• 1
  • 2
2010-04-14, 09:46
Medlem
Flrbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Finns att köpa på playstation store i USA nu för 20 Dollar/st. Vet någon om det går att köpa från ett Amerikanskt konto om man fejkat adressen, och funkar tex the lost and the damned med mitt svenska GTA4?

Man måste ju inte ha GTA4 för att kunna lira detta, det står ju klart och tydligt på webhallen. :O
Citera
2010-04-14, 10:02
Medlem
smides avatar
Fan vad jag ångrar att jag köpte xbox 360 enbart för episodes of liberty city. Kunde sparat 3000 spänn om jag väntat tre månader.
Citera
2010-04-14, 11:01
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flrb
Man måste ju inte ha GTA4 för att kunna lira detta, det står ju klart och tydligt på webhallen. :O

Jag vet att episodes from liberty city är standalone, men tror inte det gäller när man köper online då dom ligger under avd "addons" där.
Citera
2010-04-14, 11:09
Medlem
Wazas avatar
Har både The Lost and Damned och The Ballad of Gay Tony till krysslådan.
I min mening är dessa två bättre än Gta IVs original story speciellt Gay Tony.
Så mitt råd gillar ni GTA så köp!
Citera
2010-08-28, 17:18
Medlem
Testar att ställa samma fråga här som i PS3-tråden i hopp om hjälp:

Citat:
Ursprungligen postat av Kantona
Jag köpte nyss GTA TLAD och TBGT på PSN, men när det laddat klart och jag har installerat så hittar jag inte spelen någonstans, någon som har någon idé om vad som kan ha hänt? Mycket möjligt att jag kan ha gjort något fel då jag är jävligt trött.
Citera
2010-12-23, 15:12
Medlem
bergsdals avatar
Jag köpte Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City igår och det var 2 skivor i fodralet, grand theft auto IV och ballad of gay tony men vart är lost and damned ? är den i samma skiva som grand theft auto IV ?
Senast redigerad av bergsdal 2010-12-23 kl. 15:23.
Citera
2010-12-23, 15:53
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Jag köpte Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City igår och det var 2 skivor i fodralet, grand theft auto IV och ballad of gay tony men vart är lost and damned ? är den i samma skiva som grand theft auto IV ?

Nja, tror den ska vara på Ballad-skivan, jag har det bränt och då var det GTAIV på ena och de andra två på den andra.
Citera
2010-12-23, 15:57
Medlem
goolies avatar
Citat:

TBoGT och TLAD är på samma skiva.
Citera
2010-12-23, 16:05
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Nja, tror den ska vara på Ballad-skivan, jag har det bränt och då var det GTAIV på ena och de andra två på den andra.

Citat:
Ursprungligen postat av goolie
TBoGT och TLAD är på samma skiva.
Jaha okej, men man börjar med GTA IV, TLAD och TBoGT.?
Citera
2010-12-25, 16:25
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Jaha okej, men man börjar med GTA IV, TLAD och TBoGT.?

Det spelar egentligen ingen roll, jag tror bara det är en sekvens i TLAD där man får se Niko från GTAIV, men det är inget speciellt eller något som "förstör".

Eftersom GTAIV är väldigt mycket större bör du ju spela det först och sen spelar det ingen roll i vilken ordning du spelar de övriga två.
Citera
2010-12-25, 19:07
Medlem
rullknufss avatar
Själv körde jag GTA IV, TLAD och sist TBoGT, kronologisk ordning alltså. Riktigt värt köp, synd bara att TLAD var så kort.
Citera
2011-04-14, 20:05
Medlem
äre någon som vet om man kan byga eller köps typ egna saker å GTA IV? tillexempel köpa en egen bil och håll på att fixa den??

skulle vara tacksam för svar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in