfräsarpodden tillsammans med Peder Karlsson som bloggar på Auto motor & sport ibland.

Vad jobbar Peder med?
Citera
2018-10-31, 22:10
  #123
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Vad jobbar Peder med?

Jävligt bra fråga! Inte en aning, förstår inte hur han har råd att finansiera sina bilar. Vad jag vet så är att med Racing Rascals som anordnar bilevenemang, Barndagen. Men har väldigt svårt att se att han bara lever på det.
Citera
2018-11-01, 06:30
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Jävligt bra fråga! Inte en aning, förstår inte hur han har råd att finansiera sina bilar. Vad jag vet så är att med Racing Rascals som anordnar bilevenemang, Barndagen. Men har väldigt svårt att se att han bara lever på det.

Ja med mycket fritid. Ja det får vi forska i.
Citera
2018-11-08, 14:54
  #125
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja oklart...skitprogrammet vad det nu heter är ju under deras värdighet! Det passar en medioker grå figur som David Sundin bättre...kanske något kontraktsbråk, fast dom verkar ju inte vara den giriga typen...tidsbrist, ville ägna mer tid åt familj eller något, vem vet? Trist är det i alla fall att dom inte syns längre...

Erik var med i en annan podd med hon från Norrköping på p3, kan inte stava hennes namn så men typ Arancsha Álvarez. Där berättade han att de i stort sett var i startgroparna för ett nytt program men sexan sa upp allt. I och med att se inte är avlönade av sexan utan jobbar med produktionsbolag som sedan säljer program till sexan så fanns det väl inget kontrakt. Håller med om att det är synd att de inte är med i något annat än SVT skit. Men Erik verkar enligt mig bara en genuint härlig människa som gillar att skapa och komma på nya idéer så "Maxat" är väl bättre än att sitta på ett kontor eller vara bakom kameran och bära kablar. Själv hade jag gladeligen störtat Megalomanen Filip Hammar med hans skrika kollega Fredrik och satt Erik och mackan på den kanalen i 10 år.
Citera
2018-12-14, 06:58
  #126
Medlem
Mackan verkar inte ha något jobb alls. Tränar på dagarna och glider omkring planlöst.

Peder jobbar med nåt, typ boende för barn eller liknande.

Men de verkar ha hur mycket fritid som helst.

Vad gör Mackans fru? Det är väl hon som försörjer honom nu.
Citera
2020-03-19, 14:35
  #127
Medlem
Krackhauss avatar
Undrar lite vem den lilla flicka som synts på Ekstrands instragram senaste tiden är? Verkar som att stackarn varit inlagd på hospitalet för organtransplantation. Är det ett syskonbarn?

Vem är Linda Daniella Brisenman som också bor på Ekstrands gods? Flickvän? Är hon snygg?
Citera
2020-07-09, 23:30
  #128
Medlem
Någon som vet något om Erik och Mackan idag? Jag kollar på dem ibland bara för att jag alltid blir på gott humör då. Tittade på SVT Plays Bäst i Test och tänkte att Erik är så smart och rolig. Han kanske inte är kul i ett förhållande, vad vet jag, men jag hade nog skrattat hela tiden om jag hängt med honom en dag.
Så vad håller killarna på med?
Citera
2020-08-21, 18:00
  #129
Medlem
minkmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Någon som vet något om Erik och Mackan idag? Jag kollar på dem ibland bara för att jag alltid blir på gott humör då. Tittade på SVT Plays Bäst i Test och tänkte att Erik är så smart och rolig. Han kanske inte är kul i ett förhållande, vad vet jag, men jag hade nog skrattat hela tiden om jag hängt med honom en dag.
Så vad håller killarna på med?


Erik gör barnprogram på SVT om sjukdomar. Faktiskt helt ok. Lite som Historieätarna.

https://www.svtplay.se/varldens-hemskaste-sjukdomar

https://youtu.be/R4KH4jDNAUA

Mackan gör Storfräsarpodden.
__________________
Senast redigerad av minkmannen 2020-08-21 kl. 18:03.
Citera
2020-08-21, 18:26
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minkmannen
Erik gör barnprogram på SVT om sjukdomar. Faktiskt helt ok. Lite som Historieätarna.

https://www.svtplay.se/varldens-hemskaste-sjukdomar

https://youtu.be/R4KH4jDNAUA

Mackan gör Storfräsarpodden.

Tack för tipsen
Citera
2020-09-06, 17:43
  #131
Medlem
Det är jätte synd att duon inte gör nå mer program. Dem var jävligt bra!
Citera
2022-10-27, 01:25
  #132
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackhaus
Undrar lite vem den lilla flicka som synts på Ekstrands instragram senaste tiden är? Verkar som att stackarn varit inlagd på hospitalet för organtransplantation. Är det ett syskonbarn?

Vem är Linda Daniella Brisenman som också bor på Ekstrands gods? Flickvän? Är hon snygg?

Det är hans barn.

Linda är hans flickvän och barnens mamma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback