Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-03-22, 06:32
  #1
Medlem
Hejsan,jag har bestämt mig att börja dopa mig,men vet ej hur jag ska börja,jag har tillgång att köpa vadsomhelst,så skulle behöva lite hjälp vad jag ska ta o hur ska jag komma igång.Tacksam för svar
Citera
2004-03-22, 12:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvrk
Hejsan,jag har bestämt mig att börja dopa mig,men vet ej hur jag ska börja,jag har tillgång att köpa vadsomhelst,så skulle behöva lite hjälp vad jag ska ta o hur ska jag komma igång.Tacksam för svar


Hur gammal är du? Hur länge har du tränat? vikt o längd? och att inte glömma målet med kuren?
Citera
2004-03-23, 00:14
  #3
Medlem
Jag har inte tränat specielt länge har börjat för 2 månader sen,men jag tränar hockey sen jag va 13 år o lyfter lite hemma,jag är 22år 78kg 179cm
Citera
2004-03-23, 01:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvrk
Jag har inte tränat specielt länge har börjat för 2 månader sen,men jag tränar hockey sen jag va 13 år o lyfter lite hemma,jag är 22år 78kg 179cm

Tycker att du ska vänta ett bar tag och träna ren först. Du har fortfarande stor potential att bygga ren. Du vet när du väl har börjat med roids så är det now turning back. Räkna med att kura mera så länge du tränar. Blir så för 99% av fallen tyvär.
Citera
2004-03-23, 23:33
  #5
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_BOL
Räkna med att kura mera så länge du tränar. Blir så för 99% av fallen tyvär.


tyvärr så blev det så för mig....ångra att jag ens börja gymma... :mad:

...hade kört fotboll istället
Citera
2004-03-24, 00:11
  #6
Medlem
Naud-s avatar
Aeolo ren nu elle?!
Citera
2004-03-24, 15:33
  #7
Medlem
Vad menar ni med att man kan inte bara sluta,man blir väl inte beroende?
Citera
2004-03-24, 17:02
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvrk
Vad menar ni med att man kan inte bara sluta,man blir väl inte beroende?

Du kommer att bli psykiskt beroende av det. Du kommer att tycka att det suger fet pung att träna ren sen o bara längta tills din nästa kur. Plus att när du får höga testo nivåer så känner man sig som en kung o att man klarar allt. Många gillar den känslan o vill ha den igen.

Inte meningen att skrämma upp dig. Men tänk igenom det mer än 1 gång innan du börjar, för att det kan ändra ditt liv riktigt mycket.

De flesta som dopar sig lär sig av misstagen, och det är ju inte det bästa sättet när det gäller ens kropp o hälsa.

Mvh
Citera
2004-03-24, 21:34
  #9
Medlem
Naud-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_BOL
Du kommer att bli psykiskt beroende av det. Du kommer att tycka att det suger fet pung att träna ren sen o bara längta tills din nästa kur. Plus att när du får höga testo nivåer så känner man sig som en kung o att man klarar allt. Många gillar den känslan o vill ha den igen.

Inte meningen att skrämma upp dig. Men tänk igenom det mer än 1 gång innan du börjar, för att det kan ändra ditt liv riktigt mycket.

De flesta som dopar sig lär sig av misstagen, och det är ju inte det bästa sättet när det gäller ens kropp o hälsa.

Mvh

alla fattar bara inte att det är ett mistag för än det är försent,
Citera
2004-03-25, 22:04
  #10
Medlem
ok nu om jag ska börja,kan nån hjälpa mig o komma i gång?
Citera
2004-03-25, 22:21
  #11
Medlem
Naud-s avatar
japp lätt.. leta upp en langare, hosta lite kosing på han så tappar han lite tabletter i din ficka, svälj några och poff....

populärt här verkar 10/60 vara, en "nybörjar" kur med ryssar/thai/naposim (same shit dif name)

man tar två tabletter (5mg / st) på morgonen i 60 dagar... se till att köpa hem anti-östro, inte säkert du behöver dom men skadar itne att ha Ut i fall att.. så att säga...
Citera
2004-03-28, 01:51
  #12
Medlem
vad är anti-östro?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback